Даний перспективний план , який розраховано на п'ять років роботи над темою "Впровадження здоров'язберігаючих технологій в навчально-виховний процес" містить етапи, зміст роботи на кожному з них та термін виконання.
Перспективний план самоосвіти вихователя
Клиси Г. В. на 2012 - 2017 р.р.
(робота над темою «Впровадження здоров’язберігаючих технологій
в навчально-виховний процес»)
Етапи |
Зміст роботи |
Термін
|
І. Діагностичний
|
1. Постановка проблеми. 2. Вибір теми самоосвіти. 3. Визначення мети й завдань роботи над вибраною темою. 4. Підбір матеріалу для вивчення.
|
2012-2013 н.р. |
ІІ. Аналітичний
(теоретичний рівень оволодіння проблемою) |
1. Опрацювання нормативних документів. (виокремлення основних актуальних положень, які стосуються моєї теми самоосвіти). 2. Опрацювання методичної літератури. (відбір з прочитаного думок та методичних знахідок щодо впровадження здоров’язберігаючих технологій). 3. Вивчення наявного перспективного педагогічного досвіду (ППД) з теми, яку обрано. 4. Планування практичного застосування (розробка системи заходів з використанням здоров’язберігаючих технологій).
|
2013-2014 н.р.
|
ІІІ. Практичний |
Впровадження системи заходів:
1) відкриті виховні години «Подорож До Чарівного Палацу Дружби»; «В світі імен»; 2) відкриті самопідготовки «Сніжинка»; «Подорож зимовою казкою»; 3) фізхвилинки на всіх самопідготовках; 4) аромотерапія; 5) ранкова зарядка; 6) прогулянки; 7) огляд дітей медпрацівниками; 8) бесіди та інструктажі з техніки безпеки; 9) рухливі ігри
|
2014-2016 р.р. |
ІV. Узагальнюючий
|
1. Ознайомлення з досвідом колег стосовно використання ними здоров’збережувальних технологій в навчально-виховний процес. 2. Апробація власних фізхвилинок на самопідготовках; 3. Завершення чорнового варіанту збірки «Фізхвилинки для Сашка та Маринки».
|
2015-2016н.р.
|
V. Впроваджувальний
|
1. Завершальний етап роботи над збіркою «Фізвилинки для Сашка та Маринки». 2. Презентація збірки на засіданні методичного об’єднання. 3. Розповсюдження власних фізхвилинок.
|
2016-2017 н.р. |