Перспективний план самоосвіти вихователя Клиси Г. В. (робота над темою «Впровадження здоров’язберігаючих технологій в навчально-виховний процес»)

Про матеріал

Даний перспективний план , який розраховано на п'ять років роботи над темою "Впровадження здоров'язберігаючих технологій в навчально-виховний процес" містить етапи, зміст роботи на кожному з них та термін виконання.

Перегляд файлу

 

Перспективний план самоосвіти вихователя 

Клиси Г. В.    на   2012 - 2017 р.р.

 

(робота над темою «Впровадження   здоров’язберігаючих технологій

 в навчально-виховний процес»)

 

 

Етапи

 

Зміст роботи

 

Термін

 

 

 

 

І.  Діагностичний

 

 

1. Постановка проблеми.

 2. Вибір теми самоосвіти.

3. Визначення мети й завдань роботи над вибраною темою.

4. Підбір матеріалу для вивчення.

 

 

2012-2013 н.р.

 

 

 

ІІ.  Аналітичний

 

(теоретичний рівень оволодіння проблемою)

 

1. Опрацювання  нормативних документів.

(виокремлення основних актуальних положень, які стосуються моєї теми самоосвіти).

2. Опрацювання методичної літератури.

(відбір з прочитаного думок та методичних знахідок щодо впровадження здоров’язберігаючих  технологій).

3. Вивчення  наявного перспективного педагогічного досвіду (ППД) з теми, яку обрано.

4. Планування практичного застосування (розробка системи заходів з використанням здоровязберігаючих технологій).

 

 

 

 

 

 

 

2013-2014 н.р.

 

 

 

 

ІІІ.  Практичний

 

Впровадження системи заходів:

 

1)  відкриті виховні години «Подорож До Чарівного Палацу Дружби»; «В світі імен»;

2)  відкриті самопідготовки «Сніжинка»; «Подорож зимовою казкою»;

3) фізхвилинки на всіх самопідготовках;

4) аромотерапія;

5) ранкова зарядка;

6) прогулянки;

7) огляд  дітей медпрацівниками;

8) бесіди та інструктажі з техніки безпеки;

9) рухливі ігри

 

 

 

 

 

 

2014-2016 р.р.

 

ІV.  Узагальнюючий

 

 

 

1. Ознайомлення з досвідом колег стосовно використання  ними здоровзбережувальних технологій в навчально-виховний процес.

2.  Апробація  власних фізхвилинок на самопідготовках;

3. Завершення чорнового варіанту збірки «Фізхвилинки для Сашка та Маринки».

 

 

2015-2016н.р.

 

 

V. Впроваджувальний

 

1. Завершальний етап роботи над збіркою «Фізвилинки для Сашка та Маринки».

2. Презентація збірки на засіданні методичного об’єднання.

3. Розповсюдження власних фізхвилинок.

 

 

2016-2017 н.р.

 

doc
Додано
13 липня 2018
Переглядів
1322
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку