Конспект уроку. Алгебра, 7 клас. Тема: "Піднесення до квадрату суми і різниці двох виразів."
Закріплення умінь і навичок учнів при розв'язуванні вправ по темі “Квадрат суми і квадрат різниці"; використання формул квадрата суми і квадрата різниці при виконанні обчислень, спрощенні виразів, доведення тотожностей; на протязі уроку прививати любов до математики, розвивати логічне мислення, приділяти увагу усним обчисленням, самостійній роботі
1
Самбірська гімназія, вчитель Кузбит І.М., 2018 рік
Тема: Піднесення до квадрату суми і різниці двох виразів. Розв’язування вправ.
Мета уроку: Закріплення умінь і навичок учнів при розв’язуванні вправ по темі “Квадрат суми і квадрат різниці”; використання формул квадрата суми і квадрата різниці при виконанні обчислень, спрощенні виразів, доведення тотожностей; на протязі уроку прививати любов до математики, розвивати логічне мислення, приділяти увагу усним обчисленням, самостійній роботі учнів.
Обладнання і матеріали: роздатковий матеріал, графопроектор, таблиці, ПК.
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку.
Сьогодні в нас урок буде незвичайний. На уроці буде присутній персональний комп’ютер і він буде приймати участь в нашому уроці. Ви знаєте, що є підозра, що в наш комп’ютер вселився вірус. І ми повинні йому знешкодити цей вірус. Яким саме чином? Йому дали виконати завдання по тій же самій темі, яку ми зараз вивчаємо. А яку тему ми тепер вивчаємо? Отже, ми повинні розв’язати всі ті завдання, які дали ПК і перевірити чи в нас буде такий самий результат. Якщо так, то вірусу немає, а якщо є то ми повинні розв’язати всі ті завдання і ліквідувати вірус. Комп’ютерний вірус поражає найчастіше такі блоки:
Таким чином давайте на гаймо часу і всі на боротьбу з вірусом.
I. Підготовче завдання на блок “ПАМ’ЯТЬ”.
Блок пам’яті – це блок, який повинен пам’ятати формули, результати обчислень. Тому завдання, яке йому завдали, це знання формул, правил, визначень.
Подати у вигляді многочлена:
Завдання на карточках ( у двох варіантах на три рівні).
Завдання 1-го рівня:
Завдання 2-го рівня:
Завдання 3-го рівня:
II. Підготовче завдання до блоку “АРИФМЕТИКО-ЛОГІЧНИЙ ПРИСТРІЙ”.
Арифметико-логічний пристрій – це пристрій, який виконує арифметичні операції, логічні. Тому в цьому блоці будуть завдання для розв’язання яких потрібно вміти добре і правильно виконувати обчислення, вміти логічно думати.
Завдання на карточках ( у двох варіантах на три рівні).
Завдання 1-го рівня:
Завдання 2-го рівня:
Завдання 3-го рівня:
III. Підготовче завдання до блоку “ ПРИСТРІЙ ВИВОДУ ІНФОРМАЦІЇ”.
Пристрій виводу - це пристрій, зо допомогою якого виводиться інформація на екран і людина її бачить. Якщо в ПК є вірус, то на екрані деяких символів не може бути, деякі не ті. Тому ми повинні перевірити цей пристрій розв’язанням відповідних завдань.
Замість знака запитання поставити одночлен, щоб отримати правильну тотожність.
Відповіді:
Завдання на карточках ( у двох варіантах на три рівні).
Завдання 1-го рівня:
Завдання 2-го рівня:
Завдання 3-го рівня:
IV. Підготовка до блоку “ПРОЦЕСОР”.
Процесор – це самий основний пристрій ПК. Він повністю відповідає за роботу комп’ютера. Тому для нього завдання трохи важчі від попередніх. Щоб ввійти в блок “Процесор” потрібно знати код. Щоб його взнати потрібно розв’язати таку задачу: Напиши цифрами число, яке складається з 11тисяч одинадцяти сотень і 11 одиниць. Відповідь: 12111.
Завдання на карточках ( у двох варіантах на три рівні).
Завдання 1-го рівня:
Завдання 2-го рівня:
Завдання 3-го рівня:
V. Підрахунок балів. Повідомлення оцінок. Підсумок уроку, роздача символічних дискет. Завдання додому. №884, №883.