Підсумкова діагностувальна робота з української мови 5 клас НУШ ( екстарнат)

Про матеріал
Підсумкова діагностувальна робота з української мови 5 клас НУШ ( екстарнат(Навчальна програма з української мови 5 клас НУШ Розроблена на основі модельної навчальної програми «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти, автори Голуб Н.Б., Горошкіна О.М. (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795) (До підручника «Українська мова 5 клас» Голуб Н.Б., Горошкіна О.М.)
Перегляд файлу

         Контрольна робота для визначення рівня знань за попередній навчальний період

(з 01.09.2022 – 31.03.2023 р) ________________________________________________________

Виконайте тестові завдання   (0.5 б).

1. Позначте рядок, у якому слово брудні вжито в прямому значенні:

а) брудні думки;   б) брудні слова;   в) брудні наміри;   г) брудні вулиці.

2. Позначте речення, у якому вжито омоніми:

а) Побазікати можна із приятелем, а помовчати лише з вірним другом і товаришем.

б) Навіть хижа ласка любить ласку, а не тряску.

в) Темна хмара, а веселка ясна.

г) Прийшли до річки дві верби з маленьким вербенятком.

3. Позначте рядок, в якому всі слова неологізми:

а) бот, ласка, ручка, хештег;                 б) мурал, спам, тролінг, флешка;

в) месенджер, образ, нота, гаджет;       г) діти, поле, криптовалюта, квест.

    4. Значення фразеологізму «сидіти склавши руки»:

     а) інтригувати когось;    б) пліткувати про когось;    в) мандрувати;   г) нічого не робити.

5. Висловлювання

Бабуся запитала онучку:

- Як ся маєш, дитинко?

- Дуже добре! – відказала онука.

а) є реченням з прямою мовою; б) є діалогом із трьох реплік; в) є діалогом із двох реплік.

6. Позначте речення з однорідними членами:

а) Та ніч була на диво схожа..                                в) Минула буря – і сонце засяяло.

     б) Від люті він став червоний як рак..                   г) Світить місяць, та не гріє.

ІІ рівень ( по 2б)

7. Установіть відповідність між словами та групами, до яких вони належать:

1. діалектизм                                        а) глаголити

2. архаїзм                                               б) вуйко

3. історизм                                            в) снідати

4. неологізм                                            г) піонер

                                                                 д) дрон

__________________________________________________________________________________

 

8. Визначте рядки, у яких усі слова пишемо з апострофом:

А св….ято, пір…я, без…язикий, п…ять;      Г  комп…ютер, бур…ян, б…ється, прем..єра; 

Б Лук…ян, мавп…ячий, об..єкт, зор…я;      Д  бур…як, кар…єра, Лук..янівна, черв..я;.

В  дит…ясла, кур..єр, м..ята. зв..язати;          Е  торф..яний, під..їзд, м..ясо. подвір…я.

ІІІ рівень.

7. Скласти власні речення-приклади з прямою мовою за такими схемами (по 1б):

1. «Пм?»- с.а________________________________________________________________________   

2. С.а:«Пм!»_________________________________________________________________________

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Солод Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
16 лютого
Переглядів
2722
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку