Підсумкова діагностувальна робота з української мови 5 клас НУШ ( екстарнат)

Про матеріал
Підсумкова діагностувальна робота з української мови 5 клас НУШ ( екстарнат(Навчальна програма з української мови 5 клас НУШ Розроблена на основі модельної навчальної програми «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти, автори Голуб Н.Б., Горошкіна О.М. (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795) (До підручника «Українська мова 5 клас» Голуб Н.Б., Горошкіна О.М.)
Перегляд файлу

         Контрольна робота для визначення рівня знань за попередній навчальний період

(з 01.09.2022 – 31.03.2023 р) ________________________________________________________

Виконайте тестові завдання   (0.5 б).

1. Позначте рядок, у якому слово брудні вжито в прямому значенні:

а) брудні думки;   б) брудні слова;   в) брудні наміри;   г) брудні вулиці.

2. Позначте речення, у якому вжито омоніми:

а) Побазікати можна із приятелем, а помовчати лише з вірним другом і товаришем.

б) Навіть хижа ласка любить ласку, а не тряску.

в) Темна хмара, а веселка ясна.

г) Прийшли до річки дві верби з маленьким вербенятком.

3. Позначте рядок, в якому всі слова неологізми:

а) бот, ласка, ручка, хештег;                 б) мурал, спам, тролінг, флешка;

в) месенджер, образ, нота, гаджет;       г) діти, поле, криптовалюта, квест.

    4. Значення фразеологізму «сидіти склавши руки»:

     а) інтригувати когось;    б) пліткувати про когось;    в) мандрувати;   г) нічого не робити.

5. Висловлювання

Бабуся запитала онучку:

- Як ся маєш, дитинко?

- Дуже добре! – відказала онука.

а) є реченням з прямою мовою; б) є діалогом із трьох реплік; в) є діалогом із двох реплік.

6. Позначте речення з однорідними членами:

а) Та ніч була на диво схожа..                                в) Минула буря – і сонце засяяло.

     б) Від люті він став червоний як рак..                   г) Світить місяць, та не гріє.

ІІ рівень ( по 2б)

7. Установіть відповідність між словами та групами, до яких вони належать:

1. діалектизм                                        а) глаголити

2. архаїзм                                               б) вуйко

3. історизм                                            в) снідати

4. неологізм                                            г) піонер

                                                                 д) дрон

__________________________________________________________________________________

 

8. Визначте рядки, у яких усі слова пишемо з апострофом:

А св….ято, пір…я, без…язикий, п…ять;      Г  комп…ютер, бур…ян, б…ється, прем..єра; 

Б Лук…ян, мавп…ячий, об..єкт, зор…я;      Д  бур…як, кар…єра, Лук..янівна, черв..я;.

В  дит…ясла, кур..єр, м..ята. зв..язати;          Е  торф..яний, під..їзд, м..ясо. подвір…я.

ІІІ рівень.

7. Скласти власні речення-приклади з прямою мовою за такими схемами (по 1б):

1. «Пм?»- с.а________________________________________________________________________   

2. С.а:«Пм!»_________________________________________________________________________

 

docx
Додано
16 лютого
Переглядів
855
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку