Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Підсумкова контрольна робота з курсу «Всесвітня історія. Історія України» (Інтегрований курс) . 6 клас І варіант

Про матеріал
У кінці навчального року для підведення підсумків навчання шестикласників можна провести урок узагальнення по курсу, використавши завдання різнорівневого характеру. Це своєрідний підсумок завсвоєних умінь , що дасть можливість учням виявити свої здібності та повторити навчальний матеріал.
Перегляд файлу

Підсумкова контрольна робота з курсу   «Всесвітня історія. Історія України» (Інтегрований курс) .    6 клас     

    І варіант

Початковий рівень ( по 0,5бала)

1.Найдавніша стоянка первісних людей на території України знайдена біля:

а ) с. Мізин;              б) с. Амвросіївка;

в)   с. Королеве;       г) с. Киїк – Коба.

2 .Один із найвідоміших царів скіфів — це:


А )Йордан;     Б) Атей;        В) Аттіла; Г)Бож .


3. Соціальні стани, на які поділялось традиційне індійське суспільство, — це:

а) варни;                 б) курії;

В) деми ;                 Г) веди.

4. Чужоземці, захоплені під час воєн у Нубії, Лівії, Сирії, ставали в Давньому Єгипті:


а) номархами;

б) ремісниками

в) рабами

г) вельможа


5. Єдина держава в Єгипті утворилася близько:


а )3500 р. до н. е.;

б) 3000 р. до н. е.;

в) 2500 р. до н. е.;

в )2100 р. до н. е.;


6. Назва системи писемності, у якій кожний знак відповідає певному звуку, — це:

а) алфавіт ;                                    б ) клинопис;

в)  ієрогліфи ;                                 г) піктограми.

Середній рівень (по 1,5 бала))

7. Установіть відповідність між назвою стану в Давньому Єгипті та

стислою характеристикою його становища в суспільстві:


1. жерці ,                             

2. вельможі,

3 .писарі,

4. раби.


А) «живі мертві», безправний стан, який розглядався як власність його господарів;

Б) стан освічених людей, які працювали при храмах та палацах, укладаючи документи;

В) стан, який відповідав за правильне проведення релігійних ритуалів та уславлення богів;

Г) стан, що проживав у місті та займався виготовленням ремісничих виробів;

Д) найбільш привілейований стан, який був наближений до фараона.

 

8.  Установіть відповідність між іменем правителя та назвою під-

владної йому давньої держави Передньої Азії:

1. Хаммурапі                                                        А) Давньоєврейська держава

2. Навуходоносор II                                            Б) Перська держава

3. Дарій І                                                                В )Ассирійська імперія

4. Соломон                                                           Г) Вавилонське царство

                                                                               Д )Халдейське царство

Достатній рівень  (по 1, 5 бала)

9) Як вплинуло географічне положення Дворіччя на розвиток господарського життя його населення?

10. Цивілізація – це -……

 

Високий рівень (3 бали)

11. Дайте розгорнуту відповідь на запитання, скориставшись наведеним планом.

Який культурний спадок залишив людству Давній Єгипет?

1) Коли виникла і за якого фараона досягла розквіту Єгипетська держава?

2) Чому єгипетські піраміди називають першим чудом світу?

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Пометун О.І., Мороз П.В., Малієнко Ю.Б.)
Додано
11 лютого
Переглядів
53
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку