Підсумкова контрольна робота за IІ семестр 2023-2024н.р. з української мови для учнів 7 класу сімейної форми навчання

Про матеріал
Підсумкова контрольна робота за IІ семестр 2023-2024н.р. з української мови для учнів 7 класу сімейної форми навчання
Перегляд файлу

https://naurok.com.ua/test/pidsumkova-kontrolna-robota-za-ii-semestr-z-ukra-nsko-movi-dlya-uchniv-7-klasu-simeyno-formi-navchannya-2818680.html

 

Підсумкова контрольна робота

                  за IІ семестр 2023-2024н.р. з української  мови

                  для учнів 7 класу сімейної форми навчання
 

 

1. Із поданих слів дієприслівником є: 

А) пишучий;

Б) писати;

В) пишучи;

Г) написаний.

 

2. Укажіть дієприслівник недоконаного виду: 

А) знаючи;

Б) впізнавши;

В) впізнаний;

Г) визнавши.

 

3.  Прислівником є виділене слово в реченні:

А) Обід був розкішний, як годилося б весільному.

Б) Він сказав, що до нього під вечір мають прийти.

В) Софійка тихенько відчинила двері й пішла додому.

 

4. Прислівник, який у вищому ступені має суфікс -ш-:

А) ясно;

Б) сильно;

В) швидко.

 

5. Способом складання основ утворено обидва прислівника в рядку:

А) ушосте, обіруч;

Б) мимоволі, ліворуч;

В) відтепер, стрімголов.

 

6.Усі прислівники пишуться з двома –нн- у рядку:

А) прекрасн..о, невблаган..о, незграбн..о;

Б)грішн..о, невпин..о, живописн..о;

В) рівнин..о, туман..о, спросон..я;

Г)бажан..о, попідтин..ю, перлин..о.

 

7. За допомогою слів значно, багато, куди, ще, трохи утворюється:  

А) проста форма найвищого ступеня порівняння прислівників;

Б) проста форма вищого ступеня порівняння прислівників;

В) складена форма вищого ступеня порівняння прислівників;

Г) складена форма найвищого ступеня порівняння прислівників.

 

 

8. У якому рядку всі прийменники пишуться окремо?

А) на/в/коло, під/час, по/серед, по/при, з/середини;

Б) на/вкруг, по/переду, по/руч, по/заду, не/залежно/від;

В) по/ряд, за/для, о/крім, тому/що, з/поміж;

Г) з/метою, через/те/що, край/столу, у/зв'язку/з, згідно/з.

 

9.Укажіть рядок, у якому всі слова з не пишемо разом.

А) Не/легко, не/абияк, не/наче, не/щастя;

Б) Не/ по-людськи, не/впинно, не/абищо, не/голосно, а тихо;

В) Не/хтувати, не/щастить, не/чути, не/ставити;

Г) Не/вишиті рушники, не/розмальована мною листівка, не/допоміг.

 

10. Сполучники за значенням поділяються на...

А) сурядності та підрядності;

Б) повторювані, неповторювані, парні;

В) прості, складні, складені.

 

 

11. Доберіть приклад до кожної характеристики.

1.Дієприслівник недоконаного виду,    А   проїжджаючи

утворений від дієслова ІІ дієвідміни.   Б   подумавши

2.Дієприслівник доконаного виду,     В   сяючі   

утворений від дієслова І дієвідміни.   Г   лежачи

3.Дієприслівник доконаного виду.    

4.Дієприкметник.

 

12.Установіть відповідність між виділеними слова і частинами мови.

 

1.Прийменник.  А Дзвенять гаї, мов арфи, а день біжить, сміється.

2.Сполучник.  Б Нехай не знає втоми та рука, що добре зерно

                 в добру землю сіє.

 

3.Частка.   В Ох, яка буря знялася на морі.

4.Вигук. Г Стрункі сосни велично впираються вершина ми в небо.

 

Відповіді: 1в                  10а 

11) 1г     

12) 1г     

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Захарів - Боднар Оксана Ярославівна
    Чудова контрольна робота. Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
3 квітня
Переглядів
780
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку