Підсумкова робота УВ ГР1 ,ПВ ГР 2.Українська мова 5 клас Текст.Лексикологія

Про матеріал
Підсумкова робота УВ ГР1 Українська мова 5 клас Текст.Лексикологія Підсумкова робота ПТ ГР2 Українська мова 5 клас Текст.Лексикологія
Перегляд файлу

Підсумкова робота УВ ГР1

Українська мова 5 клас

Текст.Лексикологія

                                                     1.Робота з текстом.

Запиши речення в такій послідовності, щоб вони утворили текст. До складеного тексту добери заголовок.

Що він передає: тему тексту чи його головну думку?

Відредагуй текст, виправляючи мовленнєві помилки.

1. А квіти вклоняються їй своїми маленькими голівками. Маленькі косички смішно підстрибують на її маленьких плечиках. Стежкою біжить маленька дівчинка. Вона простягає до них маленькі руки й струшує з маленьких пелюсток маленькі крапельки роси                           (4 б.)

2

 Перепиши, вибираючи з дужок потрібне слово.  

 1. Говерла — найвища (точка, крапка) українських Карпат.

 2. Моя (любима, улюблена) пісня.

 3. Він любив (втручатися, вмішуватися) в чужі справи.

4. Моя мама (сама, най-) краща.

 5. У мене нова (ілюстрована, ілюстративна) книжка         (4б.)

3

Добери синоніми до слова мужній.    (1) 

4

Склади речення з поданих слів: орля, а, вище, молоде, літає, старого; підкресли антоніми.     (2 б.)

5

Підкресли антоніми в загадці.    (1)

Запиши відгадку.

 Я й солодкий, я й гіркий. Відгадайте: хто такий

Відповіді

                             Підсумкова робота ПТ   ГР2

Українська мова 5 клас

Текст.Лексикологія

  1.Робота з текстом.

Прочитайте швидко текст, відновлюючи пропущені букви.

Хай ж_ве с_об_да! Ш_нуй_о р_дн_ сл_о! Л_бл_, мов с_нц_, м_ _ерин _ _ку м_ву. Я х_чу ст_ти від_інн_к_м. Для ц_ _го п_трі_но ст_раН Но _чити_ _. Ро_ -та на ур_ці – ці_ав_й ш_ях до з_ань

Запиши відновлений текст . 

4б.

2. Прочитай прислівʼя, поясни їх значення. Підкресли антоніми.

  1.На чорній землі білий хліб родить. 2. Вода в одного бере, а другому дає. 3. Прийшло з води, пішло з водою. 4. Багато диму – мало тепла. 5. Велика хмара, та малий дощ. 6. Краще гірка правда, ніж солодка брехня. 7. Дешеву юшку надвір виливають, а дорогу поїдають.

4б.

3.•Прочитай текст і вислови письмово думки про те, як стати юннатом.

 

Я давно вже чув слово «юннат», але що воно означає – не знав. «Це, мабуть, зовсім хлопчик», – думав я потім мені тато пояснив, що так називають усіх юних натуралістів – дітей, які дуже люблять природу. «А хіба я люблю її менше? Буду і я юннатом, - вирішив я. – Але як?» (Г. Труфанов)

4б.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. B iwan
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. bo iw
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Болехан М .
Додано
13 жовтня
Переглядів
2321
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку