КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
«ПІЗНАЄМО РІДНИЙ КРАЙ»
(Другий рік навчання)
№ |
Тема |
Дата |
|
1 |
Вступне заняття: ознайомлення з планом роботи гуртка. Правила техніки безпеки під час занять та екскурсій |
|
|
2 |
Музейний урок |
|
|
3 |
Особливості культурно-етнографічної організації Хмельниччини |
|
|
4 |
Хмельниччина як об’єкт досліджень. Визначні постаті та імена |
|
|
НАРОДНЕ ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО |
|||
5 |
Особливості ткацтва, килимарства, вишивки Поділля |
|
|
6 |
Пам'ятки монументального мистецтва Хмельницького |
|
|
7 |
Історія кераміки (гончарства, кахлярства, іграшки) нашого краю |
|
|
8 |
Декоративна пластика як вид мистецтва |
|
|
Народна кулінарія |
|||
9 |
Народна кулінарія на Поділлі |
|
|
10 |
Назви їжі та напоїв у подільських говірках |
|
|
Народна медицина |
|||
11 |
Народна медицина як популярний спосіб лікування |
|
|
12 |
Нетрадиційна медицина подолян |
|
|
Усна народна творчість |
|||
13 |
Усна народна творчість подолян |
|
|
14 |
Відомі фольклористи сучасності |
|
|
15 |
Народні пісні рідного краю |
|
|
16 |
Казки та легенди Хмельниччини |
|
|
Народні звичаї та обряди |
|||
17 |
Звичаї та обрядовість українців |
|
|
18 |
Календарна обрядовість подолян |
|
|
19 |
Традиційна обрядовість: весілля, хрестини, похорон |
|
|
20 |
Побутові вірування подолян |
|
|
Громадський побут та звичаї |
|||
21 |
Житло подолян від найдавніших часів до сьогодення |
|
|
22 |
Уклад сімейного життя і громадський побут |
|
|
Топоніміка |
|||
23 |
Топонімічні дослідження рідного краю |
|
|
24 |
Мікротопонімія Хмельниччини |
|
|
25 |
Практичне дослідження регіону: збір матеріалу та опрацювання |
|
|
26 |
Створення власного мікротопонімного дослідження |
|
|
Народна символіка |
|||
27 |
Поняття символ в українській культурі |
|
|
28 |
Види символів |
|
|
29 |
Символи та їх значення у побуті подолян |
|
|
30 |
Практичне заняття |
|
|
Підсумок |
|||
31 |
Музейний урок. Захист проектних робіт |
|
|
32 |
Екскурсія |
|
|