Сценарій програми «Welcome to Mary Poppins» розраховано на учнів 3-4 класів, яку можна провести спільно з учителем англійської мови. Програма включає в себе елементи навченої, пізнавальної, розважальної і ігрової форми. Подорож до казкової країни "Мері Поппінс" дасть можливість не тільки повторити англійську мову, але і дізнатися більше про чарівну країну Великобританії.
СЦЕНАРІЙ
ПІЗНАВАЛЬНО - РОЗВАЖАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ
«Welcome to Mary Poppins»
Підготувала
педагог-організатор
Кобобел А.Є.
(Лунаює музика з к / ф "Вітер змін" до середини зали заходить Місіс Бенкс, а за нею смикаючи за плаття ідуть діти (донька та син).
Син Майк:
Мама! Мама пограйся зі мною!
Донька Джейн:
Мама! Мама допоможи мені зробити домашнє завдання!
Син Майк:
Мама, я хочу цукерку!
Донька Джейн:
Мама, зроби мені гарну зачіску!
Місіс Бенкс: Діти, не кричить будь ласка всі разом. По перше я не зможу виконати ваші прохання одночасно, а по друге, чому ви себе так поводите? Подивиться скільки людей зібралося і всі дивляться на вас. Заспокойтеся будь ласка і давайте привітаємося.
Місіс Бенкс: Доброго дня шановні діти та дорослі!
Син: Доброго дня
Донька: Доброго дня.
Місіс Бенкс: Ви бачите, які діти тут зібралися, як вони гарно себе поводять. Що мені робити з вами, як виховати справжніх леді та джентльмена? Мабуть прийдеться звернутися за допомогою до вихователя. Зараз я зателефоную.
Алло, доброго дня це агенція по вихованню справжніх леді і джентльменів? То я хочу запросити на роботу вихователя до своїх двох дітей сина та доньки. Є у вас достойна кандидатура? Дуже добре. Тоді прошу приїхати до нас в найкоротший термін. До побачення.
(Лунає музика з к/ф «Леді – Мері» до центру зали танцюючи виходить Мері Поппінс з парасолькою).
Мері Поппінс:
Доброго дня всім присутнім в цьому залі.
Я почула, що тут кому - то потрібно моя допомога? Ви мене впізнали?
Діти: Так. Ви - Мері Поппінс!
Мері Поппінс:
Вірно. Я – справжня Мері Поппінс, найкраща вихователька.
Місіс Бенкс:
Good afternoon Mary Poppins! Нам дуже потрібна ваша допомога. Я маю діток і хочу дати їм світське виховання.
Звідки ви до нас приїхали?
Мері Поппінс:
Я живу в далекої Англії!
Місіс Бенкс:
Так ви говорите Англійською?
Мері Поппінс:
Так, справжня леді повинна спілкуватися декількома мовами.
Місіс Бенкс:
Welcome to Mary Poppins.
Тож, ви зможете навчити мої дітей багато чому
Мері Поппінс:
Good afternoon boys! Good afternoon girls!
I am very glad to see you. Let me introduce myself. My name is Mary Poppins. I am from England.
Моя країна розташована в західній частині Європи.
Мері Поппінс:
А зараз я хочу дізнатися, як звуть наших дітей і звідки вони?
(Мері Поппінс звертається до дітей з питанням)
What you name’s?
Where are you from?
Мері Поппінс:
Ось ми і познайомилися. Дуже гарно.
Отже, діти, перестаньте жувати, позіхати, базікати і запам'ятайте моє найголовніше правило - не пищати, не сумувати, нічого не боятися і, збираючись в далеку дорогу, взяти з собою гарний настрій.
Місіс Бенкс:
Шановна Мері Поппінс наші діти дуже слухняні і знають багато слів англійською мовою. Зараз ми проведем конкурс, якій називається: «Веселе діє слово» і ви зрозумієте що я кажу правду.
Мері Поппінс:
Ну добре. Прошу, починайте конкурс.
Місіс Бенкс:
Місіс Бенкс розповідає умови конкурсного завдання.
До центру зали запрошуються учасники двох команд по 6 осіб. Ведуча називає дієслова англійською мовою. Учасники повинні виконати дії ведучої. Перемагає та команда, яка зможе більше виконати вірних дій.
Конкурс «Веселе діє слово»
Run - бігти
Fly - літати
Sit down - сідати
Jump - стрибати
Swim - плавати
Go - йти
Sleep - спати
Wake up - просинатися
Мері Поппінс:
Неймовірно. Молодці. Ми зможемо вільно спілкуватися. Я радію від цього.
Місіс Бенкс :
Мері Поппінс, а що за дивний предмет ви носите з собою?
Мері Поппінс:
Мабуть, спочатку я загадаю вам дітки загадкуНа вигляд - клинець, а як розвернеш - млинець. Що це? (парасолька)
Діти:
ПАРАСОЛЬКА.
Місіс Бенкс:
А як називається парасолька англійською мовою?
Діти:
an umbrella
Мері Поппінс:
Мері Поппінс (дістає, розгортає і крутить парасольку)
Вірно, молодці. Бачите, яка гарна в мене парасолька? Вона не просто різнокольорова, вона ще й неймовірна.
Відкрию вам велику таємницю – що за допомогою цієї парасольки можна потрапити в країну Вообразілію, а потрапити туди не дуже складно якщо постаратися. Розкриваємо парасольку та починаємо сильно крутити, обертати і весь час фантазувати і мріяти та в реальність перетворювати наші.
Парасольку я верчу,
Як знають діти назви кольорів хочу. Але щоб у парасольки з'явилася чарівна сіла потрібно правильно назвати всі його кольори.
Конкурсне завдання: «Вгадай колір»
Мері Поппінс:
От же. One, two, three fly umbrella with children and me.
І ми потрапляємо в країну кольорів.
Мері Поппінс розповідає умови конкурсу.
До центри зали запрошуються дві команди по 6 осіб. Лунає музика діти танцюють. Після того як музика зупиняється, учасники почувши назву кольору повинні доторкнутися до учасника тільки своєї команди, який має цій колір. Перемагає та команда, яка більше знайде необхідних кольорів.
Місіс Бенкс:
Завдяки вашої чудової парасольки, Мері Поппінс, наші учасники змогли надати вірні відповіді.
Мері Поппінс:
Thank you, children. Very good. Молодці, тепер я відкрию мою парасольку і ви можете відправитися з Місіс Бенкс в країну загадок:
One, two, three fly umbrella with children and Misis to riddles.
Місіс Бенкс:
Дякуючи Мері Поппінс, ми починаємо конкурс загадок:
Конкурсне завдання: «Загадки – riddles»
Місіс Бенкс розповідає умови конкурсу.
До центру зали запрошуються дві команди по 6 осіб. Кожна команда отримує запитання на які повинна надати відповідь за одну хвилину. Перемагає та команда, яка дасть більшу кількість вірних відповідей на запитання.
What has a face and two hands but no arms or legs?
(Що має обличчя і дві руки, но без плечей і ніг?)
Відповідь: годинник (clock / watches)
***
Mary’s father has five daughters – Nana, Nene, Nini, Nono. What is the fifth daughter’s name?
У батька Мері — п’ять доньок – Нана, Нене, Ніні, Ноно. Як звуть п’яту доньку ? Відповідь: Мері / Mary
***
I do not have wings, but I can fly. I don’t have eyes, but I can cry! What am I?
У мене немає крил, однак я вмію літати. У мене немає очей, однак я можу плакати! Що я?
Відповідь: a cloud – хмара
***
If I drink, I die. If I eat, I am fine. What am I?
Як що я поп’ю, я помру. Як що я поїм, все буде в порядку! Що я?
Відповідь: fire – вогонь / костер
***
I can be thin or thick.
I have a lot of pieces of paper.
I usually have pictures, too.
You can read me.УЯ можу бути тонкою або товстою
У мене багато папірців.
Зазвичай у мене є і картинки теж.
Ви можете читати мене
Відповідь: а book – книга
***
I am made of glass.
I hang on the wall.
You often look at me.
You can see yourself in me.
Я зроблено зі скла.
Я знаходжусь на стіні.
Ти часто дивишся на мене.
Ти можеш побачити себе в мені.
Відповідь: дзеркало – mirror.
***
I have teeth.
I’m made of metal.
You use me to eat.
You pick up food with me.
У меня есть зубы.
Я зроблена з металу.
Ти використовуєш мене, коли їси.
Ти береш мною їжу.
Відповідь: a fork – виделка.
***
I live in the house.
I eat everything.
I am small and grey.
Cats eat me.
Я живу в будинку.
Я їм усе.
Я маленька і сіра.
Кішки їдять мене.
Відповідь: a mouse — миша
***
I am small.
I am a pet.
I keep food in my cheeks.
I am active at night.
Я маленький.
Я домашня тварина.
Я тримаю їжу за щоками.
Я активний вночі.
Відповідь: a hamster – хомяк
***
They live in a field
Milk is what they make
They help give us leather
And a juicy steak
Вони живуть в полі,
Вони дають нам молоко,
Вони дають нам шкіру
І соковитий стейк
Відповідь: a cow — корова
***
I live in China.
I am a kind of bear.
I am black and white.
I eat bamboo.
Я живу в Китаї.
Я ведмідь.
Я чорно - білий.
Я їм бамбук.
Відповідь: a panda — панда
***
I eat insects.
I live in the pond.
I hop.
I am green.
Я їм комах.
Я живу в ставку.
Я стрибаю.
Я зелена.
Відповідь: a frog – жаба.
Мері Поппінс:
Ну і як здається вам, наші учасники впоралися зі своїми завданнями повністю. І скільки балів на вашу думку вони могли б отримати?
Місіс Бенкс:
Гадаю, вони молодці. І заслуговують на вищі бали.
Мері Поппінс:
Тоді, я розкриваю мою чарівну парасольку і ми переносимося до чудової країни танцю та наступного конкурсу: «Рухавка».
Конкурсне завдання: «Рухавка»
Звучить музика під яку діти разом з Мері Поппінс виконують рухи
Freez - замерзати
Dance - танцювати
Hop – підплигувати на однієї нозі
Skip – пригати на двох ногах
Twirl – крутитися
Мері Поппінс:
Ви бачите, які молодці наші учасники, як вони красиво танцювали. Не забувайте, що я найкраща в світі вихователька, і західний вітер приносить мене на парасольці саме туди, де потрібно моя допомога, де є ще діти з недоліками виховання. Так склалося і в цьому випадку. Я дуже задоволена вами.
Місіс Бенкс:
Так воно і є. І ви всі зараз побачите на що здатні ще наші діточки, тому що ми будемо проводити наступний конкурс, в якому вони покажуть свої знання про вашу улюблену країну Мері Поппінс, про Англію.
Конкурсне завдання: «Запитання та відповідь»
Місіс Бенкс розповідає умови конкурсного завдання.
До центру зали запрошуються учасники двох команд по 6 осіб. Кожна команда отримує по 5 запитань. Перемагає та команда, яка дасть більшу кількість вірних відповідей на запитання за 1 хвилину.
1st Team
1) What is the capital of Great Britain?
a) New York b) London c) Paris
2) What is the symbol of the Tower of London?
a) raven b) eagle c) sparrow
3) Who is the Head of the country?
a) President b) Prime Minister c) Queen
4) What is the name of the famous Bell in London?
a) Bill b) Bond c) Ben
5) What is the fastest way to get from Ukraine to England?
a) plane b) train c) sport car
2nd Team
1) How many parts are there in the United Kingdom?
a) 4 b) 3 c) 2
2) What is the name of the Queen?
a) Maria b)Elizabeth c) Victoria
3) Where does the Queen live?
a) Windsor Castle b) Buckingham Palace c) King's Palace
4) What is the name of the famouse wheel?
a) London Eye b) London Ear c) London Wheel
5) What are the most popular sports in England?
a) basketball and football b) football and cricket c) volleyball and tennis
3rd Team
1) What is the full name of Britain?
a) The United Kingdom of Great Britain and Northen Ireland
b) The United States of America
c) The United Kingdom of Great Britain and Southen Wales
2) What is the name of English money?
a) hryvnia b) dollar c) pound
3) How long are the summer holidays in England?
a) 3 months b) 6 weeks c) 1 months
4) How do British people call their flag?
a) Union Jack b) Union Ben c) Jack Sparrow
5) What river is in London ?
a) Vorskla b) Amazon c) Thames
Мері Поппінс:
Місіс Бенкс, я дуже вражена нашими учасниками. Вони гарно навчаються, раз змогли надати так багато відповідей. Навіть можу сказати, що вони знають дуже багато, тому пропоную перевірити їх знання і провести наступне конкурсне завдання де вони зможуть проявити себе.
Конкурсне завдання: «Кросворд»
Мері Поппінс розповідає умови конкурсу.
Кожна команда отримує папірець з кросвордом. Перемагає та команда, яка за 1 хвилину складе більшу кількість речень.
Мері Поппінс:
Отже наші конкурсанти впоралися із завданням та склали багато речень. Місіс Бенкс, порахуйте будь ласка речення кожної команди. Дякую, вам. Молодці. Ну що ж продовжуємо, та наступне конкурсне завдання покаже нам хто з команд самий швидкий та уважний.
Конкурсне завдання: «Швидко та уважно»
Місіс Бенкс розповідає наступне конкурсне завдання.
На стінах зали розвішані речення. Команди отримують листочки з завданням. Потрібно зібрати за 1 хвилину ті речення, які указані в завданні. Перемагає та команда, яка зможе зібрати більшу кількість необхідних речень.
Місіс Бенкс:
Молодці. Кожна команда дуже старанно виконувала це завдання і їх результати вражають мене.
Мері Поппінс:
Ось і добре. Тоді наголошую про останнє конкурсне завдання. Давайте перевіримо, як знаються наші конкурсанти на знанні новорічних пісень.
Конкурсне завдання: Новорічна пісня»
Мері Поппінс розповідає конкурсне завдання
Кожна команда повинна згадати та назвати або заспівати новорічну пісню на англійської, української, російської мові. Як що, команда згадала пісню потрібно оповістити про це піднявши руку до гори. Кричати не можна. Назва пісні не буде зарахована. Перемагає та команда, яка змогла назвати більшу кількість пісень.
Мері Поппінс:
Отже, цілком підходяща атмосфера в залі, як і слід було очікувати. Де мої чарівні рахунки? Увага! Чарівна статистика! За час навчання в нашій школі, я вважаю, ви отримали гарні знання та відповідні бали.
Місіс Бенкс:
Ну що свято добігає кінця і нам пора повертатися додому.
Мері ти допоможеш нам?
Мері Поппінс: Звичайно. Як завжди, я обов’язково допоможу вам повернутися до дому.
One, two, three fly umbrella with children and me.
Місіс Бенкс:
Good bye, children.
Мері Поппінс:
Good bye, children.
Children: Good bye.