План – конспект
Уроку фізичної культури для 8 класу
Модуль: Легка атлетика
Мета: Формувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою
Завдання:
1. Розвивати швидкісно – силові якості.
2. Удосконалити техніку виконання метання м’яча.
3. Виховувати свідоме ставлення до самостійних занять, взаєморозуміння в колективній роботі.
Місце занять: спортивний майданчик
Інвентар: свисток, м’яч футбольний, м’яч волейбольний
Частини на урок |
Зміст уроку |
дозування |
організаційно –методичні вказівки |
Підготовча (12-15хв). |
1.Шикування в одну шеренгу, привітання, повідомлення завдання уроку; 2. Інструктаж з БЖД, 3. Вимірювання ЧСС. 4. Різновиди ходьби (на носках, руки вгору; на п’ятках, руки за голову) 5.Загальнорозвивальні вправи в русі: В.П. - праву руку вгору, стиснути в кулак. 1-2 – відведення рук назад; 3-4 – те саме, змінивши положення рук; В.П. - руки над головою у «замок». На кожний крок відведення рук назад і прогинання спини; В.П. - руки вперед. На кожний крок нахили вперед до торкання землі; В.П. - руки за голову. Випад вперед на кожний крок:
6. Спеціальні бігові вправи:
|
1-2 хв
1 хв 30 с 1-2 хв
5-6 хв 10-12 разів
8-10 разів 8-10 разів 8-10 разів
4-5 хв |
Перевірити готовність учнів до уроку
Виконувати енергійно
Ноги в колінах не згинати Спина пряма.
На носках Прискорення за командою вчителя Стопа під себе Прискорення за командою вчителя
|
Основна (25-27 хв) |
1.Учні діляться на дві групи
Перша група: метання тенісних м’ячів
Друга група: багаторазові пробігання 30-метрової дистанції з різних вихідних положень
2. Ігри:
Мініфутбол (хлопці)
«Піонербол» (дівчата) |
1 хв
3х5-6 хв
10 хв
|
Призначити старших у групах Намагатися зловити м’яч однією рукою Не забігати на сусідню доріжку. Старт за командою старшого в групі
Стежити за дотриманням правил, взаємною ввічливістю гравців Не більше ніж 3 кроків із м’ячем. Грати до 25 м’ячів |
Заключна (3-5 хв) |
1.Шикування в колону по одному 2. Ходьба з вправами для відновлення дихання 3. Підбивання підсумків уроку
4. Організоване залишення місця занять |
30 с 1-2 хв 1хв
30 с |
Біля лінії Сполучати ходьбу з рухами руками Оцінити роботу учнів, назвати кращих У колону по одному |