План - конспект відкритого заняття на тему: Сучасний танець - Джаз модерн.

Про матеріал
План конспект відкритого заняття на тему: Сучасний танець - Джаз Модерн. Складений та розрахований на середню групу дітей, основного рівня,четвертого року навчання.
Перегляд файлу

         УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ

ЦЕНТРАЛЬНО – МІСЬКОЇ РАЇОННОЇ У МІСТІ РАДИ

КПНЗ «ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ « ЗМІНА»

ЦЕНТРАЛЬНО – МІСЬКОГО РАЙОНУ

50002, м.  Кривий Ріг , вул.. Пушкіна , 8, тел..  90-11-53

 

                      

 

План – конспект

відкритого заняття

       

 

Тема: Сучасний танець – Джаз   Модерн       

       Гурток: Зразковий художній

 колектив  естрадного танцю

«Очаровашки».

       Керівник: Хіменко Ірина  

                        Володимирівна

 

 

 

м . Кривий Ріг

2019 р

 

 

 

План-конспект відкритого заняття

1.Творче об’єднання: зразковий художній  колектив естрадного танцю «Очаровашки»,середня група

2.Дата: 15  жовтня  2019 р

3.Тема: Сучасний танець – Джаз   Модерн .

4.Мета: Досягнення якісного виконання  стилю Джаз модерн ,  популяризація в дитячо  – юнацькому  середовищі більшого інтересу до хореографічного мистецтва.

5.Тип заняття:

 урок застосування навичок та умінь

– урок лекція.

6.Методи навчання:

– практичне заняття:  на середині зали, партерна гімнастика, рухи по лініях та танцювальні етюди.

– контроль знань: лекція, усне роз’яснення мети , практичний показ та застосування опанованих знань та умінь в різних частинах уроку.

Самоконтроль

Виправлення помилок по ходу уроку.

7.Організаційна частина:

  • привітання
  • облік присутніх на занятті
  • вступне слово, правила техніки безпеки в приміщені закладу та поза ним, форма на занятті, зачіска
  • повідомлення теми та ходу уроку
  • настрій на заняття

8.Основна частина.

І академічна година.

Привітання:

  • уклін.

 Розминка по колу: (музика  класична в сучасній обробці )

  • крок з носка
  • на півпальцях
  • 4 з носка,4 на півпальцях
  • біг під себе
  • шаг sote
  • glissades jete
  • крок з носка

Розминка на середині зали

  • relive
  • relive  по черзі кожною ногою
  • нахили корпусу вперед
  • нахили корпусу до ніг
  • 4 біги
  • 4 sote
  • поворот по колу в чотири крапки з підніманням колін в гору по 2.
  • нахили стегон в боки 8 раз
  • хвиля з нахилом корпусу в перед,4- ри рази  з низу в гору,4 – ри рази з гори вниз.
  • піднімання плечей в гору та низ
  • піднімання плечей по черзі кожним плечем в гору та низ
  • присідання повне по VI позицій 8 раз
  • присідання повне по II позицій 8 раз

Екзерсис біля станка.

Закріплення та напрацювання елементів екзерсису біля станка.

  • Demi-рlié по І-ІІІ, V позиціях.
  • Grand рlіé по І, II позиціях.
  •  Battement tendu по І-ІІІ позиціях убік, вперед, назад.
  • Passé par terre по І позиції,

через demi-рlіé у І позиції.

  • Demi rond de jambe par terre.
  • Relevé на півпальцях по І-ІІІ позиціях з витягнутих ніг і з demi-plié.
  • Grand battement по І, V позиціях,з підніманням на relive та присіданням в Demi-рlié на опорній нозі ,хрестом по чотири.

Par terre  гімнастика  (музика в стилі контемпорарі )

  • розминання кінчиків пальців
  • розминання всієї стопи
  • нахили тулоби на ноги , піднімання корпусу до гори
  • passé develope в правий та лівий бік по черзі кожною ногою лежачи на животі 8 раз
  • passé develope в правий та лівий бік по черзі кожною ногою лежачи на спині 8 раз
  • passé develope в гору по черзі кожною ногою лежачи на спині 8 раз
  • passé develope в гору по черзі кожною ногою лежачи на животі 8 раз
  • passé develope в гору по черзі кожною ногою,  лежачи на спині , перевернутися на бік тримаючи ногу в горі,перевернутися на живіт тримаючи ногу в горі, 4 рази
  •  passé develope в гору по черзі кожною ногою,  лежачи на животі , перевернутися на бік тримаючи ногу в горі,перевернутися на спину тримаючи ногу в горі, 4 рази
  •  Battement tendu лежачи на  спині, по черзі кожною ногою,в гору, 8 раз
  • Battement tendu лежачи на  спині по черзі кожною ногою,в право та ліво , 8 раз
  •  Battement tendu лежачи на  животі, по черзі кожною ногою,в гору, 8 раз
  • Battement tendu лежачи на  животі по черзі кожною ногою,в право та ліво , 8 раз
  • Grand battement  лежачи на  спині, по черзі кожною ногою,в гору, 8 раз
  • Grand battement  лежачи на животі по черзі кожною ногою,в гору, 8 раз
  • Grand battement  лежачи на  спині, по черзі кожною ногою,в гору, 8 раз

Мотивація переключення на нову тему: коротка лекція на тему напрямку хореографії як джаз та його різновид як джаз модерн

 

ІІ академічна частина

Історична довідка допомагає дітям зрозуміти  що за стиль вони вивчають , в чому його різниця від інших стилів танцю, які характерні рухи для цього стилю .

Найважливіша особливість джаз – танцю – імпровізація. Вона допомагає танцюристові відбивати ті зміни, які відбуваються у навколишньому світі (естетичні і соціальні). Відмінні особливості джаз – танцю – це  чуттєвість, емоційність. Душа в джаз – танці живе разом з тілом, в одному ритмі та  настрої.

Джаз – модерн – основа естрадного танцю. Модерн бере свій початок в класичній хореографії, усю увага в ньому  іде на пошуку балансу і використанні тіла для створення форми в просторі. Творцями джаз – танцю  вважаються африканці і афро – американці. Імпровізація закладена в самій природі афро – джазу, за допомогою якого людина виражає свої емоції і настрій. Рухи чіткі, закінчені. Тіло чуйно повторює примхливий малюнок музики! Акцент кроку робиться не на відштовхуванні, як у балетних стрибках – навпаки, імпульс руху спрямований до землі

Рухи на середині

  • Використання пози колапсу - ця поза виконується, як незвичайне положення тіла, коліна трохи зігнуті, тіло розслаблене, хребет пластичний і м'який, голова і торс мають невеликий нахил вперед. У позі немає витягнутості вгору і напруженості. Треба відмітити, що головною відмінністю класичного танцю від джаз-модерна є стан хребта. У балеті хребет – підтягнутий  , в джаз-модерне він розслаблений. Головне завдання для новачків - навчитися розслабляти хребет, оскільки рухи виконуються із задіюванням різних його частин.
  • Полицентрія і ізоляція - основний прийом в техніці виконання, йому навчаються на самому початку. Усі ми знаємо, що тіло складається з частин, тому, для виконання цих прийомів треба навчитися рухати однією частиною тіла незалежно від іншої.
  • Поліметрія - обов'язковим є розвиток ритмічного сприйняття. Частини тіла не лише можуть рухатися окремо, але і, дотримуватись  різного ритму.
  • Мультиплікація - прийом теж пов'язаний з ритмом, його виконання ґрунтується  на розкладі одного руху на його складники, але якщо відбувається збільшення загальної кількості танцювальних акцентів, то збільшення музичного такту не відбувається.
  • Координація - вона здійснюється двома способами: опозиція і паралеризм.
  • Розширення і стискування (release і contraction) - стискування робиться за рахунок того, що стискаються м'язи, розширення ж відбувається в просторі. Ці два прийоми пов'язані безпосередньо з диханням, стискування - видих, розширення – вдих
  • Рівні - положення виконавця відносно поверхні. Рівні можуть бути різними, наприклад, лежачи, сидячи, стоячи, сидячи навпочіпки, рачки, стоячи на колінах.
  • Акробатичні рівні - колесо, шпагат, берізка, місток.
  • Для ніг існує дві позиції: виворітна і паралельна.

  9..Заключна частина.

  • створення невеликих танцювальних етюдів на опанованому матеріалі
  • Temps lie par terre нога у підлогу з перегином корпусу.
  • уклін       
  • підведення підсумків роботи на занятті.
  • визначення домашнього завдання

Висновок : на занятті діти працювали впевнено, злагоджено. Матеріал який вони вивчають дуже їх цікавить. Завжди добре коли  є можливість вивчати різні стилі та жанри танцювального мистецтва ,це дає їм багатий багаж рухів та комбінацій. Так є іще недоліки в виконання якихось рухів ,новий стиль танцю тільки починаємо вивчати , тому іщ є багато роботи попереду

1

 

docx
Додано
7 квітня 2020
Переглядів
3669
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку