УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ
ЦЕНТРАЛЬНО – МІСЬКОЇ РАЇОННОЇ У МІСТІ РАДИ
КПНЗ «ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ « ЗМІНА»
ЦЕНТРАЛЬНО – МІСЬКОГО РАЙОНУ
50002, м. Кривий Ріг , вул.. Пушкіна , 8, тел.. 90-11-53
План – конспект
відкритого заняття
Тема: Сучасний танець – Джаз Модерн
Гурток: Зразковий художній
колектив естрадного танцю
«Очаровашки».
Керівник: Хіменко Ірина
Володимирівна
м . Кривий Ріг
2019 р
План-конспект відкритого заняття
1.Творче об’єднання: зразковий художній колектив естрадного танцю «Очаровашки»,середня група
2.Дата: 15 жовтня 2019 р
3.Тема: Сучасний танець – Джаз Модерн .
4.Мета: Досягнення якісного виконання стилю Джаз модерн , популяризація в дитячо – юнацькому середовищі більшого інтересу до хореографічного мистецтва.
5.Тип заняття:
– урок застосування навичок та умінь
– урок лекція.
6.Методи навчання:
– практичне заняття: на середині зали, партерна гімнастика, рухи по лініях та танцювальні етюди.
– контроль знань: лекція, усне роз’яснення мети , практичний показ та застосування опанованих знань та умінь в різних частинах уроку.
Самоконтроль
Виправлення помилок по ходу уроку.
7.Організаційна частина:
-
привітання
-
облік присутніх на занятті
-
вступне слово, правила техніки безпеки в приміщені закладу та поза ним, форма на занятті, зачіска
-
повідомлення теми та ходу уроку
-
настрій на заняття
8.Основна частина.
І академічна година.
Привітання:
Розминка по колу: (музика класична в сучасній обробці )
-
крок з носка
-
на півпальцях
-
4 з носка,4 на півпальцях
-
біг під себе
-
шаг sote
-
glissades jete
-
крок з носка
Розминка на середині зали
-
relive
-
relive по черзі кожною ногою
-
нахили корпусу вперед
-
нахили корпусу до ніг
-
4 біги
-
4 sote
-
поворот по колу в чотири крапки з підніманням колін в гору по 2.
-
нахили стегон в боки 8 раз
-
хвиля з нахилом корпусу в перед,4- ри рази з низу в гору,4 – ри рази з гори вниз.
-
піднімання плечей в гору та низ
-
піднімання плечей по черзі кожним плечем в гору та низ
-
присідання повне по VI позицій 8 раз
-
присідання повне по II позицій 8 раз
Екзерсис біля станка.
Закріплення та напрацювання елементів екзерсису біля станка.
-
Demi-рlié по І-ІІІ, V позиціях.
-
Grand рlіé по І, II позиціях.
-
Battement tendu по І-ІІІ позиціях убік, вперед, назад.
-
Passé par terre по І позиції,
через demi-рlіé у І позиції.
-
Demi rond de jambe par terre.
-
Relevé на півпальцях по І-ІІІ позиціях з витягнутих ніг і з demi-plié.
-
Grand battement по І, V позиціях,з підніманням на relive та присіданням в Demi-рlié на опорній нозі ,хрестом по чотири.
Par terre гімнастика (музика в стилі контемпорарі )
-
розминання кінчиків пальців
-
розминання всієї стопи
-
нахили тулоби на ноги , піднімання корпусу до гори
-
passé develope в правий та лівий бік по черзі кожною ногою лежачи на животі 8 раз
-
passé develope в правий та лівий бік по черзі кожною ногою лежачи на спині 8 раз
-
passé develope в гору по черзі кожною ногою лежачи на спині 8 раз
-
passé develope в гору по черзі кожною ногою лежачи на животі 8 раз
-
passé develope в гору по черзі кожною ногою, лежачи на спині , перевернутися на бік тримаючи ногу в горі,перевернутися на живіт тримаючи ногу в горі, 4 рази
-
passé develope в гору по черзі кожною ногою, лежачи на животі , перевернутися на бік тримаючи ногу в горі,перевернутися на спину тримаючи ногу в горі, 4 рази
-
Battement tendu лежачи на спині, по черзі кожною ногою,в гору, 8 раз
-
Battement tendu лежачи на спині по черзі кожною ногою,в право та ліво , 8 раз
-
Battement tendu лежачи на животі, по черзі кожною ногою,в гору, 8 раз
-
Battement tendu лежачи на животі по черзі кожною ногою,в право та ліво , 8 раз
-
Grand battement лежачи на спині, по черзі кожною ногою,в гору, 8 раз
-
Grand battement лежачи на животі по черзі кожною ногою,в гору, 8 раз
-
Grand battement лежачи на спині, по черзі кожною ногою,в гору, 8 раз
Мотивація переключення на нову тему: коротка лекція на тему напрямку хореографії як джаз та його різновид як джаз модерн
ІІ академічна частина
Історична довідка допомагає дітям зрозуміти що за стиль вони вивчають , в чому його різниця від інших стилів танцю, які характерні рухи для цього стилю .
Найважливіша особливість джаз – танцю – імпровізація. Вона допомагає танцюристові відбивати ті зміни, які відбуваються у навколишньому світі (естетичні і соціальні). Відмінні особливості джаз – танцю – це чуттєвість, емоційність. Душа в джаз – танці живе разом з тілом, в одному ритмі та настрої.
Джаз – модерн – основа естрадного танцю. Модерн бере свій початок в класичній хореографії, усю увага в ньому іде на пошуку балансу і використанні тіла для створення форми в просторі. Творцями джаз – танцю вважаються африканці і афро – американці. Імпровізація закладена в самій природі афро – джазу, за допомогою якого людина виражає свої емоції і настрій. Рухи чіткі, закінчені. Тіло чуйно повторює примхливий малюнок музики! Акцент кроку робиться не на відштовхуванні, як у балетних стрибках – навпаки, імпульс руху спрямований до землі
Рухи на середині
-
Використання пози колапсу - ця поза виконується, як незвичайне положення тіла, коліна трохи зігнуті, тіло розслаблене, хребет пластичний і м'який, голова і торс мають невеликий нахил вперед. У позі немає витягнутості вгору і напруженості. Треба відмітити, що головною відмінністю класичного танцю від джаз-модерна є стан хребта. У балеті хребет – підтягнутий , в джаз-модерне він розслаблений. Головне завдання для новачків - навчитися розслабляти хребет, оскільки рухи виконуються із задіюванням різних його частин.
-
Полицентрія і ізоляція - основний прийом в техніці виконання, йому навчаються на самому початку. Усі ми знаємо, що тіло складається з частин, тому, для виконання цих прийомів треба навчитися рухати однією частиною тіла незалежно від іншої.
-
Поліметрія - обов'язковим є розвиток ритмічного сприйняття. Частини тіла не лише можуть рухатися окремо, але і, дотримуватись різного ритму.
-
Мультиплікація - прийом теж пов'язаний з ритмом, його виконання ґрунтується на розкладі одного руху на його складники, але якщо відбувається збільшення загальної кількості танцювальних акцентів, то збільшення музичного такту не відбувається.
-
Координація - вона здійснюється двома способами: опозиція і паралеризм.
-
Розширення і стискування (release і contraction) - стискування робиться за рахунок того, що стискаються м'язи, розширення ж відбувається в просторі. Ці два прийоми пов'язані безпосередньо з диханням, стискування - видих, розширення – вдих
-
Рівні - положення виконавця відносно поверхні. Рівні можуть бути різними, наприклад, лежачи, сидячи, стоячи, сидячи навпочіпки, рачки, стоячи на колінах.
-
Акробатичні рівні - колесо, шпагат, берізка, місток.
-
Для ніг існує дві позиції: виворітна і паралельна.
9..Заключна частина.
-
створення невеликих танцювальних етюдів на опанованому матеріалі
-
Temps lie par terre нога у підлогу з перегином корпусу.
-
уклін
-
підведення підсумків роботи на занятті.
-
визначення домашнього завдання
Висновок : на занятті діти працювали впевнено, злагоджено. Матеріал який вони вивчають дуже їх цікавить. Завжди добре коли є можливість вивчати різні стилі та жанри танцювального мистецтва ,це дає їм багатий багаж рухів та комбінацій. Так є іще недоліки в виконання якихось рухів ,новий стиль танцю тільки починаємо вивчати , тому іщ є багато роботи попереду