Однією з найбільш ефективних форм позакласної роботи є шкільні історичні гуртки. План роботи гуртка "Подорож у стародавній світ" передбачає різноманітні форми організації занять та цікаві завдання відповідно до вікових особливостей учнів.
Тростянецька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів
Кабінет історії
План
і облік роботи
гуртка «Подорож у стародавній світ»
на 2017 – 2018 н.р.
Учитель: М. В. Шаповал
«Погоджено» «Затверджую» Завуч з навчально- Директор школи : виховної роботи :
План і облік
роботи історичного гуртка
на 2017 – 2018 н.р.
Час роботи гуртка
І півріччя |
||
Пятниця |
|
|
ІІ півріччя |
||
Середа |
|
|
Мета роботи гуртка
Завдання гуртка
Список учасників гуртка
«Подорож у Стародавній світ»
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
План
Тема |
Форма роботи |
Домашнє завдання |
||||
Наш край у період кам’яного віку |
Екскурсія до краєзнавчого музею м. Тростянця |
Намалювати житло первісної людини. Зясувати, які знаряддя праці та предмети мистецтва було знайдено на стоянках первісної людини на території Тростянеччини |
||||
Трипільська культура |
Прес-конфференція |
Замалювати зразки трипільської кераміки |
||||
Ніл у житті стародавніх єгиптян |
Віртуальна реконструкція |
Скласти розповідь від першої особи «Один день з життя єгиптянина» |
||||
Релігія та культура стародавнього Єгипту |
Перегляд фільму, гра «Розшифруй ієрогліфи» |
З пластиліну виліпити фігурки головних єгипетських богів |
||||
Подорож Вавилоном |
Розповіь учителя. Вікторина |
Створити презентацію «Священні тварини Вавилону», «Памятки мистецтва Вавилону». |
||||
Біблія як історичне джерело |
Робота з історичними документами. Аналіз важливих історичних подій, відображених у Старому Заповіті |
Виписати та вивчити кілька висловлювань царя Соломона. |
||||
Наш край у період залізного віку |
Екскурсія до краєзнавчого музею |
Порівняти культуру, побут та звичаї скіфів і сарматів (діаграма Вена) або замалювати воїнів |
||||
Шахи у Стародавній Індії |
Розповідь учителя з презентацією. Шаховий турнір |
Створити альбом: «Дякуємо, Індіє, за…» |
||||
Буддизм – найдавніша світова релігія |
Перегляд фільму. Замальовуємо символ буддизму, виписуємо його значення |
Виписати та вивчити кілька настанов Будди |
||||
Цинь Шихуанді |
Вікторина |
Створити альбом: «Перлини стародавнього Китаю» |
||||
|
Атлантида. Загадка Крито – мінойської цивілізації |
Перегляд мультфільму: «Лабіринт. Подвиги Тесея», розповідь учителя |
Намалювати ілюстрацію : «Лабіринт – палац царя Міноса» |
|||
|
Олімпійські ігри |
«Як це було» - інсценування Олімпійських ігор |
Виліпити з пластиліну фігурки, які символізують різні види перших олімпійських змагань |
|||
|
Спадщина Олександра Македонського |
Створення «карти» культурних памяток Олександра Великого |
Виписати та вивчити кілька висловлювань О. Македонського |
|||
|
Ю. Цезар - полководець і реформатор |
Розповідь учителя з презентацією. Вікторина |
Виписати та вивчити кілька афоризмів Ю. Цезаря |
|||
|
Християнство у Римі |
Робота з історичними джерелами. Замалювати символи християнства |
Знайти відповідь на запитання: «Яке християнське свято пов’язане не з святим письмом, а з діяльністю імператора Костянтина?» |
|||
|
Культура Стародавньої Греції та Риму |
Створення порівняльної характеристики |
||||
|
Узагальнююче заняття |
Виставка найкращих робіт. Гра «Найрозумніший» |
||||
№ за/п |
Прізвище, ім`я учня |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ за/п |
Прізвище, ім`я учня |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Зміст і облік роботи гуртка
І півріччя
№ |
Дата |
Зміст засідання гуртка |
1 |
|
Наш край у період кам’яного віку |
2 |
|
Трипільська культура |
3 |
|
Ніл у житті стародавніх єгиптян |
4 |
|
Релігія та культура стародавнього Єгипту |
5 |
|
Подорож Вавилоном |
6 |
|
Біблія як історичне джерело |
7 |
|
Наш край у період залізного віку |
8 |
|
Шахи у Стародавній Індії |
9 |
|
Буддизм – найдавніша світова релігія |
Зміст і облік роботи гуртка
ІІ півріччя
№ |
Дата |
Зміст засідання гуртка |
10 |
|
Цинь Шихуанді |
11 |
|
Атлантида. Загадка Крито – мінойської цивілізації |
12 |
|
Олімпійські ігри |
13 |
|
Спадщина Олександра Македонського |
14 |
|
Ю. Цезар - полководець і реформатор |
15 |
|
Християнство у Римі |
16 |
|
Культура Стародавньої Греції та Риму |
17 |
|
Узагальнююче заняття |