План-конспект корекційно - розвиткового заняття з ЛФК 2 кл "Вертикаль-горизонталь"

Про матеріал
Складено відповідно до програми корекційно-розвиткової роботи для дітей із розладами аутистичного спектра «Розквіт» ( за заг. Ред. Т.В.Скрипник), рекомендованої Міністерством освіти і науки України з адаптацією згідно з індивідуальних особливостей дитини. Мета: розвиток загальної моторики, психомоторних процесів та сенсомоторних процесів (усвідомлення власного тіла у просторі, білатеральна координація та ін.); розвиток сенсорних систем (вестибюлярної, пропріоцептивної); тренування психомоторних функцій та властивостей (координованість, статична і динамічна рівновага, спритність, витривалість); корекція порушень статокінетичного розвитку та зору; виховання дисциплінованості, впевненості, сміливості, вміння взаємодіяти з педагогом. Обладнання:, гімнастична лава, гімнастичні мати,фітбол, підвісна гойдалка «Жабка».
Перегляд файлу

КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА

 «БОБРОВИЦЬКИЙ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР»

БОБРОВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

 

 

 

План-конспект

корекційно-розвиткового заняття

 з лікувальної фізкультури

для учня 2 класу

(ПІП учня)

з теми:

 

 

 

 

Вертикаль- горизонталь

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала: вчитель-реабілітолог

ПІП вчителя

 

 

 

Складено відповідно до програми корекційно-розвиткової роботи для дітей із розладами аутистичного спектра «Розквіт» ( за заг. Ред. Т.В.Скрипник), рекомендованої Міністерством освіти і науки України з адаптацією згідно з індивідуальних особливостей дитини.

Мета: розвиток загальної моторики, психомоторних процесів та сенсомоторних процесів (усвідомлення власного тіла у просторі, білатеральна координація та ін.); розвиток сенсорних систем (вестибюлярної, пропріоцептивної); тренування психомоторних функцій та властивостей (координованість, статична і динамічна рівновага, спритність, витривалість); корекція порушень статокінетичного розвитку та зору; виховання дисциплінованості, впевненості, сміливості, вміння взаємодіяти з педагогом.

Обладнання:, гімнастична лава, гімнастичні мати,фітбол, підвісна гойдалка «Жабка».

 

Хід заняття:

 

Частина уроку

Зміст уроку

Орієнтовний час

Організаційно-методичні вказівки

І

Вступна частина.

Організаційний момент

  • привітання.
  • перевіряємо пульс.

Вправи для зняття втоми очей:

  1. В.п. – сидячи, ноги нарізно, руки вперед. 1 - повільно зігнути руку, вказівним пальцем доторкнутися до кінчика носа, 2 - в.п.
  2. В.п. - сидячи, ноги нарізно, руки на колінах. Вчитель тримає палець від носа в 20 см. Повільно відвести палець праворуч (ліворуч), вверх (вниз) очима слідкувати за ним.
  3. В.п. – те ж. 1 - Сильно зажмурити очі. 2 - відкрити очі, подивитися в далечінь.

 

5-10 хв

 

 

 

4-6 р кожною рукою

 

 

4-6 р

в кожну сторону

 

 

 

4-6 р

 

 

 

 

 

Дитина сидить.

Згинаючи руки, дитина має не зводити з пальця очей.

 

Стежити за поставою. Вправа розслабляє м’язи та покращує кровообіг.

Голову та тулуб не повертать.

 

 

 

Розминка

Сідаємо навпроти дитини, та просимо повторювати рухи за вчителем.

  1.        Нахили голови вперед, назад, вправо та вліво
  2.        Повороти голови вправо, вліво
  3.        Піднімання опускання плечей разом та по черзі.
  4.        Згинання розгинання рук в ліктьових суглобах
  5.        Стискання,  відкривання долонь 
  6.        Кругові оберти в ліктьових суглобах
  7.        Нахили тулуба вперед назад,  в право та вліво
  8.       В положенні, сидячи виконуємо підтягування зігнутої ноги в колінному суглобі до грудей, якщо дитина не в змозі виконувати, згинання, підтягування ніг то в такому випадку вправи виконуємо пасивну гімнастику, берем ніжку дитини і приводимо її до зігнутого стану, притискаємо до грудей.

 

 

 

(6-8разів)

 

(6-8разів) (6-8разів)

 

(4-6 разів)

 

(6-8разів)

(6-8разів)

6-8разів

 

кожною ніжкою виконуємо по 10 разів

 

Стежити за поставою

ІІ

Основна частина

Вправи на гімнастичній лаві

  1.   Ходьба по лаві (звичайна, на носочках, піднімаючи коліна вгору, закидаючи гомілки назад, лівим та правим боком вперед; при цьому міняємо положення рук: вгору, в сторони, на поясі, вперед).
  2.   Лазіння по гімнастичній лавці на четвереньках, уперед і назад до краю лавки
  3.   «Черепаха». Підтягування по гімнастичній лаві вперед-назад, лежачи на животі підтягуючись руками. 
  4.   «Качеля» В.П. – сидячи на лаві навпроти вчителя, ноги нарізно, впираючись в ноги вчителя. Перетягування один на одного по черзі.

 

Вправи з фітболом.

  1.   В.п. – сидячи на фітболі. Підстрибування на фітболі на місці.
  2.   «Місток» В.п. – сидячи на м’ячі, ноги нарізно, ступні на підлозі. Опускаємося вниз лягаючи на спину, ноги згинаються в колінах. Перекати через м’яч лежачи на спині, руки вгору торкаються підлоги.
  3.   В.П. – стоячи на колінах, футбол попереду. Перекати через м’яч вперед – назад лежачи на животі, торкаючись руками та ногами для відштовхуваня.
  4.   В. п – те ж. робимо перекат вперед, стаємо на прямі руки, робимо кілька кроків руками, згинаємо ноги в колінах прижимаючи до живота (ноги на фітболі). Повертаємося у в.п.
  5.   В.п. – лежачи на маті на спині,м’яч затискаємо в ногах. 1- підняти м’яч вгору. 2- в.п.
  6.   «Масаж фітболом».  Дитина лежить на маті на спині. Вчитель катає м’яч по дитині злегка натискаючи (масажує). Теж саме, але дитина лежить на животі

 

Сенсорна інтеграція

Гойдання на підвісній гойдалці «Жабка»

(Вдих – прогнутися, видих – розслабитися)

Легке розгойдування, кружіння.

10-15хв

 

Ходьба від краю до краю лави

 

 

2-3р

 

5-6 раз в кожну сторону

6-8 раз

на кожного

 

 

 

10-20 сек

 

6-8 перекатів

 

 

 

 

2-4перекати

 

 

2-4 перекати

 

 

 

4-6 раз

 

 

До 1хв

 

 

 

 

До 1 хв

 

 

 

Слідкуємо за поставою,

за правильністю виконання

 

 

 

 

Вправа на розвиток силових якостей.

 

 

Вправа на розтягнення

 

 

 

Страхування дитини.

Слідкувати за поставою

 

Слідкуємо за станом дитини. Головою до підлоги не торкатися.

 

 

 

Вправа на релаксацію

 

 

 

Вправа на розвиток силових якостей, координація, володіння тілом.

 

Вправа на прес

 

 

Вправа на розслаблення.

 

 

 

 

 

Слідкуємо за станом дитини. Можна виконувати дихальні вправи

ІІІ

Заключна частина

  1. Перевіряємо пульс.

Плескаємо в долоні тричі, потім по долоні вчителя. Вчитель питає «Хто молодець?» учень повинен відповісти «Я!».

1хв

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
7 грудня 2021
Переглядів
545
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку