План-конспект підсумкового заняття
Ансамблю народного танцю
(основний рівень, 2 р.н.)
Тема заняття: Основні рухи Закарпатського регіону. Еxersisse народно-сценічного танцю, Рort de bras, навчальні комбінації на середині залу. Наробка техніки обертів народної хореографії (діагональ, середина залу). Вдосконалення рухів та вправ, комбінації. Постановочна робота.
-
удосконалювати основні рухи еxersisse народно-сценічного танцю (термінологія та виконання);
-
розвивати рухливість опорно-рухового апарату, сили м’язів, координацію всіх частин тіла, витривалість, дихання, зміцнення м’язового апарату,
-
розвивати творче мислення і творчі здібності вихованців,
-
пошук найкращих шляхів для вирішення спільного завдання;
-
виховувати любов та повагу до народного мистецтва, до культурних надбань і цінностей народу,
-
почуття патріотизму і пошани до української етнографії,
-
вміння працювати у колективі.
Обладнання: хореографічний зал, танцювальні станки, фортепіано, музичний центр, флеш носії, диски.
Хід заняття:
І. Підготовча частина:
1. Перевірка підготовки вихованців до заняття.
2. Перевірка присутніх.
3. Бесіда з правил безпеки життєдіяльності.
4. Уклін.
5. Розігрів на середині залу (по колу):
-
хід з натягнутої стопи,
-
хід на пів пальцях,
-
хід на пів пальцях та п’ятках,
-
хід з підняттям ноги на passé,
-
біг з підняттям ніг назад,
-
біг з підняттям ніг на gete,
-
хід з підняттям ніг на passé,
-
шаг «галоп».
6. Повідомлення теми і мети заняття.
ІІ. Основна частина:
1. Еxersisse народно-сценічного танцю:
- комбінація battement tendu № 2 та № 4 (гуцульський характер),
- комбінація battement tendu gete (західний регіон українського танцю),
- комбінація каблучного battement tendu на 450 (український характер).
2. Виконання por de bras у народному характері.
3. Виконання навчальних комбінацій на середині залу:
елементи українського танцю:
-
«тинки» середні (з руками та без роботи рук),
-
«вихиляси» з «паде буре»,
-
«вірьовочка» (з роботою рук),
-
«голубці» (прості),
-
«припадання» (по колу),
-
«бігунець»,
-
«бігунець» з роботою рук.
елементи гуцульського танцю:
-
гуцульські підскоки,
-
«переступчик»,
-
зальотний крок з підскоком,
-
положення рук у гуцульському танці
4. Наробка техніки обертів народної хореографії:
по діагоналі:
-
шене
-
«Блинчик» малий
-
«Блинчик» високий
-
Переступання у повороті
-
Підскоки у повороті
на середині зали:
-
tur по VІ позиції
-
tur по VІ позиції з підняттям ноги на passé
-
оберти зіскок по VІ позиції та біг
-
Переступання - оберт в гуцульському характері
-
Оберт в білоруському характері
-
Оберт в російському характері
-
Оберт в циганському характері
5. Постановча робота:
-
вивчення малюнків до танцю (малюнок № 6 та № 7),
-
повторення та зв’язка всіх малюнків.
ІІІ. Заключна частина:
1. Ігрова частина уроку.
-
Складання пазлів на швидкість;
-
Розмальовка української пари на швидкість;
-
Відповіді на запитання стосовно закарпатського регіону;
2. Підведення підсумків заняття.
3. Зауваження та домашнє завдання.
4. Уклін.