План конспект уроку фізичної культури проведеного в 7 класі за модулем "Баскетбол"

Про матеріал
Тема: Баскетбол Завдання уроку 1. Продовжувати повторювати техніку виконання кидка в кошик з подвійного кроку; 2. Продовжувати удосконалювати різновиди ведення м’яча і обведення перешкод; 3. Рухливі ігри та естафети.
Перегляд файлу

План конспект
уроку фізичної культури проведеного
в 7 класі
 

Тема: Баскетбол
Завдання уроку
1. Продовжувати повторювати техніку виконання кидка в кошик з подвійного кроку;
2. Продовжувати удосконалювати різновиди ведення м’яча і обведення перешкод;
3. Рухливі ігри та естафети.

Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: баскетбольні м’ячі.

Хід уроку

№ п/п

Зміст уроку

Дозування

ОМВ

І

Підготовча частина

12'

Фронтальний метод

1.

Шикування

1'

За командою учні стають вздовж бічної лінії.

2.

Привітання

20''

На вітанні учні разом і чітко відповідають.

3.

Рапорт

30''

Направляючий або фізорг здає рапорт.

4.

Повідомлення завдання уроку

30''

Довести у зрозумілій та доступній формі.

5.

Стройові вправи, ходьба різновиди ходьби:
- на носках руки на пояс;
- на п’ятках руки за голову;
- в напів присяді руки за голову;
- в повном присяді руки на коліна;
- приставним кроком лівим правим боком в стійці баскетболіста.



20м
20м
20м
20м

20м

Вправи виконуються за сигналом викладача і під його рахунок. Звернути увагу на чіткість виконання команд, вправ, виправляти допущені помилки. Звернути увагу на положення рук, тулуба, ніг та контроль учнів за своєю поставою.

6.

Повільний біг. Різновиди бігу.

40м

Під час бігу слідкувати за диханням. По закінченню привести дихання у відносно спокійний стан.

7.

Комплекс ЗРВ

6'

Вправи провести  використовуючи фронтальний метод на місці без предметів.

 

1.В.п.- середня стійка ноги нарізно, руки на пояс:
1-4 – колові оберти головою вліво;
5-8 – те ж в іншу сторону.

6 - 8 раз

Звернути увагу на правильне положення ніг. Показ вправи повинен бути дзеркально правильним, пояснення зрозуміле, чітке.

 

2.В.п.- середня стійка ноги нарізно, права рука вгорі ліва в низу пальці стиснуті в кулак:
1-2 – пружні відведення рук назад;
3-4 – теж саме зі зміною положення рук .

6 -8 раз

Звернути увагу на пряме положення рук під час виконання вправи.

 

3.В.п.- середня стійка ноги нарізно, руки до плечей:
1-4 – колові оберти рук в плечовому суглобі вперед;
5-8 – теж саме в іншу сторону.

6 - 8 раз

Вправа виконується з максимальною амплітудою. Намагатися своєчасно виправляти допущені помилки.

 

4.В.п. – середня стійка ноги нарізно, руки  в сторону:
1-2 – пружні відведення рук в гору;
3-4 – теж саме з відведенням рук в сторону.

6-8 раз

Слідкувати за темпом виконання вправи.

 

5.В.п. – середня стійка ноги нарізно:
1- нахил вліво;
2- в.п.;
3- 4 – теж саме в іншу сторону.

16р

Амплітуда руху максимальна, темп повільний.

 

6.В.п. – середня стійко ноги нарізно, руки на пояс:
1- нахил до лівої;
2- нахил в перед;
3- нахил до правої;
4- в.п.

6 - 8 раз

Змінювати положення рук під час виконання вправи.

 

7.В.п. – середня стійка ноги нарізно, руки на пояс:
1-4 – колові оберти тулубом вліво;
5-8 – теж саме в іншу сторону.

4 - 6 раз

Вправа виконується з максимальною амплітудою.

 

8.В.п. – середня стійка ноги нарізно, руки на пояс:
1- присід руки в перед;
2- середня стійка ноги нарізно, руки за голову;
3- присід руки в перед;
4- в.п.

6 - 8 раз

Звернути увагу на рівне положення спини.

 

9.В.п. – присід на правій ліва в сторону на п’ятку, руки в перед:
1-2 – перекат з правої на ліву;
3-4 – в.п.

6 - 8 раз

Змінювати положення рук під час виконання вправи, звернути увагу на контроль учнів за поставою.

 

10. В.п. – вузька стійка ноги нарізно, руки в низу пальці переплетені долонями до низу:
1- випад правою руки в гору;
2- в.п.
3-4 – теж саме з іншої ноги.

4 - 6 раз

Звернути увагу на чіткість виконання вправи.

 

11.В.п. вузька стійка ноги нарізно, права рука в горі ліва в низу пальці стиснуті в кула:
1-8 – зміна положення рук в стрибках навколо своєї осі вправо;
9-16 теж саме в іншу сторону.

2 - 3 р.

Слідкувати за поставою.

 

12.В.п. – о.с.
1-2 – руки через сторону в гору;
3-4 – в.п.

2 - 3 р.

Відновити дихання у відносно спокійний стан.

8.

Спеціальні бігові вправи:
- біг з високим піднімання стегна;
- стрибок на кожен крок;
- стрибок у кроці;
- стрибок на кожні два кроки.






Звернути увагу на правильність і чіткість виконання вправи.
Потоковий спосіб
Дистанція 2 кроки, спина нахилена вперед.
Слідкувати за інтервалом та технікою

II.

Основна частина

30'

Груповий метод, почерговий і поперемінний спосіб виконання.

1.

Продовжувати повторювати техніку виконання кидка в кошик з подвійного кроку.
Перешикувати учнів у чотири колони для проведення вправи.
1. Кидок м’яча в кошик з подвійного кроку.
2. Кидок м’яча в кошик після ведення і подвійного кроку з різних сторін щита
3 Кидок м’яча в кошик після ведення і подвійного кроку однією рукою знизу.
4. Кидок м’яча в кошик після передачі і подвійного кроку однією знизу.

10'




2'

2'


3'


3 '

Перешикування відбувається за командою вчителя.
Звернути увагу, що м’яч потрібно зловити під крок правою ногою (якщо правша) і навпаки.

2.

Ведення і обведення перешкод.
1. Ведення у рівномірному темпі правою і лівою рукою;
2.Ведення м’яча з прискоренням  до 10 м;
3. Ведення м’яча із зміною висоти відскоку від підлоги;
4. Ведення по вісімці;
5. Обведення учнів протилежної колони;

10'

2'

2'

2'

2'
2'

Особливу увагу слід звертати на розвиток почуття ритму, вміння координувати своє переміщення на майданчику з одночасним управлінням м'ячем. Рух виконується вільно, невимушене, м'яч не повинен перешкоджати гравцеві на шляху його переміщення.

 

Естафета: «Хто швидше»
Мета: продовжувати удосконалювати ведення м’яча і передачу від грудей. Виховувати почуття колективізму.
Інвентар: баскетбольний м’яч.
Місце проведення: спортивний зал.
Учні розташовані в три колони по одній лінії. Кожна команда вибирає капітана команди. Назву обирає вчитель.
Хід естафети:
За сигналом направляючий кожної команди швидким рухом виконуючи ведення м’яча пересувається по прямій на15 м і на10 м в протилежну сторону де виконує передачу м’яча від грудей наступному учаснику. Естафета вважається завершеною коли всі учасники команди виконали дії направляючого і підняли руки в гору.

10'

Розпочинати за сигналом,
за лінію старту не заступати,
передачу виконувати від грудей,
забігати за 15-ти метрову лінію обов’язково.

III.

Заключна частина

3 - 5'

Фронтальний метод, метод слова. Одночасний спосіб виконання.

1.

Шикування

1'

За командою вчителя.

2.

Підведення підсумків уроку.

1- 2'

Обговорити головні допущені помилки, виявити кращих учнів на уроці.

3.

Задати домашнє завдання.

1'

Імітація подвійного кроку. ЗФП.

4.

Організований вихід із спортивного залу.

1 - 2'

За командою вчителя.

 

doc
Додано
11 квітня 2019
Переглядів
723
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку