План конспект уроку миру №1 для проєкту «Освіти миру HWPL» в Україні для учнів початкової школи

Про матеріал
План конспект уроку миру №1 для проєкту «Освіти миру HWPL» в Україні для учнів початкової школи
Перегляд файлу

Урок миру 1

Тема: Первісний стан усіх створінь (природи)

Мета уроку:

     Ознайомити з поняттям первісного стану природи, де всі творіння жили в гармонії.

     Розвивати вміння учнів уявляти та описувати гармонійні відносини в природі.

     Формувати у дітей емоційне ставлення до природи та бажання її оберігати.

Вступ (актуалізація знань):

     Вчитель створює емоційну атмосферу, пропонуючи дітям заплющити очі та уявити себе в тихому лісі, де співають пташки, шелестить листя, дзюрчить струмок.

     Вчитель запитує дітей, які звуки вони почули, що відчули.

     Вчитель підводить дітей до думки, що колись природа була ще більш гармонійною, де всі істоти жили в мирі та злагоді.

Запитання вчителя:

     Як ви думаєте, якою була природа, коли ще не було міст і машин?

     Чи могли тварини тоді дружити між собою?

     Чи було тоді місце для сварок і образ?

(Ці запитання допоможуть створити уявлення про первісний стан природи)

Основний зміст:

     Вчитель розповідає дітям про первісний стан природи, коли всі творіння жили в гармонії, не завдаючи шкоди один одному.

     Вчитель пояснює, що тоді не було хижаків і жертв, всі істоти харчувалися рослинною їжею та жили в мирі.

     Вчитель наводить приклади: травоїдні тварини паслися поруч, пташки співали для всіх, дерева дарували тінь і плоди.

     Вчитель підкреслює, що в первісному стані всі творіння були рівними та важливими для збереження гармонії.

Висновок:

     Вчитель підсумовує, що первісний стан природи – це ідеальний стан, до якого потрібно прагнути.

     Вчитель запитує дітей, що вони зрозуміли про первісний стан природи.

     Діти відповідають, що це час, коли всі жили в мирі та злагоді.

Практичні завдання під час уроку:

     Малювання: Вчитель пропонує дітям намалювати картину, як вони уявляють собі первісний стан природи.

     Створення аплікації: Діти можуть створити аплікацію з природних матеріалів (листя, гілочки, квіти), що символізує гармонію в природі.

     Гра "Звуки природи": Вчитель відтворює звуки різних тварин і явищ природи, а діти відгадують, що це.

Домашнє завдання:

     Поспостерігати за природою навколо себе та знайти приклади взаємодії між різними істотами.

     Попросити батьків розповісти казку або легенду про тварин, які живуть в мирі.

Додаткові матеріали, посилання на відео і т.д.:

     Фотографії та відео дикої природи.

     Мультфільми про тварин, що живуть в мирі.

     Аудіозаписи зі звуками природи.

Особливості адаптації уроку:

     Використання наочних матеріалів: картинок, фотографій, ілюстрацій.

     Прості та зрозумілі пояснення.

     Ігрова форма проведення уроку.

     Короткі та чіткі завдання.

     Створення позитивної та доброзичливої атмосфери.

pdf
Додано
19 грудня
Переглядів
21
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку