19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

План-конспект уроку з літературного читання на тему "Іан Вайброу "Капосна книжка Малого Вовчика"

Про матеріал
План-конспект уроку з літературного читання на тему "Іан Вайброу "Капосна книжка Малого Вовчика" сучасного британського автора. Урок супроводжується мультимедійною презентацією.
Перегляд файлу

Тема: Іан Вайброу «Капосна книжка Малого Вовчика»

Мета: знайомити учнів з творчістю відомого сучасного автора Іана Вайброу; вчити аналізувати дії та вчинки героїв; розвивати навички вибіркового та осмисленого читання; виховувати бажання бути добрим не зважаючи ні на які обставини.

Обладнання: презентація, відео.

Хід уроку:

І. Організація класу

( У класі все не так як звичайно. Вазони на підлозі, крейдою пописана підлога, діти сидять на партах а пишуть на стільцях)

ІІ. Актуалізація опорних знань

1.Вправи для дихання

- робота над скоромовкою(Грицько Чубай)

Стріла якось скоромовка
На місточку злого вовка.

Скоромовить вовк почав - 
Ледь язик не поламав!

Бо ж була це скоромовка
Для Івася - не для вовка.

  1. Читання методом «Черепаха – Сорока» - спочатку повільно, швидше і дуже швидко як Сорока.
  • Скоромовка на одному диханні.
  1. Перевірка домашнього завдання

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

  1. Бесіда
  • Чи звично вам працювати таким чином?
  • Що вас дивує?
  • Як ви думаєте, чи працює хтось таким чином як ми сьогодні?
  • У кожній країні, школі, сімї є свої правила, за якими вони живуть та яким слідують. Сьогодні з вами ми ознайомимось з твором, де все навпаки – не так як ми звикли бачити у нашому житті.
  1. Відгадування автора (закреслити по 3 однакових букви)

РІРАРН   ЦВЦАЙДЦБРДДОУ

Іан                            Вайброу

IV. Вивчення нового матеріалу

  1. Знайомство з автором

Іан Вайброу народився 3 травня 1941 р. англійський поет і письменник, автор книг для дітей. Іан Вайброу почав свою професійну кар'єру у віці 10 років, з того, що продав в місцеву газету вірш про мертву кішку в коробці. З цього часу він постійно пише вірші, пісні, п'єси, мюзикли, повісті та скетчі для радіо і телебачення.

Його талант оцінили після виходу в 1989 році книги «The Sniff Stories», тоді газета The Times оголосила про появу справжнього таланту. З того часу Іан Вайброу написав понад 60 книг для дітей, його твори перекладені 21 мовою і видані в 24 країнах.

Один з найпопулярніших героїв книг Вайброу - це Малий Вовчик. Повісті про пригоди Малого Вовчика перекладені більш ніж 12-ма мовами.

  1. Підготовка до читання
  • Читання ланцюжків слів

БУДЬ ЛАСОНЬКА

КАПОСНИЙ

ЦІЛІСІНЬКИЙ

ТУЖЛИВОГО ОЗЕРА

ВОВЧИЛО-ХИЖАЧИЛО

ЧУХЛІ-НЮХЛІ

РІЧКА- МАНДРІВНИЧКА

  1. Метод передбачення
  • Як ви вважаєте, кого б так назвали Чухлі- Нюхлі та Вовчило – Хижачило?
  1. Крісло автора
  • Прочитавши слова з твору, якби ви були автором, про кого б ви написали?
  1. Слухання частини аудіо запису

https://www.youtube.com/watch?v=EpytDBxExWI

  1. Читання твору ланцюжком ( частина 1)
  2. Читання з другом у парі по 1 реченню (лист 1)
  3. Читання буксиром за вчителем (лист 2)
  4.  Читання мовчки (лист 3)
  5.  Аналіз твору
  • Хто є головним героєм твору?
  • Кого відправили на перевиховання і чому?
  • Що хотів Вовчик більше за все?
  • Які риси характеру Вовчика ви б хотіли запозичити собі і чому?
  1. Вибіркове читання. Вправа «Акула»
  • Тож, хоч-не-хоч, … (довелося мені скрутитися калачиком у рюкзаку)
  • Я маю з собою оголошення …(«Розшукується небезпечний злочинець», яке ви мені дали, але ж воно старе як світ.)
  • Тож я мушу рушати далі …(в цю дурну довжелезну мандрівку, хоч мені, може, ніколи й не вдасться знайти дядька Вовчила – Хижачила.)
  • Та я знаю силу-силенну справдешніх злих вовків, …(які ніколи не ходили до школи.)
  • Тато вовк написав листа для свого …(брата Вовчила-Хижачила і передав його через свого найстаршого сина.)
  1. Написання листа у відповідь 

- Що б ви написали йому у відповідь. Який Біблійний вірш могли б використати для підбадьорення?

V. Підсумок уроку

1. Бесіда методом «Знаю, хочу знати, дізнався»

2. Домашнє завдання.

І гр. Подумай, як би могла закінчитись ця казка?

ІІ гр. Перекажи детально текст. Намалюй ілюстрацію до тієї частини твору, яка тобі найбільше сподобалась.

 

 

docx
Додано
14 квітня
Переглядів
122
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку