План-конспект з фізичної культури для 8 класу. Варіативний модуль "Гімнастика"

Про матеріал
План-конспект з фізичної культури для 8 класу. Варіативний модуль "Гімнастика". Розроблений на основі матеріалу варіативного модуля «Гімнастика» програми з фізичної культури для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, спрямований на вдосконалення фізичних, морально-вольових, психологічних якостей, вирішення виховних, освітніх та оздоровчих завдань уроку фізичної культури. При складанні модуля були враховані вікові, анатомо-фізіологічні та статеві особливості учнів; визначені пріоритетні завдання щодо рівня загальноосвітньої підготовки, безперервності та наступності вивчення. Основна мета модуля — формування фізичного, духовного та соціального здоров’я школярів; розвиток основних фізичних якостей; навчання техніки рухових дій; підвищення рівня фізичної підготовленості учнів.
Перегляд файлу

Урок 

  Мета: Формування здорового способу життя

  Варіативний модуль: Гімнастика

  Завдання уроку: 1. Удосконалення техніки акробатичних вправи

                               2. Закріплення техніки опорного стрибка «ноги нарізно»

                 3. Сприяти розвитку сили, координації

                 4. Виховувати почуття взаємовиручки, допомоги

  Дата: 

  Місце проведення: спортивний зал

  Інвентар: мяч волейбольнийКартинки по запросу волейбольный мяч, гімнастичний козелКартинки по запросу гімнастичний козел, гімнастичний містокПохожее изображение, гімнастичний матКартинки по запросу гімнастичний мат

Частини

уроку

Зміст уроку

Дозування

Загально-методичні вказівки

І

12 хв.

Підготовча частина

1. Шикування, вітання,  вимірювання частоти серцевих скорочень за 6 сек.

2. Правила техніки безпеки

3. Відмітка відсутніх

4. Завдання уроку

5. Ходьба

- на носках;

- на п’ятках;

- на внутрішній стороні стопи;

- на зовнішній стороні стопи

6. Біг

- по діагоналі;

- змійкою;

- з закиданням гомілки;

- з високим підніманням стегна

 

7. Загальнорозвиваючі вправи на місці:

 

1) В.п. руки на поясі ноги нарізно. 1- нахил голови вперед 2- нихил голови назад 3- нахил голови вправо 4- нахил голови вліво

2) В.п. руки на поясі ноги на ширині плеч. 1-4 кругові оберти головою вправо 5-8 кругові оберти головою вліво

3) В.п. руки до плеч ноги нарізно 1-4 кругові оберти руками вперед 5-8 кругові обертируками назад

4) В.п. руки до гори ноги нарізно 1-4 кругові оберти руками вперед 5-8 кругові оберти руками назад

5) В.п. ліва рука вгору ноги нарізно, на кожен рахунок зміна положення рук

6) В.п. руки на поясі ноги нарізно 1-нахил тулуба вперед 2 -нахил тулуба назад 3- нахил тулуба вліво 4- нахил тулуба вправо

7) В.п. руки на поясі ноги нарізно 1- нахил тулуба до лівої ноги 2- нахил тулуба до середини 3- нахил тулуба до правої ноги 4- В.п.

8) В.п. руки перед грудьми ноги нарізно 1- поворот тулуба праворуч 2- поворот тулуба ліворуч 3-4 те ж саме

9) В.п. о.с. 1- присід руки вперед 2- В.п. 3-4 те ж саме

10) В.п. руки на поясі 1- випад правою ногою вперед 2- В.п. 3-4 те ж саме лівою ногою

11) В.п. руки на поясі 1- випад правою ногою в сторону 2- В.п. 3-4 те ж саме лівою ногою

12) В.п. о.с. 1-4 стрибки на правій нозі 5-8 стрибки на лівій нозі

 

1 хв.

 

1 хв.

1 хв.

1 хв.

2 хв.

1 коло

1 коло

1 коло

1 коло

2 хв.

1 раз

2 рази

1 раз

1 раз

 

4 хв.

 

4 рази

 

 

 

4 рази

 

 

 

4 рази

 

 

4 рази

 

 

4 рази

 

 

4 рази

 

 

4 рази

 

 

 

4 рази

 

 

4 рази

 

4 рази

 

 

4 рази

 

 

4 рази

 

Звернути увагу

на зовнішній вигляд учнів

Завдання звільненим від занять («суддями») – проаналізувати і оцінити в кінці уроку

Фронтальний метод

Руки на поясі, розправити плечі, дивитись вперед

Руки на плечі

Дистанція два кроки

Фронтальний метод

Руки зігнуті в ліктях

Дистанція два кроки

Руки на поясі

Руки за головою

 

Перешикування з однієї шеренги в три.

Нахили робити повільно, без різких рухів

 

 

Робити повільно, без різких рухів

 

 

 

Руки від плеч не відривати

 

 

Амплітуда виконання вправи максимальна, руки в ліктях не згинати

 

 

 

 

 

 

Нахили тулуба максимальні ноги в колінах не згинати

 

 

Намагатися руками доторкнутися підлоги

 

Руки тримати паралельно

 

П'ятки від підлоги не відривати

 

 

Під час випаду одна нога випрямляється повністю

 

Спину тримати рівно

Стрибки максимальні

ІІ

28 хв.

Основна частина

Вимірювання частоти серцевих скорочень  за 6 сек.

1. Акробатичні вправи

Акробатичні вправи є важливим засобом фізичного виховання, тому їх широко застосовують на уроках фізкультури. Ці вправи розвивають силу, спритність, почуття простору і сміливість. Разом з тим для занять акробатикою непотрібні спеціальні прилади; досить мати кілька мат.

Перш ніж перейти до вивчення складних акробатичних вправ, слід навчитись виконувати найпростіші елементи, які становлять основу акробатичних вправ. Під час навчання акробатичних вправ треба суворо додержувати дидактичних принципів: послідовності, доступності та ін.

 

 

Перекид вперед.

З присідаючи , ступні паралельні , злегка нарізно , коліна нарізно , спертися руками об підлогу попереду колін. Переносячи вагу тіла на руки вперед , зігнути руки , нахилити голову вперед , відштовхнутися ногами , перекотитися на лопатки , згрупуватися і прийти в присед . При угруповання взятися руками за гомілки , голову і плечі енергійно підтягти до колінами , що забезпечить обертальний рух вперед ( перекат через спину ) і правильне завершення перекиду . При перекиді голова стосується підлоги тільки потилицею

 

 

 

 

 

Перекид назад

 З стійки ноги нарізно присісти , згрупуватися , втрачаючи рівновагу , сісти ближче до п'ят . Ривком підтягнути коліна до плечей , голову нахилити вперед ( між колін ) , перекотитися на лопатки , швидко поставити руки за плечима долонями на підлогу ( пальцями до плечей ) і , спираючись на руки , прийти в упор присівши ( під час перекиду ноги не розгинати ) .

 

 

 

Стійка на лопатках

Без опори іменується класичної. Необхідно лягти спиною на плоску тверду поверхню, витягнути руки вздовж тіла, розташувати долоні вниз, випрямити ноги. Ступні і колінні чашечки повинні торкатися один до одного. Закидаєте ноги за голову. Сгибаете руки в ліктях і укладаєте їх під поперек, випрямляєте кінцівки вгору. Тіло витягнуте рівно вгору, дихання рівне, сідничні і м’язи стегон сильно напружені. Груди стосується області підборіддя. Лікті разом. Виходити зі стійки треба дуже повільно, поступово, щоб не завдати травму різким рухом.

Упор присівши - максимально присісти на носках зігнутих ніг, п'яти та коліна разом, руки спираються об підлогу на лінії носків, голову тримати прямо.

 

 

 

Основна стійка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      

2. Опорного стрибка «ноги нарізно»

З розбігу 10–12 м відштовхнутися                         від містка, підняти руки вперед-                   угору, надати тілу рух у тому                     самому напрямі. Відштовхуючись                           руками з одночасним енергійним                    згинанням у кульшових суглобах,                      підняти плечі і руку, розвести                            ноги нарізно, прогнутись, з'єднати ноги                        і приземлитися. У фазі польоту                    намагатись якомога  довше зберегти прогнуте  положення тіла.

Послідовність навчання:

1. Стрибок угору з розведенням ніг нарізно.

2. Упор лежачи на підлозі. Відштовхнутись носками, зігнутись у кульшових суглобах і перейти в упор стоячи ноги нарізно.

3. Стрибок ноги нарізно через козла в ширину.

 

 

3. Гра «Перестрілка»

Завдання: розвивати спритність, уважність, швидкість реакції.

Опис: Проводиться на волейбольному майданчику. Відступивши на 1,5 метра від лицьової лінії всередину, проводиться паралельна їй лінія, щоб утворилося щось на кшталт коридору. На іншій стороні також проводиться додаткова лінія.

Учасники діляться на дві команди, кожна з яких розміщується на своїй половині майданчика від середньої лінії коридору. В обох командах необхідно вибрати капітана. Заходити на територію суперника не можна. Кожен гравець, у якого виявився м’яч, намагається потрапити їм в свого суперника, не заходячи при цьому за середню лінію.

 

 

 

9 хв.

10 раз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 раз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 раз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 раз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 раз

 

 

 

 

 

 

 

5 раз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 хв.

 

 

 

Удосконалення

Груповий метод

Техніка безпеки

Показ вчителем

За сигналом інструктора

Виявити найактивніших

Страховка і допомога.

В більшості випадків ця вправа доступна для самостійного виконання. Зазвичай допомога потрібна тільки окремим учням. При цьому партнер, стоячи на одному коліні, збоку однією рукою допомагає тому, що виконує нахилити голову вперед на груди, а інший, підтримуючи під груди або плече, забезпечує м'яке опускання на лопатки і збільшує обертання вперед.

Перекид вперед

Похожее изображение

Похожее изображение

 

 

 

Перекид назад

Картинки по запросу перекид назад

Картинки по запросу перекид назад

Стійка на лопатках

Похожее изображение

Похожее изображение

Упор присівши

Картинки по запросу упор присівши

Основна стійка

Основна гімнастична стійка

 

 

 

Закріплення

Техніка безпеки

Груповий метод

Показ вчителем

Страхування і допомога

Стоячи спереду і трохи збоку, підтримувати учня за плече                       або під груди.

https://disted.edu.vn.ua/media/images/student1/gimnastika/1_rik/u09_1rik.files/image001.jpg

https://disted.edu.vn.ua/media/images/student1/gimnastika/1_rik/u09_1rik.files/image001.jpghttps://disted.edu.vn.ua/media/images/student1/gimnastika/1_rik/u09_1rik.files/image001.jpg

 

Змагальний метод

Техніка безпеки

Показ вчителем

За сигналом судді

Похожее изображение

«Застрелений» гравець відправляється в полон і знаходиться там до тих пір, поки гравці його команди не перекинуть йому в руки м’яч. Після цього гравець повертається в команду.

ІІІ

5 хв.

Заключна частина

1. Ходьба

 

 

2.Шикування

 

 

3. Вимірювання частоти

    серцевих скорочень за 6 сек.

4. Домашнє завдання

 

2 хв.

 

 

1 хв.

 

 

1 хв.

 

1 хв.

 

На встановлення

Виконувати глибокі вдихи і видихи у русі.

Оцінити діяльність учнів. Відзначити учнів, які найкраще працювали на уроці.

Частота серцевих скорочень складає 100-110 уд/хв.

Вправи на координацію.

 

 

docx
Додав(-ла)
Захарець Леся
Додано
31 березня 2020
Переглядів
1696
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку