План-конспект заняття за темою: " Порівняння геометричних фігур між собою."

Про матеріал

Програмовий зміст: за допомогою дидактичних iгop та вправ формувати знання про особливості геометричних фігур; закріплювати навичку орієнтування (далеко - близько, перед собою, за собою, збоку).

Перегляд файлу

Тема. Порівняння геометричних фігур між собою.

 

Програмовий зміст: за  допомогою  дидактичних  iгop та  вправ формувати знання про особливості геометричних фігур; закріплювати навичку орієнтування (далеко - близько, перед собою, за собою, збоку).

Maтepiaли: площинні будиночки, на даху яких зображено геометричну фігуру; предметні малюнки, подібні за формою до геоме­тричних фігур (м’яч, телевізор, ялинка, віник, пірамідка, яблуко, вікно та iн.).

 

Х1Д ЗАНЯТТЯ

1. Ігрова ситуація. Вихователь розповідає дітям про те, що сьогодні вони підуть у гості до геометричних фігур. Пропонує відгадати про них загадки.

Biн давно знайомий мій,

Кожен кут у нім прямий.

Bci чотири сторони

Однієї довжини. (Квадрат) 

Biн не круг i не квадрат,

I не прямокутник.

Має тільки три кути,

Звуть його... (трикутник).

Я без стopiн i без кутів,

Як звуся, відгадай.

I на малюнках дітлахів

У сонечку впізнай. (Круг)

 

2. Дидактична гра «Розмісти предмети по їх домівках».

Мета: вчити дітей співвідносити за формою предмети з геометричною фігурою та знаходити їх будиночок.

Материал: площинні будиночки, на даху яких зображено геометричну фігуру, предметні малюнки, подібні за формою до геометричних фігур (м’яч, телевізор, ялинка, віник, пірамідка, яблуко, вікно та ін.).

Вихователь просить дітей віднести предмети в будиночки iз зображенням тих геометричних фігур, до яких вони подібні за формою.

 

3. Дидактична гра «Заховай фігурку».

Мета: вчити дітей вкладати втулки в отвори, що мають piзні форми (круг, квадрат, трикутник); закріплювати навички співвідносити кольори втулок з кольором основної частини; розвивати уважність, oкомip, мислення, пам’ять.

Матеріал: картонні (дерев’яні) прямокутники різного кольору з отворами у формі геометричних фігур; набори геометричних фігур-втулок.

 

4. Фізкультхвилинка.

Станем струнко! Руки в боки!

Пострибаймо, як сороки,

Як сороки-білобоки.

Стрибну-стрибну!

Скоко-скоко!

А тепер, мов жабенята,

Ще вприсядки пострибали.

Ква-ква-ква!

Ще раз: ква-ква! —

Щоб спочила голова.

 

5. Дидактична гра « ГЕОМЕТРИЧНЕ ДОМІНО ».

Мета: вправляти дітей в умінні об’єднувати предмети за фор­мою; закріплювати знання геометричних фігур у таких поєднаннях: квадрат, круг; трикутник, круг; трикутник, овал; квадрат, овал; прямокутник, круг; прямокутник, овал; овал, круг; трикут­ник, квадрат; трикутник, прямокутник; прямокутник, квадрат; розвивати увагу, мислення, пам’ять.

Матеріал: 20 прямокутників-доміно із зображенням геометрич­них фігур, дві фігури на прямокутнику (наприклад: круг, трикут­ник). Кольори фігур можуть бути різними.

Хід гри

Поєднання фігур залежить від того, які геометричні фігури потрібно закріпити.

Ускладнення: прямокутники розмістити перед собою, квадрати – за собою, круги – праворуч(збоку), трикутники – ліворуч(збоку).

 

 

docx
Додано
24 грудня 2018
Переглядів
3723
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку