План проведення тижня толерантності

Про матеріал
План проведення тижня толерантності. Розроблений тиждень проведення заходів для учнів школи.
Перегляд файлу

План проведення тижня

ТОЛЕРАНТНОСТІ

ДЛЯ ОЧНОГО ТА ДИСТАЦІЙНОГО ФОРМАТУ

Для дистанційного формату матеріали розроблені в презентації, Для очного роздатковий матеріал в форматі ПДФ. За потреби редагувати можна в презентаціях.

Очно також за бажанням можна використовувати презентації та мультимедійну дошку або ж друкувати роздатковий матеріал.

Для 2-7 класів

Мета заходу

показати значимість толерантності під час взаємодії з іншими, закріпити знання учасників про компоненти толерантності, учити розуміти і поважати один одного, удосконалювати вміння толерантного спілкування.

ЗАСТАВКА/НАПИС В ПРЕЗЕНТАЦІЇ ДЛЯ ДРУКУ КОЛЬОРОВИЙ ТИЖДЕНЬ ТОЛЕРАНТНОСТІ

Увага! Відповідно кольору дня в одязі учнів має бути хоча б один елемент того кольору

Перший день. Синій колірсимволізує оптимізм і спокій, пригнічує агресивність і руйнівні емоції.

День толерантності. Що таке толерантність? Історія свята.

  • Завдання 1. Долоньки толерантності (асоціації до слова толерантність). Кожен учень отримує долоньку (для менших зі словом-асоціацією, для старших можна порожню долоньку де вони самостійно пишуть слова асоціації).
  • Завдання 2. Філворд. Риси толерантної людини
  • Завдання 3. Емблема толерантності

Другий день. Зелений колірбезконфліктність, комфорт, радість.

День взаєморозуміння.

  •   Притча. Обговорення

Жив собі хлопчик із нестриманим характером. Якось батько дав йому мішок цвяхів і звелів по одному забивати їх у паркан щоразу, коли хлопчик втрачає терпець і з кимось свариться. У перший день він забив 37 цвяхів. Згодом навчився контролювати себе, і кількість цвяхів щодня зменшувалася. Хлопчик зрозумів, що легше опановувати свої емоції, ніж забивати цвяхи нарешті настав день, коли він не забив жодного цвяха.

Син підійшов до батька і сказав про це. Тоді батько звелів синові витягати з паркана по одному цвяху в ті дні, коли він не втратить і ні з ким не посвариться. Минав час, і згодом син зміг похвалитися батькові, що у паркані не залишилося жодного цвяха Батько відповів: “ти добре поводишся, але подивися, скільки дірок залишилося. Паркан уже ніколи не буде таким, як колись”. Якщо ви з кимось сваритеся й говорите щось неприємне, то залишаєте після себе такі ж рани, як ці дірки від цвяхів і рани залишаються, незважаючи на те, скільки разів ви потім перепросите.  Не залишайте на своєму шляху дірок! не забивайте цвяхів ворожнечі, нерозуміння, жорстокості в душі людей!

 

Запитання:

  • Про що ця притча?
  • Які думки виникли у тебе під час читання притчі?
  • Які висновки ти зробив/ла?

 

  •   Секрети спілкування. Перестав склади місяцями, щоб прочитати секрети спілкування.

     Називай друга по імені, і він буде звертатися до тебе так само.

     Будь уважний до тих, хто тебе оточує, і люди будуть поважати тебе.

     Умій слухати і чути, і ти будеш почутий.

     Будь чесним та відкритим, і в тебе буде багато друзів;

     Будь терпимим в спорі і аргументуй свою думку.

     Поважай право кожного мати свою думку.

     Не перебивай співрозмовника;

     Не ображай співрозмовника;

     Будь позитивним, дружнім.

Третій день. Білий колірблагородство, чесність, чистота, відкритість.

День доброти. Добро починається з тебе

  • Скриня народної мудрості

Добре ім'я краще багатства.

Сіяти добро — добро і пожинати.

Не одежа красить людину, а добрі діла.

Роби добре всюди, похвалять тебе люди.

Добре діло правду говорить сміло.

Хочеш собі добра, не роби нікому зла.

  • Кошик добрих справ

Четвертий день. Помаранчевий колір – енергія і сила, радість.

День ввічливості

  • Будинок ввічливих слів. «Засели ввічливі слова в будиночок»

для старших учнів Портрет ввічливої людини

П’ятий день. Жовтий колірпозитив, оптимізм.  

День посмішки та дружби

  • Правила дружби

Допомагай другу та приймай допомогу від своїх друзів.

Будь щедрим, чуйним, чесним.

Будь привітним та відкритим.

Проявляй співчуття та турботу.

Проявляй повагу до друзів.

Пробачай і проси пробачення, якщо когось образив.

Радій успіхам і досягненням друга.

Зупини друга, якщо він робить щось погане!

 

  • Зроби комплімент другу. Запросіть учнів стати у коло, візьміть в руки предмет (кубик, м’ячик, клубочок, повітряну кульку тощо). Правила: учасник у якого в руках предмет має кинути його будь-якому учаснику в колі і сказати комплімент, наступний учасник кидає іншому. Варіант 2. Учасники кидають предмет по колу сусіду і кажуть йому комплімент. Варіант 3. Учасники стають в коло. Один із бажаючих виходить в середину кола, а іншу учасники кола починають рух в колі та по черзі кажуть компліменти тому, хто в середині. Далі можна по черзі або за бажанням. Головне, якщо дитина не хоче ставати в коло, щоб їй говорили компліменти – не змушуйте.
  • Створення та презентація малюнків на тему «Життя з друзями цікаве та яскраве»

 

 

docx
Додано
18 березня
Переглядів
21
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку