ПОГОДЖЕНО
____________________________
«______» _______________20_____р.
План роботи дистанційного навчання під час карантину
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України
№211 від 11 березня 2020 р.
асистента вчителя 1- класу Яковенко Світлана Миколаївна
з 16.03.2020 по 30.03.2020
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки
|
1. |
16.03.2020 (понеділок) |
1. Упорядкування портфоліо учнів. 2. Спільно з вчителем класоводом розробка і розміщення завдань для учнів на період дистанційного навчання (перегляд відеофайлів, читання тексту з малюнками, обчислення виразів) 3.Розробка завдань для дитини з ООП. 4.Онлайн консультація для батьків.
5. Опрацювання методичної літератури та нормативно-правової бази по темі «Діти з ООП в загальноосвітньому просторі: початкова ланка».
|
09.00 - 10.00
10.00 - 11.00
11.00 - 12.00
12.00 - 13.00
13:00 – 14:00 |
Viber
Viber, месендж, у телефонному режимі.
Колупаєва А.А. Путівник для педагогів. – Київ, 2010. – 96с. (Серія «Інклюзивна освіта»)
|
2. |
17.03.2020 (вівторок) |
1. Робота зі шкільною документацією.
2. Спільно з класоводом продовжити розробляти та підбирати матеріали згідно календарного планування та розміщення матеріалу.
3. Онлайн консультація для батьків дитини з ООП.
4. Опрацювання методичної літератури та нормативно-правової бази по темі «Діти з ООП в загальноосвітньому просторі: початкова ланка».
|
09.00 - 10.00
10.00 - 12.00
12.00 - 13.00
13:00 – 14:00 |
Viber
Viber, месендж, у телефонному режимі.
Колупаєва А.А. Путівник для педагогів. – Київ, 2010. – 96с. (Серія «Інклюзивна освіта»)
|
3. |
18.03.2020 (середа) |
1. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури в сфері інклюзивної освіти.
2. Виготовлення дидактичного матеріалу та наочності для НУШ.
3. Внесення оновлених даних до ІПР.
4. Розміщення навчального матеріалу та завдань для здобувачів освіти 1-класу.
5. Індивідуальні консультації для батьків в онлайн – режимі. |
9.00 - 10.00
10.00-11.00
11.00 – 12.00
12.00 - 13.00
13.00 - 14.00
|
Viber, месендж
Viber
соціальні мережі, Viber |
4. |
19.03.2020 (червер) |
1. Робота з методичною літературою.
2. Спільно з вчителем класоводом розробка і розміщення завдань (перегляд відеофайлів, читання тексту з малюнками, обчислення виразів)
3. Онлайн консультація для батьків дитини з ООП.
4. Ознайомлення з літературою по темі «Стратегії сучасного викладання в умовах інклюзії».
|
09.00 – 10.00
10.00 - 12.00
12.00 - 13.00
13.00 - 14.00 |
Viber, coціальні мережі
в телефонному режимі
Таранченко О.М. «Стратегії сучасного викладання: надання підтримки учням з ООП»// Початкова школа.- 2013.-№4 |
5. |
20.03.2020 (п′ятниця) |
1. Корекція плану роботи асистента вчителя на ІІ семестр.
2.Перегляд вебінару «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради».
3. Розміщення завдань (перегляд відеофайлів, читання тексту з малюнками, обчислення виразів)
4. Онлайн консультація для батьків.
|
9.00 – 09.30
09.30 - 11.30
11.30 - 13.00
13.00 – 14.00 |
https://www.youtube.com/watch?v=MaC1QYAEBUE
Viber, coціальні мережі
соціальні мережі, Viber |
6. |
23.03.2020 (понеділок) |
1. Розробка педагогічних порад та пам' яток батькам.
2. Добірка матеріалу та завдань для учня з ООП.
3. Розробка наочності та роздаткових матеріалів (допомога вчителю)
4. Опрацювання нормативно-правової бази |
9.00 – 10.30
10.30 - 11.30
11.30 – 13.00
13.00 – 14.00
|
https://www.facebook.com/groups/novashkola/?fref=nf
|
7. |
24.03.2020 (вівторок) |
1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.
2. Співпраця з членами команди супроводу дитини з ООП
3. Адаптація змісту та методів навчання з математики до можливостей і потреб дитин з ООП
4. Робота над індивідуальними картками з математики.
|
9.00 – 10.00
10.00 – 11.00
11.00 – 13.00
13.00 – 14.00 |
https://www.facebook.com/groups/458519118158839/permalink/501510833859667/ |
8. |
25.03.2020 (середа) |
1.Спільно з вчителем упорядкування дидактичного матеріалу в класі
2. Засідання методичного об′єднання вчителів початкових класів.
3. Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів"
4. Добірка матеріалу та завдань для учня з ООП (математика)
|
9.00 – 10.00
10.00 -11.30
11.30 – 12.30
12.30 – 14.00 |
|
9. |
26.03.2020 (червер) |
1.Добірка дидактичного матеріалу учня з ООП до уроків з Навчання грамоти
2.Перегляд вебінару «Розвитoк різних видів пам’яті в початкових класах НУШ»
3.Спільно з вчителем систематизація матеріалів у кабінеті.
4. Робота над темою для самоосвіти «Організація інклюзивного навчання в початковій школі».
|
9.00 – 10.30
10.30 – 11.30
11.30 – 12.30
12.30 – 14.00 |
|
10. |
27.03.2020 (п′ятниця) |
1. Прибирання кабінету.
2. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
3. Підготовка дидактичних матеріалів для дітей з ООП.
4. Перегляд вебінару «Немовленнєва дитина в інклюзивному просторі»
|
9.00 – 10.00
10.00 –11.30
11.30 - 12.30
12.30 – 14.00 |
https://vseosvita.ua/webinar/nemovlenneva-ditina-v-inkluzivnomu-prostori-142.html |