СІЧЕНЬ |
||
Тиждень |
13.01 - 17.01. 2020 |
|
З м і с т
в и х о в н о ї
д і я л ь н о с т і |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Проведення класних зборів. Порядок денний: результати успішності учнів за І семестр; поведінка в класі під час перерв; завдання класного колективу на ІІ семестр. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
Нагадування учням про підгодівлю птахів |
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Хвилинка духовності «Свято Водохреща» |
|
Ціннісне ставлення до праці |
Організація чергування в класі |
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
Бесіди із запобігання дитячого травматизму, забезпечення психологічного комфорту, профілактики правопорушень |
Хвилинка здоров’я «Як запобігти захворюванню на ГРЗ та грип» . |
|
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
Робота з учнями, які потребують спеціального контролю |
Індивідуальні бесіди зі старостою, членами класного активу; корекція їх роботи, взаємин із однокласниками. |
|
Робота з батьками |
|
|
Додаткові бесіди з попередження дитячого травматизму |
|
|
Відмітка про виконання |
|
СІЧЕНЬ |
|
20.01 - 24.01.2020 |
27.01 - 31.01.2020 |
Відеорепортаж «День Соборності України» |
Урок історичної пам’яті «Крути: трагедія, подвиг, пам’ять» |
Інформаційна хвилинка «Знаменні та пам’ятні дати місяця» |
|
Бесіда з учнями про бережливе ставлення до квітів у приміщеннях школи та вдома, поради щодо догляду за квітами |
Усний журнал «Прикмети зимової погоди» |
Відверта розмова «Які фільми мені подобаються?» |
|
|
Гра «Мандрівка професіями» |
Бесіда про дотримання учнями режиму дня |
Бесіда «Як вести шкільний щоденник?» |
Бесіда про необхідність гарячого харчування для збереження власного здоров’я Бесіда «Слизька дорога» |
Бесіда-нагадування «Щоб не трапилось біди, правил дорожніх дотримуйся ти!» |
Лінійка пам’яті до річниці загибелі Ткаченка Руслана, випускника школи, учасника АТО |
|
Індивідуальні бесіди з учнями, які мають середній рівень навчання |
Рейд-перевірка «Живи, книго!» (перевірка стану збереження шкільних підручників) |
Засідання батьківського комітету. Порядок денний: - аналіз роботи комітету за І семестр; - план роботи комітету на ІІ семестр |
Індивідуальні поради батькам щодо активізації навчальної діяльності учнів за підсумками роботи учнів у січні |
|
|
|
|
ЛЮТИЙ |
||
Тиждень |
03.02 - 07.02.2020 |
|
З м і с т
в и х о в н о ї
д і я л ь н о с т і
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Диспут «Комп’ютер друг-чи ворог?» |
|
Ціннісне ставлення до природи |
Нагодуй птахів (трудовий десант) |
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
Бесіда про самообслуговування в класі – аналіз січневих спостережень за роботою чергових. |
|
Ціннісне ставлення до себе |
Репортаж «Сучасна стоматологія» |
|
Бесіди із запобігання дитячого травматизму, забезпечення психологічного комфорту, профілактики правопорушень |
Цільовий інструктаж «Правила поведінки на залізниці» |
|
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
Робота з учнями, які потребують спеціального контролю |
Індивідуальні бесіди, поради окремим учням за результатами відвідуваних уроків |
|
Робота з батьками |
Індивідуальні бесіди-поради з питань формування у дитини інтересу до знань, активізації навчання, з питань виховання та недопущення пропусків уроків без поважних причин.
|
|
Додаткові бесіди з попередження дитячого травматизму |
|
|
Відмітка про виконання |
|
ЛЮТИЙ |
||
10.02 - 14.02.2020 |
17.02 - 21.02.2020 |
24.02 - 28.02.2020 |
Співчуття – перший крок до людяності (година розв’язування проблемних ситуацій класу) |
|
|
Святкова пошта до Дня святого Валентина |
Інформаційна хвилинка «Знаменні та пам’ятні дати місяця» |
|
|
Міні-лекція «Червона книга України» (тварини) |
«Здоров’я природи - здоров’я людини» - виховна година
|
Конкурс на кращу листівку присвячену Дню святого Валентина |
Заочна подорож «З ниткою Аріадни» |
Лекція «Сучасна музика» |
|
Рейд-перевірка «Ми господарі класу» (аналіз чергування учнів класу) |
|
Анкетування «Чи звик ти обмірковувати свої вчинки?» |
|
Проаналізувати стан ведення щоденників та зошитів. Проведення індивідуальних бесід з учнями на основі перевірки. |
Бесіда «Аромотерапія і здоров’я»
|
Бесіда «Нігті та здоров’я людини» (правила догляду за нігтями) |
Цільовий інструктаж «Правила поведінки під час рухливих ігор на подвір’ї» |
Зустріч шкільного парламенту за круглим столом «Ми любимо себе, тебе і нас» (до Дня Святого Валентина) |
Вшанування пам’яті Небесної сотні |
|
Індивідуальні бесіди з учнями за результатами рейду-перевірки спізнень учнів на уроки. |
Індивідуальні бесіди-моніторинги витрачення часу учнями на виконання домашніх завдань, занять улюбленою справою. Коригування дій учнів, поради. |
Аналіз ведення щоденників |
Бесіди з батьками, діти яких запізнюються |
Індивідуальні бесіди для батьків з соціально - правових та психологічних питань |
Зв'язок з батьками через щоденники |
|
|
|
|
|
|
БЕРЕЗЕНЬ |
||
Тиждень |
02.03 - 06.03.2020 |
|
З м і с т
в и х о в н о ї
д і я л ь н о с т і |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Проект «Ти, матусю, наймиліша, В цілім світі – найрідніша!» |
|
Ціннісне ставлення до природи |
Нагодуй птахів (трудовий десант) |
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Виготовлення святкових листівок до 8 Березня |
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «Пунктуальність і відповідальність» |
|
Бесіди із запобігання дитячого травматизму, забезпечення психологічного комфорту, профілактики правопорушень |
Бесіда «Шкідливий вплив тютюну на здоров’я підлітка |
|
Участь у загальношкільних заходах |
Святкова програма до 8 березня |
|
Робота з учнями, які потребують спеціального контролю |
Індивідуальні бесіди з обдарованими учнями про їх здібності та поради щодо розвитку творчих умінь |
|
Робота з батьками |
Привітання з 8 Березням через учнівський щоденник |
|
Додаткові бесіди з попередження дитячого травматизму |
|
|
Відмітка про виконання |
|
БЕРЕЗЕНЬ |
||
10.03 - 13.03.2020 |
16.03 - 20.03.2020 |
23.03 - 27.03.2020 |
Екскурсія - експедиція «Пам'ятники Т.Г.Шевченку у світі» |
|
|
Інформаційна хвилинка «Знаменні та пам’ятні дати місяця» |
Година спілкування «Світ моїх захоплень» |
|
|
Міні-лекція «Червона книга України» (рослини) |
|
Репортаж «П’ять хвилин з мистецтвом» |
|
|
Акція «Покорми птахів» |
Трудовий десант «Школа - твій дім, будь господарем у нім!» |
|
|
Диспут «Життя не ті дні, що минули, а ті, що запам’яталися» |
|
Індивідуальні бесіди з учнями про дотримання ними режиму дня, правил особистої гігієни. Нагадування правил поведінки у шкільній їдальні та буфеті. |
Бесіда «Попередження захворювання на туберкульоз» Цільовий інструктаж «Правила поведінки під час весняних канікул» Цільовий інструктаж «Правила поведінки у натовпі» |
|
Всеукраїнський інтерактивний конкурс юних суспільствознавців «Кришталева сова»
|
Створення антиреклами тютюнових виробів Шкільна спартакіада «Старти надій» |
|
Індивідуальні бесіди за підсумками перевірки виконання домашніх завдань та за підсумками спостережень за роботою окремих учнів під час уроків |
Аналіз позаурочної роботи у січні-березні з членами активу класу: - формування в них вміння бачити результати роботи, виправляти власні та колективні помилки; - формувати вміння цінувати внесок інших у суспільну справу |
|
Індивідуальні бесіди – попередження батьків про особливості сімейного виховання, особисту відповідальність дорослих за навчання та збереження життя і здоров’я дитини.
|
Консультації-поради щодо зайнятості учнів під час канікул |
|
|
|
|
|
|
|
КВІТЕНЬ |
|
||
Тиждень |
30.03 - 03.04.2020 |
06.04 - 10.04.2020 |
|
З м і с т
в и х о в н о ї
д і я л ь н о с т і |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Година спілкування «Стоп боулінгу» |
Інформаційна хвилинка «Знаменні та пам’ятні дати місяця» |
|
Ціннісне ставлення до природи |
Операція «Годівничка» |
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
«Мистецькі шедеври» – інформаційно-пізнавальна хвилинка |
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
Рейд комітету класу «Живи книго» |
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
Тренінг «Здоров’я – джерело життя» |
|
Бесіди із запобігання дитячого травматизму, забезпечення психологічного комфорту, профілактики правопорушень |
Корекція зору учнів. Бесіда «Як зберегти зір».
|
Хвилинка здоров’я, присвячена Всесвітньому дню Здоров’я |
|
Участь у загальношкільних заходах |
Захід до Дня сміху «Посмішка нехай нас всіх зігріє» |
Захід до Всесвітнього дня здоров’я «В майбутнє - здоровими!» |
|
Робота з учнями, які потребують спеціального контролю |
Індивідуальні бесіди-нагадування учням основних положень правил поведінки учнів школи. |
Індивідуальні бесіди з учнями про заборону вживання нецензурної лайки |
|
Робота з батьками |
Індивідуальні консультації для батьків окремих сімей щодо контролю з їхнього боку за навчанням, дисципліною, зовнішнім виглядом їх дітей (за підсумками лютого-березня) |
|
|
Додаткові бесіди з попередження дитячого травматизму |
|
|
|
Відмітка про виконання |
|
|
КВІТЕНЬ |
||
13.04 - 17.04.2020 |
21.04 - 24.04.2020 |
27.04 - 30.04.2020 |
|
Урок пам’яті «Чорнобиль – горе України, її незагоєна рана» |
|
Класна служба новин «Краса і велич Великодніх свят» |
|
|
День довкілля «Чисте довкілля – запорука добробуту» |
|
|
|
Екскурсія до Ніжинського драматичного театру |
|
Бесіда «Як ми готуємося до уроків» |
Бесіда-нагадування черговим про їх обов’язки |
Розважально-пізнавальна програма « Світ професій» |
|
Диспут «Чи вважаєш ти себе культурною людиною?» |
|
Цільовий інструктаж «Правила поведінки під час Великодніх свят» |
Бесіда «Правила користування парфумами, та що робити при отруєнні парфумами» |
Бесіда «Кримінальна відповідальність неповнолітніх» |
|
Лінійка пам’яті до 36 -ї річниці Чорнобильської катастрофи |
Акція «Ветеран живе поруч». Шефська допомога ветерану |
Індивідуальні бесіди-вивчення рівня розвитку процесу самообслуговування учнів у сім’ї. Корекція дій і думок учнів, поради. |
|
Індивідуальні бесіди-аналіз виконання учнями громадських доручень |
|
Залучення батьківського комітету класу до участі у підведенні підсумків конкурсу «Золотий п’єдестал» |
Організація бесід із батьками – попередження про правову відповідальність батьків у разі скоєння їхніми дітьми правопорушень |
|
|
|
|
|
|
ТРАВЕНЬ |
||
Тиждень |
04.05 - 08.05.2020 |
|
З м і с т
в и х о в н о ї
д і я л ь н о с т і |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Урок пам’яті «Ніхто не забутий, ніщо не забуте»
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Виставка квіткових композицій до Дня Перемоги |
|
Ціннісне ставлення до праці |
Операція «Доглянь дерево» |
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
Бесіди із запобігання дитячого травматизму, забезпечення психологічного комфорту, профілактики правопорушень |
Бесіда «Сонце, небо і вода – найкращі друзі, але і вороги» |
|
Участь у загальношкільних заходах |
Акція «Ми пам’ятаємо» до Дня пам’яті померлих від СНІДу |
|
Робота з учнями, які потребують спеціального контролю |
Індивідуальні бесіди з учнями про підготовку до підсумкових контрольних робіт |
|
Робота з батьками |
|
|
Додаткові бесіди з попередження дитячого травматизму |
|
|
Відмітка про виконання |
|
ТРАВЕНЬ |
||
12.05 - 15.05.2020 |
18.05 - 22.05.2020 |
25.05 - 29.05.2020 |
|
Виховна година «Краса української вишиванки» |
|
Інформаційна хвилинка «Знаменні та пам’ятні дати місяця» |
Тренінг «Чесність – основа добрих стосунків» |
|
Усний журнал «Прикмети літніх місяців» |
|
|
|
Екскурсія до музею Ніжинського педагогічного університету |
|
Догляд за квітами в класній кімнаті |
Рейд - перевірка стану шкільних підручників |
Генеральне прибирання класної кімнати |
Година спілкування «Безпека на зупинках громадського транспорту. Безпека пасажира» |
Бесіда «Турбота про здоров’я – обов’язок кожного» |
Круглий стіл «Активний відпочинок та його види» |
|
|
Цільовий інструктаж «Безпека під час літніх канікул» |
Свято до Міжнародного дня родини |
Покладання квітів до могили Ю. Брюховця |
Свято останнього дзвоника |
|
Визначення місця перебування учнів під час літніх канікул. Організація літнього оздоровлення учнів |
Індивідуальні бесіди-побажання учням у проведенні літніх канікул, індивідуальні завдання окремим учням |
Робота з батьками учнів пільгових категорій щодо організації літнього відпочинку |
Засідання батьківського об’єднання - літній відпочинок дітей; - організація поточного ремонту в школі |
Консультації-поради щодо зайнятості учнів під час канікул |
|
|
|
|
|
|