«Затверджено»
В.о. директора ЗОШ І – ІІІ ступенів № 10 __________С. В. Никонець
«___» _________________ 2019 р.
«Погоджено»
Заступник директора з ВР ________________О.М. Лівшук
Розглянуто на засіданні методичного об’єднання класних керівників
протокол № __ від _____________
Керівник МО ______________ Т. В. Раднянко
ПЛАН РОБОТИ
на 2019 – 2020 н.р.
класного керівника 5 - Б класу
Свістової Ніни Степанівни
Класний керівник - це особа, яка за дорученням народу
має повсякденний доступ до найдорожчого народного багатства
- душі, розуму, почуттів дітей, підлітків і юнаків.
Перед ним, з одного боку, моральні цінності,
створені, вистраждані протягом століть,
з другого - багатство народу, його майбутнє, його надія - молоде покоління.
Класний керівник творить найбільше багатство суспільства -
Людину...
В. О. Сухомлинський
ПРОБЛЕМА ШКОЛИ
2019 - 2024 р.
Виховання та навчання учнів через оновлення змісту освіти і впровадження інтерактивних та інформаційно - комунікаційних технологій, зорієнтованих на формування ключових компетентностей учнів
Виховна проблема, над якою працює класний керівник
Формування сприятливого виховного середовища для духовного збагачення учнів та формування життєвої компетентності майбутнього громадянина України
Мета і завдання виховної роботи:
1. Виховувати повагу до людей, культурно - національних, духовних, історичних цінностей України, дбайливе ставлення до навколишнього середовища
2. Постійно утверджувати повагу до принципів загальнолюдської моралі: правди, справедливості, патріотизму, доброти, стриманості, працелюбності та інші
3. Формувати свідоме ставлення до навчання та відвідування школи, усвідомлення важливості освіти у житті людини
4. Допомагати у подальшому ставленні органів класного самоврядування, сприяти розвитку їхньої самостійності
5. Формувати навички конструктивного вирішення конфліктних ситуацій
6. Запобігати вживанню алкоголю, наркотиків та інших шкідливих звичок. Пропагувати здоровий спосіб життя
Нормативно – правове забезпечення
Основні завдання виховної діяльності сучасних закладів освіти визначені
- Законами України «Про правовий статус та вшанування пам’яті борців за незалежність України у XX столітті», «Про увічнення перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939-1945 років»;
- указами Президента України від 12.01.2015 № 5/2015 «Про Стратегію сталого розвитку «Україна-2020», від 12.06.2015 № 334/2015 «Про заходи щодо поліпшення національно патріотичного виховання дітей та молоді», від 13.10.2015 № 580/2015 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки», від 22.01.2016 № 17/2016 «Про заходи з відзначення 100-річчя подій Української революції 1917-1921 років»; постановами Верховної Ради України від 12.05.2015 № 373-VIII «Про вшанування героїв АТО та вдосконалення національно патріотичного виховання дітей та молоді», від 22.07.2015 № 524 «Про утворення Міжвідомчої комісії з питань національно-патріотичного виховання»;
- розпорядженнями Кабінету Міністрів України від 23.09.2015 № 998-р «Про заходи з увічнення пам’яті захисників України на період до 2020 року», від 05.05.2016 № 348-р «Про затвердження плану заходів щодо вшанування Дня пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу»;
- наказах Міністерства освіти і науки України від 28.05.2015 № 582 «Про схвалення Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді», від 16.06.2015 № 641 «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання y загальноосвітніх навчальних закладах», від 16.07.2015 № 768 «Про національно-патріотичне виховання в системі освіти».
- лист Міністерства освіти і наук и України від 27.07.2017 p. №1/9-413 «Про деякі питання щодо організації виховної роботи у навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році»
ВЕРЕСЕНЬ |
||
Тиждень |
02.09 -06.09.2019 |
|
З м і с т
в и х о в н о ї
д і я л ь н о с т і |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Перший урок «З Україною в серці» (круглий стіл з інтерактивними вправами) |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Класні учнівські збори з порядком денним: - самоврядування у класі; - зовнішній вигляд учня; - бережливе ставлення до шкільного майна та підручників; - взаємовідносини між учнями та між учнями і учителями |
|
Ціннісне ставлення до природи |
Зелений патруль «Озеленення класного приміщення та школи» |
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Інформаційна хвилинка «9 вересня - День краси» |
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «Правила поведінки учнів на перервах» |
|
Бесіди із запобігання дитячого травматизму, забезпечення психологічного комфорту, профілактики правопорушень |
Проведення вступного інструктажу з ТБ Цільові інструктажі «Твій безпечний шлях до школи» та «Техніка безпеки та правила поведінки на території школи під час ремонтних робіт» |
|
Участь у загальношкільних заходах |
Свято першого дзвоника |
|
Робота з учнями, які потребують спеціального контролю |
Вивчення мікроклімату, структури взаємин у класному колективі. Анкетування «Готовність до школи» |
|
Робота з батьками |
Формування банка даних про сім’ю та сімейно – родинне виховання |
|
Додаткові бесіди з попередження дитячого травматизму |
|
|
Відмітка про виконання |
|
ВЕРЕСЕНЬ |
||
09.09 -13.09.2019 |
16.09 -20.09.2019 |
23.09 -27.09.2019 |
«Збережемо пам'ять про подвиг» - виховна година до Дня міста |
|
|
|
|
Екскурсія містом «Партизанськими стежками» |
|
Виховна година на тему: «Здоров’я природи - здоров’я людини» |
|
Екскурсія до Київського Державного музею іграшки |
|
|
Екскурсія до Київського музею популярної науки і техніки «Експериментаніум» |
Бесіда «Правила поведінки в їдальні» |
Трудовий десант «Чистота у класі – запорука нашого здоров’я» |
Інформаційна хвилинка «День фізичної культури і спорту» |
Рейд - перевірка «Щоденник - моє обличчя» |
Бесіда «Моральні і правові норми у житті людини» |
Організація чергування учнів по класу |
|
|
Прийняти участь у змаганнях з футболу між командами 5 - 7 класів |
«Чисте повітря - чиста школа». Прийняти участь у акції по благоустрою території школи |
|
Індивідуальні бесіди – поради про правильний розподіл часу учням, які мають певні позакласні заняття |
Перевірка стану щоденників, підручників та зошитів учнів; розроблення рекомендацій щодо кращого їх стану |
Проведення анкетування учнів з метою вивчення психологічного розвитку дитини. |
Індивідуальні консультації для батьків Складання соціального паспорту класу Залучити батьків до екскурсії |
Індивідуальні бесіди з батьками «Вивчення сімейного мікроклімату» |
Залучити батьків до екскурсії |
|
|
Інструктаж «Правила поведінки під час екскурсії» |
|
|
|
Жовтень |
|
||
Тиждень |
30.09 -04.10.2019 |
07.10 -11.10.2019 |
|
З м і с т
в и х о в н о ї
д і я л ь н о с т і |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Виховна година « Крок назустріч», присвячена Дню учителя в Україні |
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
Інформаційна хвилинка «Прикмети жовтня» |
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Інформаційна хвилинка «1 жовтня - Міжнародний день музики» |
Віртуальна подорож «З ниткою Аріадни», присвячена Міжнародному дню архітектора |
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
Бесіда «Здоровий спосіб життя» |
|
Бесіди із запобігання дитячого травматизму, забезпечення психологічного комфорту, профілактики правопорушень |
Цільовий інструктаж з ТБ «Правила користування електроприладами. Дії у разі ураження» |
|
|
Участь у загальношкільних заходах |
Прийняти участь у акції до Дня людей похилого віку «Добро починається з тебе» |
|
|
Робота з учнями, які потребують спеціального контролю |
Організація роботи з учнями, схильними до правопорушень. Бесіда «Правила поведінки під час уроку та на перерві» |
Індивідуальні бесіди з обдарованими учнями щодо їх участі в конкурсах предметного спрямування («Колосок», «Левеня», «Бобер», «Кенгуру» та ін.) |
|
Робота з батьками |
Засідання батьківського комітету: - розподіл обов’язків між членами батьківського комітету; - - планування роботи батьківського активу класу |
Бесіда з батьками учнів, які мають відставання у навчанні |
|
Додаткові бесіди з попередження дитячого травматизму |
|
|
|
Відмітка про виконання |
|
|
Жовтень |
||
15.10 -18.10.2019 |
21.10 -25.10.2019 |
28.10 -01.11.2019 |
Година спілкування «14 жовтня - День українського козацтва» |
|
|
Привітання хлопчиків з Днем захисника України |
|
|
|
|
|
|
|
|
Хвилинка – трудівниця «Вологе прибирання робочого місця в класі» |
Виховна година спілкування "Світ моїх захоплень" |
|
Інфрмаційна хвилинка «15 жовтня - Всесвітній день миття рук» |
|
|
|
Цільовий інструктаж з ТБ «Правила поведінки під час осінніх канікул»
|
|
Прийняти у часть у акції «Подаруй книгу» (збір книг) |
|
|
Індивідуальний аналіз навчальної діяльності учнів та їх успіх за вересень-жовтень. |
Конкретні завдання учням на канікули, поради щодо читання книг. Висловити подяки учням за успіхи у навчанні, виконання громадських доручень, участі у заходах класу |
|
Індивідуальні бесіди, поради батькам «Зверніть увагу на особливості характеру Вашої дитини» |
Консультації-поради щодо зайнятості учнів під час канікул. |
|
|
|
|
|
|
|
Листопад |
||
Тиждень |
04.11-08.11.2019 |
|
З м і с т
в и х о в н о ї
д і я л ь н о с т і |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Інформаційна хвилинка «9 листопада - День української писемності і мови» |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
Екологічна хвилинка «Підготовка природи до зими» |
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
Бесіда «Бережне відношення до свого і шкільного майна, підручників» |
|
Ціннісне ставлення до себе |
Виховна година «ООН про права дитини» |
|
Бесіди із запобігання дитячого травматизму, забезпечення психологічного комфорту, профілактики правопорушень |
Бесіда про безпеку дорожнього руху |
|
Участь у загальношкільних заходах |
Місячник боротьби зі шкідливими звичками. Прийняти участь у конкурсі постерів та їх захисту |
|
Робота з учнями, які потребують спеціального контролю |
Етична бесіда «Профілактика шкідливих звичок» |
|
Робота з батьками |
Консультативні поради батькам щодо зайнятості учнів у позаурочний час
|
|
Додаткові бесіди з попередження дитячого травматизму |
|
|
Відмітка про виконання |
|
Листопад |
||
11.11-15.11.2019 |
18.11 -22.11.2019 |
25.11 -29.11.2019 |
Виховна година з елементами тренінгу «Планета толерантності» (до міжнародного Дня толерантності)
|
|
Година пам'яті "Геноцид, який нас не зламав..." до Дня пам'яті жертв Голодомору |
Інформаційна хвилинка «Знаменні та пам’ятні дати місяця» |
Година спілкування «День гідності та свободи» |
|
|
Екологічний десант «Станьмо друзями птахам» |
|
|
Виховна хвилинка «Поспішайте робити добро» |
Виставка творчих малюнків учнів «Дари осені» |
Засідання активу класу «Виконання доручень окремими учнями класу» |
|
«У колективі немає чужої роботи» (діалог) |
|
Бесіда «Мій діловий стиль в одязі» (зовнішній вигляд учнів у школі) |
Рейд - перевірка «Щоденник - моє обличчя» |
Цільовий інструктаж « Правила безпечного користування газовими приладами. Дії у разі виявлення запаху газу» |
Година відкритих думок «Чому шкідливе паління» |
Вікторина з правил руху велосипедистів |
Прийняти участь у Всеукраїнській акції «16 днів протидії гендерному насильству» |
|
|
Індивідуальні бесіди з учнями щодо покращення навчання |
Диспут «Твій вільний час» |
|
Бесіди з батьками, поради щодо виконання учнями домашніх завдань (за результатами аналізу виконання домашніх завдань) – рекомендації щодо покращення контролю зі сторони батьків |
|
Зустріч з батьками учнів, які не встигають з різних предметів |
|
|
|
|
|
|
Грудень |
|
||
Тиждень |
02.12-06.12.2019 |
09.12-13.12.2019 |
|
З м і с т
в и х о в н о ї
д і я л ь н о с т і |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Усний журнал «3 грудня - Міжнародний день інвалідів» |
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
Квест «Зимуючі птахи» |
Фронтальна бесіда «Свій голос віддаю на захист природи» |
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
Правова хвилинка «10 грудня - День прав людини» |
|
Бесіди із запобігання дитячого травматизму, забезпечення психологічного комфорту, профілактики правопорушень |
Інформаційно - пізнавальна хвилина «1 грудня - День порозуміння з ВІЛ - інфікованими» |
Цільовий інструктаж «Як уникнути обмороження взимку. Перша допомога при обмороженні» |
|
Участь у загальношкільних заходах |
Прийняти участь у виставці дитячих малюнків «Права дитини в Україні» |
Прийняти участь у спортивних змаганнях «Веселі старти» |
|
Робота з учнями, які потребують спеціального контролю |
Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання режиму дня |
Організація роботи з учнями, схильними до правопорушень. Бесіда «Правила поведінки під час уроку та на перерві» |
|
Робота з батьками |
Індивідуальні бесіди з батьками з питань труднощів сімейного виховання, виховання у дітей почуття відповідальності |
Батьківські збори, на яких обговорити питання життєдіяльності і навчання учнів |
|
Додаткові бесіди з попередження дитячого травматизму |
|
|
|
Відмітка про виконання |
|
|
Грудень |
||
16.12 -20.12.2019 |
23.12 -27.12.2019 |
30.12.2019-10.01.2020 |
|
|
|
|
|
|
Екологічна хвилинка «Галерея кімнатних рослин» |
|
|
|
Розважально - пізнавальне свято «Новорічне свято надійшло» |
|
Диспут «Твоє навчання і твоя майбутня професія» |
Хвилинка – трудівниця «Вологе прибирання робочого місця в класі» |
|
Рейд - перевірка «Щоденник - моє обличчя» |
|
|
Цільовий інструктаж «Правила безпечного облаштування новорічної ялинки»
|
Цільовий інструктаж з ТБ «Правила поведінки під час зимових канікул»
|
|
Прийняти участь у святковій програмі до Дня Святого Миколая |
Прийняти участь у новорічному святі «У святковому карнавалі» |
|
Оголосити подяку учням за сумлінне виконання покладених на них обов’язків та активну участь в житті школи і класу (відобразити в щоденниках) |
Індивідуальний аналіз навчальної діяльності учнів за І семестр. |
|
|
Співпраця з батьками щодо закінчення І семестру. Індивідуальні консультації |
|
|
|
|
|
|
|