Урок на тему "Знайомство із класним керівником"

Про матеріал
Перший урок для учнів 5 класу: "Знайомство із класним керівником". Урок проводиться в ігровій формі.
Перегляд файлу

Класна година

«Перша зустріч з класним керівником»

 

МЕТА: Познайомитись з дітьми, з новими учбовими предметами;

Адаптувати  п’ятикласників до нової системи навчання; створити сприятливу атмосферу в класі, сформувати гарну думку про свій класний колектив.

 

ОБЛАДНАННЯ і ОФОРМЛЕННЯ КАБІНЕТУ:

Кабінет прикрашений повітряними кульками;

На дошці в довільному порядку написані назви шкільних дисциплін, які вивчають у п’ятому класі;

На парту кожному учневі покладений список вчителів які будуть викладати в п’ятому класі;

Картка з питанняями кожному учневі.

 

ХІД УРОКУ

         Шановні діти, я вітаю вас з початком навчального року. Сьогодні ви переступили поріг середньої школи і стали учнями 5 класу. А я, перступив-ши  шкільний поріг  цього року, стала вашим класним керівником. У нас попереду багато років шкільного життя разом. Я сподіваюся, що наш клас буде здоровим, дружнім і згуртованим, як одне ціле Нас чекають багато цікавих справ. Але наше головне завдання  створити та зберегти наш колектив, щоб кожний почував себе в ньому впевнено, безпечно і зручно.

 Шкільне життя- ніби сходи знань. Ви піднімаєтеся вище і вище - від однієї сходинки до іншої, більш складної. Я сподіваюся, що ми  подолаємо всі труднощі разом. Ми будемо вивчати не тільки науки, але також будемо продовжувати навчатись дружити. Найбільш важливо те, щоб кожен з вас став хорошою, доброю, надійною людиною.

Сьогодні ви - п’ятикласники! І не просто п’ятикласники – ви  учні середньої школи. Ви вже  багато чого вмієте, багато чому навчилися в початковій школі. Можливо хтось звас здогадається, що означають цифри написані на дошці :

1.09-день нашого першого знайомства, яке напевне вам і мені запам'ятається надовго.

 2015 рік є роком, який познайомив нас і, сподіваюся, подружив.

 2022 рік є роком, в якому ви закінчите школу.

Це буде рік наших останніх шкільних зустрічей. Можливо, якщо ми станемо друзями, ми зустрічатимося з вами, і після середньої школи, але  це так ще далеко. Попереду 7 років, протягом яких ми зустрічатимося з вами кожен день і будемо намагатися зробити так, що при зустрічі ми посміхалися один до одного, тішились із того, що ми разом.

 

 

 

 

У 5 класі  на вас чекають  нові предмети, нові вчителі. Не завжди буде легко, не все виходитиме  одразу. Але я хотіла б, щоб кожний із вас, відчув, що він не один, що на допомогу прийдуть друзі, однокласники, батьки, вчителі і звичайно я.

 Клас, де ви перебуваєте прямо зараз, це наша  класна кімната.В ній будуть проходити деякі уроки, класні години, свята. На  декілька років ця класна кімната стане для вас шкільною домівкою.Ви стаєте господарями цього шкільного кабінету. А справжній господар  повинен  берегти шкільне майно, підтримуватиме чистоту і порядок.

_____________---

 

Гра "Така різна посмішка"

Класний керівник: Кожен з вас, напевно, добре пам'ятає слова з дитячої пісеньки: "Ну а дружба розпочинається з посмішки". Так, у більшості випадків знайомстворозпочинається з посмішки,

 адже посмішка нічого некоштує, але цінується дуже дорого. Посмішка триває     мить,а в пам'яті залишається назавжди. Великий письменникВільям Шекспір        вважав, що посмішкою можна добитисябільше, ніж мечем. Хочете завоювати       друзів посміхайтеся. Озирніться навкруги: які різні посмішки вас оточують! Підраховано, що в творах Л.Н. Толстого згадується 97 відтінків посмішки. Можливо, сьогодні ми звами зможемо придумати більше? Давайте спробуємо!Наприклад: сліпуча, ангельська, мрійлива. (Учні по черзі називають епітети до слова "посмішка". Можливі варіантивідповідей : винувата,  питальна, виразна, відкрита,чергова, доброзичлива, безглузда, люб'язна, ніжна,схвальна, розгублена, сором'язлива, втомлена, холодна,ясна, кінська, таємнича,          розгублена) А тепер я хочу щоб ви вибрали ту посмішку яка вам до душі і спробувати зобразити одну з вибраних посмішок(Батьки отримують заздалегідь приготовані листочки зепітетом і зображують посмішку).

 

 

Гра "Имя-имечко"
Класний керівник: Сьогодні у нас день знайомства. А щобкраще упізнати один одного, давайте трохи пограємо. Граназивається "Имя-имечко". Послухайте умови гри. Коженучасник, починаючи з мене, повинен встати і голосноназвати своє ім'я і додати до нього прикметник, якийвідбиває позитивні якості його характеру. Прикметник повинен розпочинатися з першої букви імені. Наприклад, Галина – гарна. Знайомство зпосмішки розпочинається, а триває представленням одинодному. Умови гри зрозумілі? Тоді приступимо. КатеринаВікторівна - природна (Діти називають своє ім'я і додаютьдо нього прикметник. Можливі варіанти: щирий, цікавий,інтелектуальний, грайливий; славний, симпатичний,сонячний, смішний, сильний; мила, мудра, модна; чарівна,весела, ввічлива, уважний, вірний; єдина; красива,кокетлива, креативна; юморная; мудрий, милосердний;приємний, привабливий; акуратна, артистична;

 

 

 

Гра "питання відповідь».

Ну що продовжуємо наше знайомство?

 Діти, вам, безумовно, цікаво дізнатися щось про мене. І я в свою чергу хочу дізнатися про вас більше. Я пропоную, вам пограти в  гру "питання відповідь". Я проходитиму між рядями з магічною коробочкою. Для кожного учня, там є питання, ви повинні витягнути картку з  питанням і відповісти на нього.Після вашої відповіді ви задаєте  мені будь-які питання, і я постараюся відповісти на нього.

 1. Яке морозиво ви любите?

2. Яка квітка вам найбільше подобається?

 3. Ваш улюблений колір. Чому?

 4. Коли ваш сусід святкуватиме день народження?

5. Який подарунок ви хотіли б отримати від ваших друзів?

6. Хто сидить на третій парті біля вікна?

7. Скільки учнів  у нашому класі?

8. Ваш улюблений день тижня?

9.Який шкільний предмет вам більше подобається.

10. Який шкільний предмет тобі найбільше не подобається.

 11. Найбільш важкий день тижня для тебе?

12. Скільки хлопчиків у нашому класі?

 13. Скільки дівчаток в класі...

14. Головний документ школяра?

 15. Ваш кращий друг?

16. Тварина, яку ти хотів б мати удома?

17. Як звали учителем у початковій школі?

 18. Найбільше цікава подія, яка вам запам'яталася у четвертому класі?

 19. Ваша улюблена книга?

 20. Ваше захоплення.

 21. Як ви проводите вільний час?

 22. Як ви провели літні канікули?

23. Коли  ваш день народження?

24. Ваша улюблена їжа?

 

Молодці.

Я гадаю, що під час  довгої відсутності в школі по "поважливій причині», ви не втратили всі свої знання.

Я хочу запропонувати вам  комічні тести:

 

Великий будинок в селі стоїть,
Та завжди, як вулик бджолиний, шумить.
Як чаша, він повний знаннями,
Ласкавий будинок цей з нами.  
(Школа)

 

Він великий, світлий, чистий

Сяють вікна променисто

Парти в три ряди стоять

Діти вчаться тут чудово

Хто вгадав уже із вас

Ну звичайно, це - ….(наш клас)

 

Біла грядка –
Чорні зернятка.
Посіяла по порядку
Та й маю загадку.
Хто зернятка знає,
Той відгадає.
(Аркуш, літери)

 

Я негарно написала,
А вона усе злизала.
Олівців моїх сусідка,
Ця вертлява-буквоїдка.
(Гумка)

 

 Хутко стрибне на папір,
І, хоч вір, а хоч не вір,
Враз напише нове слово.
Ось і речення готове.
Вправно пише у руці,
Бачать всі старання ці.
(Ручка)

Дерев'яний та довгенький,
Маю носик я   гостренький.
На білому слід лишаю
І всіх діток потішаю.
(Олівець)

 

 Всім про все вона розкаже
І малюночки покаже.
Усіх розуму навчить,
Хоч сама завжди мовчить.
(Книга)

 

-Що ти, донечко, шепочеш?
І чому це ти не спиш?
- Я, матусю, спати хочу,
Але треба вивчить …
(Вірш)

 

Книжечки маленькі,
Аркуші біленькі.
В них вчимося ми писати,
І складати, і віднімати.
(Зошит)

На уроках, в книжці, в школі
Почерпнеш ти їх доволі.
І назавжди у житті
Стануть друзями тобі.
(Знання)

А у мене є торбинка,
Зошитам й книжкам хатинка,
Ще й пенал туди кладу,
Як до школи я іду.
(Ранець)

Учитель: Молодці, не забули, що необхідно для работи на уроках.

 

Гра "Рецепт приготування 5-го класу"
Класний керівник: Діти, скажіть мені будь ласка а чи знайоме вам слово"рецепт"? Що воно означає?

 

 Рецепт - це склад продуктів,які потрібні для приготування смачного і незабутньогоблюда. Приведіть мені, будь ласка, рецепт вашогоулюбленого блюда. Як ви думаєте, чи можна слово"рецепт" використати стосовно класу? Яким має бутирецепт дружного класу? Давайте спробуємо скластирецепт нашого класу. (На дошці в хаотичному порядкурозташовані слова: доброта, дружба, пустощі,допитливість, сміливість, інтерес, відповідальність, узяти,додати, приправити, розмішати, влити, остудити,прикрасити. Звучить музика, діти записують рецепт. Ті, щобажають зачитують. 

Можливий варіант рецепту: « Узяти великий клас, додати доброти і дружби, приправити відповідальністю, влити допитливості, остудити пустощі, прикрасити сміливістю і відповідальністю».

Гра "Правила дружби"
Класний керівник: А як ви думаєте, що треба длятого, щоб клас був дружним? (Діти відповідають)Давайте спільно з вами визначимо, що серед друзів може бути дозволено, а що має бути заборонене (Хлопцівыполня ют завдання спільно. Учитель записує правилана дошці і пропонує учням запи сать ці правила. Вінпросить учнів познайомити батьків з цими прави лами ідописати їх, якщо батьки визнають потрібним що-небудьдоба вити).

 

Дозволено

Заборонено

Допомогати один одному

Говорити неправду

Радіти успіхам один одного

Заздрити один одному

Підтримувати в скрутну хвилину.

Радіти горю іншої людини

Переживати за невдачі один одного

Кривдити і давати образдиві клички

Говорити правду

Сміятися над невдачами


А як повинен жити дружній клас?   ( весело, цікаво, незвично  і т.д.). Ви цього бажаєте?  Ви про це мрієте?

 

 Загадувати бажання  прийнято в новорічну ніч. Але 1 Вересня - це також первий день нового року, Нового Навчального Року. Отже, і в цей день можна щось побажати самому собі на майбутнє. Причому, зробимо ми це організовано. Ось у меня коробка бажань і багато маленьких листочків. На листочках кажний з вас, подумавши, напише 1, 2 або 3 головних бажань,вони можуть стосуватися тільки навчального процессу. Потім ми їх згорнемо і помістимо в коробку, і сховаємоїї, а в конці навчального року, на останній виховній годині перевіримо, чи збулися ваші бажання. Отже почали ...

І на останок я хочу щоб ви памֹятали завжди що наш п’ятий клас слухняний, культурний і вічливий, тому він буде вести себе дуже добре і не шумітиме.

Закінчується класна година – чаюванням. ( Діти, у нас сьогодні з вами свято – день народження нашої шкільної сім’ї. І кожен день народження закінчується обов’язково тортом і чаюванням. Вчитель дарує учням торт і всі святкують)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Яке морозиво ви любите?

 

2. Яка квітка вам найбільше подобається?

 

 3. Ваш улюблений колір. Чому?

 

 4. Коли ваш сусід святкуватиме день народження?

 

5. Який подарунок ви хотіли б отримати від ваших друзів?

 

6. Хто сидить на третій парті біля вікна?

 

7. Скільки учнів  у нашому класі?

 

8. Ваш улюблений день тижня?

 

9.Який шкільний предмет вам більше подобається.

 

10. Який шкільний предмет тобі найбільше не подобається.

 

 11. Найбільш важкий день тижня для тебе?

 

12. Скільки хлопчиків у нашому класі?

 

 13. Скільки дівчаток в класі...

 

14. Головний документ школяра?

 

 15. Ваш кращий друг?

 

16. Тварина, яку ти хотів б мати удома?

 

17. Як звали учителем у початковій школі?

 

 18. Найбільше цікава подія, яка вам запам'яталася у четвертому класі?

 

 19. Ваша улюблена книга?

 

 20. Ваше захоплення.

 

 21. Як ви проводите вільний час?

 

 22. Як ви провели літні канікули?

 

23. Коли  ваш день народження?

ДОБРОТА

ДРУЖБА

ПУСТОЩІ

ДОПИТЛИВІСТЬ

СМІЛИВІСТЬ

ІНТЕРЕС

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

УЗЯТИ

ДОДАТИ

ПРИПРАВИТИ

РОЗМІШАТИ

ВЛИТИ

ОСТУДИТИ

КЛАС

 ПРИКРАСИТИ

ВЕЛИКИЙ

 

 

Дозволено

Заборонено

Допомагати один одному

Говорити неправду

Радіти успіхам один одного

Заздрити один одному

Підтримувати в скрутну хвилину.

Радіти горю іншої людини

Переживати за невдачі один одного

Кривдити і давати образдиві клички

Говорити правду

Сміятися над невдачами

 

 

1.09.

2015

2022

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Демченко Світлана Іванівна
    Дякую! Цікавий матеріал.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Поперечна Катерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кожедуб Олена Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Galina
Додано
10 вересня 2019
Переглядів
2480
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку