План роботи практичного психолога під час карантину з 3.04 по 24.04 (орієнтовний)

Про матеріал
План роботи практичного психолога під час карантину з 3.04 по 24.04 (орієнтовний) Даний план може бути модифікований, доповнений вебінарами, онлайн-конференціями та ін.
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи

практичного психолога

Бабичевої Лілії Анатоліївни

під час дистанційної роботи

авіакосмічного ліцею ім. І. Сікорського НАУ м.Київ

з 16.03.20р. по 24.04.20р.

з/п

Дата

Час

 роботи

Напрям діяльності

Зміст роботи

1.

16.03.20

9.00-11.00

Організаційно-методична

Заповнення журналу  роботи практичного психолога і складання плану роботи на карантині.

11.00-13.00

Організаційно - методична

Навчання по створенню тестів (перегляд відео, практична частина).

13.00-15.00

Просвіта

Інформування учнів, батьків через мережу інтернет

“Як пережити ізоляцію?”

“Як залишатися емоційно здоровими під час спалаху коронавірусу” 

“Як зберегти психічне здоров’я та психологічний стан під час карантину”

15.00-17.00

Організаційно - методична

Підвищення професійної майстерності шляхом прослуховування вебінару «Створення освітнього онлайн середовища під час карантинних заходів», на сайті «На Урок».

Перегляд онлайн-вебінарів на освітній платформі «Всеосвіта».

2.

17.03.20

9.00-10.00

Організаційно-методична

Робота з  документацією практичного психолога.

10.00-11.00

Організаційно-методична

Опрацювання Наказів МОН, методичних рекомендацій.

11.00-13.00

Консультування

Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням, батькам, педагогам з особистих питань (в телефонному режимі, через Viber, Telegram, Messenger) за запитом.

14.00-17.00

Підвищення кваліфікації

Перегляд вебінарів, конференцій на сайті Всеосвіта”, “На урок

3.

18.03.20

9.00-10.00

Організаційно-методична

Заповнення журналу роботи практичного психолога.

10.00-12.00

Консультування

Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням, батькам, педагогам з особистих питань (в телефонному режимі, через Viber, Telegram, Messenger) за запитом.

12.00-13.00

Просвіта

Інформування батьків, учнів через мережу інтернет «Як не піддатися паніці? Рекомендації на час ізоляції» підтримуючі курси: психологічні  ігри, статті, фільми, мотиваційне відео, притці.

13.00-15.00

Організаційно-методична

Самоосвіта в мережі інтернет на сайті «Всеосвіта», перегляд вебінарів.

4.

19.03.20

9.00-10.00

Організаційно - методична

Робота з документацією практичного психолога.

10.00-12.00

Організаційно-методична

Пошук профорієнтаційних онлайн-тестів, для учнів 8 - 11 класів.

Відправлення онлайн - посилань у робочі діалоги в соціальних мережах.

12.00-13.00

Організаційно-методична

Робота з  психодіагностичним інструментарієм.

13.00-15.00

Організаційно-методична

Розробка та підбір заходів, щодо формування здорового способу життя в учнівському середовищі.

15.00-16.00

Організаційно-методична

Розробка нових тренінгових занять на тему здорового способу життя, комунікативних тренінгів, презентацій

5

20.03.20

9.00-10.00

Організаційно-методична

Робота з документацією практичного психолога.

10.00-11.00

Просвіта

Підготовка інформації « Як правильно організувати свій час під на карантині?». Інформування батьків через мережу інтернет. 

11.00-13.00

Консультування

Дистанційні індивідуальні консультації учням, батькам, які опинилися в складних життєвих обставинах (в телефонному режимі, через Viber, Telegram, Messenger)

13.00-14.00

Організаційно-методична

Розробка нових тренінгових занять на тему здорового способу життя, комунікативних тренінгів, презентацій

14.00-16.00

Організаційно-методична

Самоосвіта в мережі інтернет на сайті «На Урок», перегляд вебінарів

6.

23.03.20

9.00-10.00

Організаційно - методична

Робота з документацією практичного психолога.

10.00-12.00

Організаційно - методична

Пошук профорієнтаційних онлайн-тестів, для учнів 8 – 11-х класів та інформування через учнів через групи у Viber

12.00-14.00

Консультування

Дистанційна індивідуальна робота з батьками «Як стабілізувати емоційний стан у дитини».

14.00-16.00

Підвищення кваліфікації

Перегляд вебінарів на сайті Всеосвіта” “Вчимося дружити. Шлях до ефективної комунікації

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

24.03.20

 

 

 

 

9.00-10.00

Організаційно-методична

 Робота з документацією практичного психолога

10.00-11.00

Організаційно-методична

Опрацювання літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня практичного психолога.

11.00-13.00

Консультування

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 

13.00-17.00

Організаційно-методична

Підготовка, підбір психодіагностичних матеріалів для дослідження рівня IQ в учнів 8-11 класів

8.

25.03.20

9.00-10.00

Організаційно-методична

Робота з документацією практичного психолога.

10.00-12.00

Організаційно-методична

Ознайомлення з матеріалами конференції з арттерапії "Простір арттерапії: творчість як задзеркалля реальності"

12.00-14.00

Консультування

Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням і батькам (за запитом).

14.00-17.00

Організаційно-методична

Самоосвіта в мережі інтернет на сайті «Всеосвіта», перегляд вебінарів

9.

26.03.20

9.00-11.00

Організаційно-методична

Корекція плану роботи практичного психолога на ІІ семестр.

11.00-13.00

Організаційно-методична

Опрацювання фахової літератури та матеріалів з різних напрямків психології.

13.00-16.00

Організаційно-методична

 Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку).

16.00-17.00

Організаційно-методична

 Заповнення  журналу  роботи практичного психолога.

10.

27.03.20

9.00-11.00

Організаційно-методична

Заповнення журналу  роботи практичного психолога і складання плану роботи на карантині.

11.00-12.00

Організаційно - методична

Навчання по створенню тестів (перегляд відео, практична частина).

12.00-15.00

Просвіта

Інформування учнів, батьків через мережу інтернет «Що потрібно знати про коронавірус».

15.00-17.00

Організаційно - методична

Підвищення професійної майстерності шляхом прослуховування вебінару «Створення освітнього онлайн середовища під час карантинних заходів», на сайті «На Урок».

Пелегляд онлайн-вебінарів на освітній платформі «Всеосвіта».

11.

30.03.20

9.00-10.00

Організаційно-методична

Робота з  документацією практичного психолога.

10.00-11.00

Організаційно-методична

Опрацювання Наказів МОН, методичних рекомендацій.

11.00-15.00

Консультування

Співпраця з класними керівниками, батьківським комітетом та з учасниками освітнього процесу з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в групі Messenger та Instagram.

15.00-17.00

Підвищення кваліфікації

Перегляд вебінарів на сайті Всеосвіта

12.

31.03.20

9.00-10.00

Організаційно-методична

Заповнення журналу роботи практичного психолога.

10.00-12.00

Консультування

Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням, батькам, педагогам з особистих питань (в телефонному режимі, через Viber) за запитом.

12.00-13.00

Просвіта

Інформування батьків, учнів через мережу інтернет «Як зберегти психічне здоров’я ?» підтримуючий курс: психологічні ігри, мотиваційне відео, статті, фільми.

13.00-17.00

Організаційно-методична

Самоосвіта в мережі інтернет, на сайті «Всеосвіта», перегляд вебінарів.

13.

01.04.20

9.00-10.00

Організаційно - методична

Робота з документацією практичного психолога.

10.00-12.00

Організаційно-методична

Пошук профорієнтаційних онлайн-тестів, для учнів 9,11 класів.

Переадресування онлайн - посилань у робочі діалоги в соціальних мережах.

12.00-13.00

Організаційно-методична

Робота з  психодіагностичним інструментарієм

13.00-15.00

Організаційно-методична

Розробка та підбір заходів, щодо формування здорового способу життя в учнівському середовищі.

15.00-17.00

Організаційно-методична

Систематизація психодіагностичних матеріалів та підготовка матеріалів для виступів на педраді

14

02.04.20

9.00-10.00

Організаційно-методична

Робота з документацією практичного психолога.

10.00-12.00

Просвіта

Перегляд відео - конференцій, онлайн лекторіїв з фахівцями різних напрямів психології.

12.00-14.00

Консультування

Дистанційні індивідуальні консультації учням, батькам, які опинилися в складних життєвих обставинах (в телефонному режимі, через Viber)

14.00-15.00

Організаційно-методична

Пошук, систематизація, розробка виховних годин, годин психолога в 8 – 11 класах

15.00-17.00

Організаційно-методична

Самоосвіта в мережі інтернет на сайті «На Урок», Всеосвіта перегляд вебінарів

15.

03.04.20

9.00-10.00

Організаційно - методична

Робота з документацією практичного психолога.

10.00-12.00

Організаційно - методична

Перегляд вебінару Психологічний антикоронавірус: як налаштуватися на дистанційну роботу та опиратися паніці

12.00-14.00

Організаційно-методична

Розробка та підбір заходів, щодо формування здорового способу життя в учнівському середовищі.

14.00-17.00

Організаційно-методична

Підготовка матеріалів, тренінгів та занять на виховні години

16.

 

 

 

 

 

 

 

 

06.04.20

 

 

 

 

 

 

 

 

9.00-10.00

Організаційно-методична

 Робота з документацією практичного психолога

10.00-12.00

Організаційно-методична

Опрацювання літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня практичного психолога.

12.00-15.00

Організаційно-методична

Самоосвіта, перегляд вебінарів Олени Тараріної

15.00-17.00

Організаційно-методична

Пошук, систематизація, розробка виховних годин, годин психолога в 8 – 11 класах

17.

07.04.20

9.00-10.00

Організаційно-методична

Робота з документацією практичного психолога.

10.00-12.00

Організаційно-методична

Систематизація психодіагностичних матеріалів та підготовка матеріалів для виступів на педраді

12.00-14.00

Консультування

Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням і батькам (за запитом).

14.00-17.00

Організаційно-методична

Самоосвіта в мережі інтернет на сайті «Всеосвіта», перегляд вебінарів

18.

08.04.20

9.00-11.00

Організаційно-методична

Корекція плану роботи практичного психолога на ІІ семестр.

11.00-14.00

Організаційно-методична

Опрацювання фахової літератури.

15.00-16.00

Організаційно-методична

 Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку).

16.00-17.00

Організаційно-методична

 Заповнення  журналу  роботи практичного психолога.

 19.

09.04.20

9.00-11.00

Організаційно-методична

Заповнення журналу  роботи практичного психолога і складання плану роботи на карантині.

11.00-13.00

Організаційно - методична

Навчання по створенню тестів (перегляд відео, практична частина).

13.00-15.00

Просвіта

Інформування учнів, батьків через мережу інтернет

“Як пережити ізоляцію?”

“Як залишатися емоційно здоровими під час спалаху коронавірусу” 

“Як зберегти психічне здоров’я та психологічний стан під час карантину”

15.00-17.00

Організаційно - методична

Підвищення професійної майстерності шляхом прослуховування вебінару «Створення освітнього онлайн середовища під час карантинних заходів», на сайті «На Урок».

Перегляд онлайн-вебінарів на освітній платформі «Всеосвіта».

20.

10.04.20

9.00-10.00

Організаційно-методична

Робота з  документацією практичного психолога.

10.00-11.00

Організаційно-методична

Пошук профорієнтаційних онлайн-тестів, для учнів 8 - 11-х класів.

Відправлення онлайн - посилань у робочі діалоги в соціальних мережах.

11.00-13.00

Консультування

Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням, батькам, педагогам з особистих питань (в телефонному режимі, через Viber, Telegram, Messenger) за запитом.

14.00-17.00

Підвищення кваліфікації

Перегляд вебінарів, конференцій на сайті Всеосвіта”, “На урок

21.

13.04.20

9.00-10.00

Організаційно-методична

Заповнення журналу роботи практичного психолога.

10.00-12.00

Консультування

Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням, батькам, педагогам з особистих питань (в телефонному режимі, через Viber, Telegram, Messenger) за запитом.

12.00-13.00

Просвіта

Інформування батьків, учнів через мережу інтернет «Як зберегти психічне здоров’я » підтримуючи курси: психологічні  ігри, статті, фільми, мотиваційне відео.

13.00-15.00

Організаційно-методична

Самоосвіта в мережі інтернет на сайті «Всеосвіта», перегляд вебінарів.

24.

14.04.20

9.00-10.00

Організаційно - методична

Робота з документацією практичного психолога.

10.00-12.00

Організаційно-методична

Пошук профорієнтаційних онлайн-тестів, для учнів 8 - 11 класів.

Відправлення онлайн - посилань у робочі діалоги в соціальних мережах.

12.00-13.00

Організаційно-методична

Робота з  психодіагностичним інструментарієм.

13.00-15.00

Організаційно-методична

Розробка та підбір заходів, щодо формування здорового способу життя в учнівському середовищі.

15.00-16.00

Організаційно-методична

Систематизація психодіагностичних матеріалів

25

15.04.20

9.00-10.00

Організаційно-методична

Робота з документацією практичного психолога.

10.00-11.00

Просвіта

Підготовка інформації «Як організувати свій час вдома під час карантину?». Інформування батьків через мережу інтернет. 

11.00-13.00

Консультування

Дистанційні індивідуальні консультації учням, батькам, які опинилися в складних життєвих обставинах (в телефонному режимі, через Viber, Telegram, Messenger)

13.00-14.00

Організаційно-методична

Систематизація психодіагностичних матеріалів

14.00-16.00

Організаційно-методична

Самоосвіта в мережі інтернет на сайті «На Урок», перегляд вебінарів

26.

16.04.20

9.00-10.00

Організаційно - методична

Робота з документацією практичного психолога.

10.00-12.00

Організаційно - методична

Пошук профорієнтаційних онлайн-тестів, для учнів 8 – 11-х класів та інформування через учнів через групи у Viber

12.00-14.00

Консультування

Дистанційна індивідуальна робота з батьками «Як стабілізувати емоційний стан у дитини».

14.00-16.00

Підвищення кваліфікації

Перегляд вебінарів на сайті Всеосвіта” “Вчимося дружити. Шлях до ефективної комунікації

27.

 

 

 

 

 

 

 

 

17.04.20

 

 

 

 

9.00-10.00

Організаційно-методична

 Робота з документацією практичного психолога

10.00-11.00

Організаційно-методична

Опрацювання літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня практичного психолога.

11.00-13.00

Консультування

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 

13.00-17.00

Організаційно-методична

Підготовка, підбір психодіагностичних матеріалів для дослідження рівня IQ в учнів 8-11 класів

28.

21.04.20

9.00-10.00

Організаційно-методична

Робота з документацією практичного психолога.

10.00-12.00

Організаційно-методична

Ознайомлення з матеріалами конференції з арт-терапії "Простір арт-терапії: творчість як задзеркалля реальності"

12.00-14.00

Консультування

Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням і батькам (за запитом).

14.00-17.00

Організаційно-методична

Самоосвіта в мережі інтернет на сайті «Всеосвіта», перегляд вебінарів

29.

22.04.20

9.00-11.00

Організаційно-методична

Корекція плану роботи практичного психолога на ІІ семестр.

11.00-13.00

Організаційно-методична

Опрацювання фахової літератури для підвищення наукового та теоретичного рівня практичного психолога

13.00-16.00

Організаційно-методична

 Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку).

16.00-17.00

Організаційно-методична

 Заповнення  журналу  роботи практичного психолога.

30.

23.04.20

9.00-11.00

Організаційно-методична

Заповнення журналу  роботи практичного психолога і складання плану роботи на карантині.

11.00-12.00

Організаційно - методична

Навчання по створенню тестів (перегляд відео, практична частина).

12.00-15.00

Просвіта

Інформування учнів, батьків через мережу інтернет «Що потрібно знати про коронавірус».

15.00-17.00

Організаційно - методична

Підвищення професійної майстерності шляхом прослуховування вебінару «Створення освітнього онлайн середовища під час карантинних заходів», на сайті «На Урок».

Пелегляд онлайн-вебінарів на освітній платформі «Всеосвіта».

31.

24.04.20

9.00-10.00

Організаційно-методична

Робота з  документацією практичного психолога.

10.00-11.00

Організаційно-методична

Опрацювання Наказів МОН, методичних рекомендацій.

11.00-15.00

Консультування

Дистанційна індивідуальна робота з батьками «Стабілізація емоційних станів у дитини».

15.00-17.00

Підвищення кваліфікації

Перегляд вебінарів на сайті Всеосвіта

   

       Практичний психолог              Бабичева Л.А.                  

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Додано
21 квітня 2020
Переглядів
1035
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку