Індивідуальний план роботи
практичного психолога
Бабичевої Лілії Анатоліївни
під час дистанційної роботи
авіакосмічного ліцею ім. І. Сікорського НАУ м.Київ
з 16.03.20р. по 24.04.20р.
№ з/п |
Дата |
Час роботи |
Напрям діяльності |
Зміст роботи |
1. |
16.03.20 |
9.00-11.00 |
Організаційно-методична |
Заповнення журналу роботи практичного психолога і складання плану роботи на карантині. |
11.00-13.00 |
Організаційно - методична |
Навчання по створенню тестів (перегляд відео, практична частина). |
||
13.00-15.00 |
Просвіта |
Інформування учнів, батьків через мережу інтернет “Як пережити ізоляцію?” “Як залишатися емоційно здоровими під час спалаху коронавірусу” “Як зберегти психічне здоров’я та психологічний стан під час карантину” |
||
15.00-17.00 |
Організаційно - методична |
Підвищення професійної майстерності шляхом прослуховування вебінару «Створення освітнього онлайн середовища під час карантинних заходів», на сайті «На Урок». Перегляд онлайн-вебінарів на освітній платформі «Всеосвіта». |
||
2. |
17.03.20 |
9.00-10.00 |
Організаційно-методична |
Робота з документацією практичного психолога. |
10.00-11.00 |
Організаційно-методична |
Опрацювання Наказів МОН, методичних рекомендацій. |
||
11.00-13.00 |
Консультування |
Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням, батькам, педагогам з особистих питань (в телефонному режимі, через Viber, Telegram, Messenger) за запитом. |
||
14.00-17.00 |
Підвищення кваліфікації |
Перегляд вебінарів, конференцій на сайті “Всеосвіта”, “На урок” |
||
3. |
18.03.20 |
9.00-10.00 |
Організаційно-методична |
Заповнення журналу роботи практичного психолога. |
10.00-12.00 |
Консультування |
Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням, батькам, педагогам з особистих питань (в телефонному режимі, через Viber, Telegram, Messenger) за запитом. |
||
12.00-13.00 |
Просвіта |
Інформування батьків, учнів через мережу інтернет «Як не піддатися паніці? Рекомендації на час ізоляції» підтримуючі курси: психологічні ігри, статті, фільми, мотиваційне відео, притці. |
||
13.00-15.00 |
Організаційно-методична |
Самоосвіта в мережі інтернет на сайті «Всеосвіта», перегляд вебінарів. |
||
4. |
19.03.20 |
9.00-10.00 |
Організаційно - методична |
Робота з документацією практичного психолога. |
10.00-12.00 |
Організаційно-методична |
Пошук профорієнтаційних онлайн-тестів, для учнів 8 - 11 класів. Відправлення онлайн - посилань у робочі діалоги в соціальних мережах. |
||
12.00-13.00 |
Організаційно-методична |
Робота з психодіагностичним інструментарієм. |
||
13.00-15.00 |
Організаційно-методична |
Розробка та підбір заходів, щодо формування здорового способу життя в учнівському середовищі. |
||
15.00-16.00 |
Організаційно-методична |
Розробка нових тренінгових занять на тему здорового способу життя, комунікативних тренінгів, презентацій |
||
5 |
20.03.20 |
9.00-10.00 |
Організаційно-методична |
Робота з документацією практичного психолога. |
10.00-11.00 |
Просвіта |
Підготовка інформації « Як правильно організувати свій час під на карантині?». Інформування батьків через мережу інтернет. |
||
11.00-13.00 |
Консультування |
Дистанційні індивідуальні консультації учням, батькам, які опинилися в складних життєвих обставинах (в телефонному режимі, через Viber, Telegram, Messenger) |
||
13.00-14.00 |
Організаційно-методична |
Розробка нових тренінгових занять на тему здорового способу життя, комунікативних тренінгів, презентацій |
||
14.00-16.00 |
Організаційно-методична |
Самоосвіта в мережі інтернет на сайті «На Урок», перегляд вебінарів |
||
6. |
23.03.20 |
9.00-10.00 |
Організаційно - методична |
Робота з документацією практичного психолога. |
10.00-12.00 |
Організаційно - методична |
Пошук профорієнтаційних онлайн-тестів, для учнів 8 – 11-х класів та інформування через учнів через групи у Viber |
||
12.00-14.00 |
Консультування |
Дистанційна індивідуальна робота з батьками «Як стабілізувати емоційний стан у дитини». |
||
14.00-16.00 |
Підвищення кваліфікації |
Перегляд вебінарів на сайті “Всеосвіта” “Вчимося дружити. Шлях до ефективної комунікації” |
||
7.
|
24.03.20
|
9.00-10.00 |
Організаційно-методична |
Робота з документацією практичного психолога |
10.00-11.00 |
Організаційно-методична |
Опрацювання літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня практичного психолога. |
||
11.00-13.00 |
Консультування |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
||
13.00-17.00 |
Організаційно-методична |
Підготовка, підбір психодіагностичних матеріалів для дослідження рівня IQ в учнів 8-11 класів |
||
8. |
25.03.20 |
9.00-10.00 |
Організаційно-методична |
Робота з документацією практичного психолога. |
10.00-12.00 |
Організаційно-методична |
Ознайомлення з матеріалами конференції з арттерапії "Простір арттерапії: творчість як задзеркалля реальності" |
||
12.00-14.00 |
Консультування |
Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням і батькам (за запитом). |
||
14.00-17.00 |
Організаційно-методична |
Самоосвіта в мережі інтернет на сайті «Всеосвіта», перегляд вебінарів |
||
9. |
26.03.20 |
9.00-11.00 |
Організаційно-методична |
Корекція плану роботи практичного психолога на ІІ семестр. |
11.00-13.00 |
Організаційно-методична |
Опрацювання фахової літератури та матеріалів з різних напрямків психології. |
||
13.00-16.00 |
Організаційно-методична |
Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку). |
||
16.00-17.00 |
Організаційно-методична |
Заповнення журналу роботи практичного психолога. |
||
10. |
27.03.20 |
9.00-11.00 |
Організаційно-методична |
Заповнення журналу роботи практичного психолога і складання плану роботи на карантині. |
11.00-12.00 |
Організаційно - методична |
Навчання по створенню тестів (перегляд відео, практична частина). |
||
12.00-15.00 |
Просвіта |
Інформування учнів, батьків через мережу інтернет «Що потрібно знати про коронавірус». |
||
15.00-17.00 |
Організаційно - методична |
Підвищення професійної майстерності шляхом прослуховування вебінару «Створення освітнього онлайн середовища під час карантинних заходів», на сайті «На Урок». Пелегляд онлайн-вебінарів на освітній платформі «Всеосвіта». |
||
11. |
30.03.20 |
9.00-10.00 |
Організаційно-методична |
Робота з документацією практичного психолога. |
10.00-11.00 |
Організаційно-методична |
Опрацювання Наказів МОН, методичних рекомендацій. |
||
11.00-15.00 |
Консультування |
Співпраця з класними керівниками, батьківським комітетом та з учасниками освітнього процесу з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в групі Messenger та Instagram. |
||
15.00-17.00 |
Підвищення кваліфікації |
Перегляд вебінарів на сайті “Всеосвіта” |
||
12. |
31.03.20 |
9.00-10.00 |
Організаційно-методична |
Заповнення журналу роботи практичного психолога. |
10.00-12.00 |
Консультування |
Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням, батькам, педагогам з особистих питань (в телефонному режимі, через Viber) за запитом. |
||
12.00-13.00 |
Просвіта |
Інформування батьків, учнів через мережу інтернет «Як зберегти психічне здоров’я ?» підтримуючий курс: психологічні ігри, мотиваційне відео, статті, фільми. |
||
13.00-17.00 |
Організаційно-методична |
Самоосвіта в мережі інтернет, на сайті «Всеосвіта», перегляд вебінарів. |
||
13. |
01.04.20 |
9.00-10.00 |
Організаційно - методична |
Робота з документацією практичного психолога. |
10.00-12.00 |
Організаційно-методична |
Пошук профорієнтаційних онлайн-тестів, для учнів 9,11 класів. Переадресування онлайн - посилань у робочі діалоги в соціальних мережах. |
||
12.00-13.00 |
Організаційно-методична |
Робота з психодіагностичним інструментарієм |
||
13.00-15.00 |
Організаційно-методична |
Розробка та підбір заходів, щодо формування здорового способу життя в учнівському середовищі. |
||
15.00-17.00 |
Організаційно-методична |
Систематизація психодіагностичних матеріалів та підготовка матеріалів для виступів на педраді |
||
14 |
02.04.20 |
9.00-10.00 |
Організаційно-методична |
Робота з документацією практичного психолога. |
10.00-12.00 |
Просвіта |
Перегляд відео - конференцій, онлайн лекторіїв з фахівцями різних напрямів психології. |
||
12.00-14.00 |
Консультування |
Дистанційні індивідуальні консультації учням, батькам, які опинилися в складних життєвих обставинах (в телефонному режимі, через Viber) |
||
14.00-15.00 |
Організаційно-методична |
Пошук, систематизація, розробка виховних годин, годин психолога в 8 – 11 класах |
||
15.00-17.00 |
Організаційно-методична |
Самоосвіта в мережі інтернет на сайті «На Урок», “Всеосвіта” перегляд вебінарів |
||
15. |
03.04.20 |
9.00-10.00 |
Організаційно - методична |
Робота з документацією практичного психолога. |
10.00-12.00 |
Організаційно - методична |
Перегляд вебінару “Психологічний антикоронавірус: як налаштуватися на дистанційну роботу та опиратися паніці” |
||
12.00-14.00 |
Організаційно-методична |
Розробка та підбір заходів, щодо формування здорового способу життя в учнівському середовищі. |
||
14.00-17.00 |
Організаційно-методична |
Підготовка матеріалів, тренінгів та занять на виховні години |
||
16.
|
06.04.20
|
9.00-10.00 |
Організаційно-методична |
Робота з документацією практичного психолога |
10.00-12.00 |
Організаційно-методична |
Опрацювання літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня практичного психолога. |
||
12.00-15.00 |
Організаційно-методична |
Самоосвіта, перегляд вебінарів Олени Тараріної |
||
15.00-17.00 |
Організаційно-методична |
Пошук, систематизація, розробка виховних годин, годин психолога в 8 – 11 класах |
||
17. |
07.04.20 |
9.00-10.00 |
Організаційно-методична |
Робота з документацією практичного психолога. |
10.00-12.00 |
Організаційно-методична |
Систематизація психодіагностичних матеріалів та підготовка матеріалів для виступів на педраді |
||
12.00-14.00 |
Консультування |
Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням і батькам (за запитом). |
||
14.00-17.00 |
Організаційно-методична |
Самоосвіта в мережі інтернет на сайті «Всеосвіта», перегляд вебінарів |
||
18. |
08.04.20 |
9.00-11.00 |
Організаційно-методична |
Корекція плану роботи практичного психолога на ІІ семестр. |
11.00-14.00 |
Організаційно-методична |
Опрацювання фахової літератури. |
||
15.00-16.00 |
Організаційно-методична |
Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку). |
||
16.00-17.00 |
Організаційно-методична |
Заповнення журналу роботи практичного психолога. |
||
19. |
09.04.20 |
9.00-11.00 |
Організаційно-методична |
Заповнення журналу роботи практичного психолога і складання плану роботи на карантині. |
11.00-13.00 |
Організаційно - методична |
Навчання по створенню тестів (перегляд відео, практична частина). |
||
13.00-15.00 |
Просвіта |
Інформування учнів, батьків через мережу інтернет “Як пережити ізоляцію?” “Як залишатися емоційно здоровими під час спалаху коронавірусу” “Як зберегти психічне здоров’я та психологічний стан під час карантину” |
||
15.00-17.00 |
Організаційно - методична |
Підвищення професійної майстерності шляхом прослуховування вебінару «Створення освітнього онлайн середовища під час карантинних заходів», на сайті «На Урок». Перегляд онлайн-вебінарів на освітній платформі «Всеосвіта». |
||
20. |
10.04.20 |
9.00-10.00 |
Організаційно-методична |
Робота з документацією практичного психолога. |
10.00-11.00 |
Організаційно-методична |
Пошук профорієнтаційних онлайн-тестів, для учнів 8 - 11-х класів. Відправлення онлайн - посилань у робочі діалоги в соціальних мережах. |
||
11.00-13.00 |
Консультування |
Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням, батькам, педагогам з особистих питань (в телефонному режимі, через Viber, Telegram, Messenger) за запитом. |
||
14.00-17.00 |
Підвищення кваліфікації |
Перегляд вебінарів, конференцій на сайті “Всеосвіта”, “На урок” |
||
21. |
13.04.20 |
9.00-10.00 |
Організаційно-методична |
Заповнення журналу роботи практичного психолога. |
10.00-12.00 |
Консультування |
Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням, батькам, педагогам з особистих питань (в телефонному режимі, через Viber, Telegram, Messenger) за запитом. |
||
12.00-13.00 |
Просвіта |
Інформування батьків, учнів через мережу інтернет «Як зберегти психічне здоров’я » підтримуючи курси: психологічні ігри, статті, фільми, мотиваційне відео. |
||
13.00-15.00 |
Організаційно-методична |
Самоосвіта в мережі інтернет на сайті «Всеосвіта», перегляд вебінарів. |
||
24. |
14.04.20 |
9.00-10.00 |
Організаційно - методична |
Робота з документацією практичного психолога. |
10.00-12.00 |
Організаційно-методична |
Пошук профорієнтаційних онлайн-тестів, для учнів 8 - 11 класів. Відправлення онлайн - посилань у робочі діалоги в соціальних мережах. |
||
12.00-13.00 |
Організаційно-методична |
Робота з психодіагностичним інструментарієм. |
||
13.00-15.00 |
Організаційно-методична |
Розробка та підбір заходів, щодо формування здорового способу життя в учнівському середовищі. |
||
15.00-16.00 |
Організаційно-методична |
Систематизація психодіагностичних матеріалів |
||
25 |
15.04.20 |
9.00-10.00 |
Організаційно-методична |
Робота з документацією практичного психолога. |
10.00-11.00 |
Просвіта |
Підготовка інформації «Як організувати свій час вдома під час карантину?». Інформування батьків через мережу інтернет. |
||
11.00-13.00 |
Консультування |
Дистанційні індивідуальні консультації учням, батькам, які опинилися в складних життєвих обставинах (в телефонному режимі, через Viber, Telegram, Messenger) |
||
13.00-14.00 |
Організаційно-методична |
Систематизація психодіагностичних матеріалів |
||
14.00-16.00 |
Організаційно-методична |
Самоосвіта в мережі інтернет на сайті «На Урок», перегляд вебінарів |
||
26. |
16.04.20 |
9.00-10.00 |
Організаційно - методична |
Робота з документацією практичного психолога. |
10.00-12.00 |
Організаційно - методична |
Пошук профорієнтаційних онлайн-тестів, для учнів 8 – 11-х класів та інформування через учнів через групи у Viber |
||
12.00-14.00 |
Консультування |
Дистанційна індивідуальна робота з батьками «Як стабілізувати емоційний стан у дитини». |
||
14.00-16.00 |
Підвищення кваліфікації |
Перегляд вебінарів на сайті “Всеосвіта” “Вчимося дружити. Шлях до ефективної комунікації” |
||
27.
|
17.04.20
|
9.00-10.00 |
Організаційно-методична |
Робота з документацією практичного психолога |
10.00-11.00 |
Організаційно-методична |
Опрацювання літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня практичного психолога. |
||
11.00-13.00 |
Консультування |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
||
13.00-17.00 |
Організаційно-методична |
Підготовка, підбір психодіагностичних матеріалів для дослідження рівня IQ в учнів 8-11 класів |
||
28. |
21.04.20 |
9.00-10.00 |
Організаційно-методична |
Робота з документацією практичного психолога. |
10.00-12.00 |
Організаційно-методична |
Ознайомлення з матеріалами конференції з арт-терапії "Простір арт-терапії: творчість як задзеркалля реальності" |
||
12.00-14.00 |
Консультування |
Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням і батькам (за запитом). |
||
14.00-17.00 |
Організаційно-методична |
Самоосвіта в мережі інтернет на сайті «Всеосвіта», перегляд вебінарів |
||
29. |
22.04.20 |
9.00-11.00 |
Організаційно-методична |
Корекція плану роботи практичного психолога на ІІ семестр. |
11.00-13.00 |
Організаційно-методична |
Опрацювання фахової літератури для підвищення наукового та теоретичного рівня практичного психолога |
||
13.00-16.00 |
Організаційно-методична |
Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку). |
||
16.00-17.00 |
Організаційно-методична |
Заповнення журналу роботи практичного психолога. |
||
30. |
23.04.20 |
9.00-11.00 |
Організаційно-методична |
Заповнення журналу роботи практичного психолога і складання плану роботи на карантині. |
11.00-12.00 |
Організаційно - методична |
Навчання по створенню тестів (перегляд відео, практична частина). |
||
12.00-15.00 |
Просвіта |
Інформування учнів, батьків через мережу інтернет «Що потрібно знати про коронавірус». |
||
15.00-17.00 |
Організаційно - методична |
Підвищення професійної майстерності шляхом прослуховування вебінару «Створення освітнього онлайн середовища під час карантинних заходів», на сайті «На Урок». Пелегляд онлайн-вебінарів на освітній платформі «Всеосвіта». |
||
31. |
24.04.20 |
9.00-10.00 |
Організаційно-методична |
Робота з документацією практичного психолога. |
10.00-11.00 |
Організаційно-методична |
Опрацювання Наказів МОН, методичних рекомендацій. |
||
11.00-15.00 |
Консультування |
Дистанційна індивідуальна робота з батьками «Стабілізація емоційних станів у дитини». |
||
15.00-17.00 |
Підвищення кваліфікації |
Перегляд вебінарів на сайті “Всеосвіта” |
Практичний психолог Бабичева Л.А.