План роботи
семінару-практикуму вчителів англійської мови
«На допомогу вчителю англійської мови»
Семінар-практикум «На допомогу вчителю англійської мови»
Для успішної роботи семінару-практикуму вчителів англійської мови, рекомендуємо:
-
застосовувати інноваційні процеси в організації вивчення іноземних мов;
-
добирати форми і методи організації навчальної діяльності, які оптимально відповідають поставленій меті розвитку особистості;
-
ширше використовувати нові інформаційні технології, підходи до процесу навчання під час формування і розвитку комунікативної культури школярів, практичного опанування іноземною мовою;
-
забезпечувати індивідуалізацію й диференціацію навчання, застосовуючи сучасні педагогічні технології: навчання у співпраці, проектну методику, нові інформаційні технології, Інтернет-ресурси з метою реалізації особистісно-орієнтованого підходу в навчанні;
-
практикувати роботу з комп’ютерними навчальними програмами на уроках іноземної мови;
-
використовувати можливості Інтернет-ресурсів як для навчальної діяльності, так і для міжнародних Інтернет-проектів, із метою налагодження й підтримки ділових зв’язків і контактів зі своїми однолітками в англомовних країнах;
-
вважати пріоритетним напрямком навчання іноземної мови створення реальних, справжніх життєвих ситуацій, тобто принцип автентичності;
-
сприяти розвитку активного, самостійного мислення учнів, розвивати творчість, пізнавальну діяльність, використовуючи метод проектів;
-
залучати випускників загальноосвітніх навчальних закладів міста до участі у проведенні міжнародного екзамену Pearson Test of English General (PTE) з метою отримання міжнародних сертифікатів, що підтверджують рівень володіння англійською мовою як іноземною;
-
залучати учнів і вчителів до створення мовного портфоліо.
План проведення засідань семінару:
Засідання 1.
(дата*)
Тема: «Планування роботи практичного семінару вчителів іноземної мови на навчальний рік. Шляхи підвищення сучасного уроку англійської мови.»
Мета:
-
провести аналіз роботи практичного семінару за минулий рік;
-
розглянути перспективи подальшої професійної діяльності вчителів;
-
визначити шляхи подальшого підвищення професійної компетентності педагогів
План:
-
Ознайомлення з планом роботи семінару - практикуму вчителів іноземної мови на рік.
-
Використання цифрових ресурсів на уроках англійської мови як засіб ефективного засвоєння матеріалу.
-
Оформлення власних наробок для друку в періодичних виданнях та на інтернет сайта.
-
Майстер-клас «Я роблю це так» ( обмін досвідом вчителів, які атестуються протягом року).
Засідання 2.
(дата*)
Тема: «Шляхи формування та удосконалення професійної компетенції вчителя»
Мета:
-
визначення оптимальних засобів, методів і форм взаємодії вчителя та учня, наведених на формування компетентного учня;
-
забезпечення індивідуалізації й диференціації навчання, застосовуючи сучасні педагогічні технології: навчання у співпраці, проектну методику, нові інформаційні технології, Інтернет-ресурси з метою реалізації особистісно-орієнтованого підходу в навчанні;
-
залучення учнів до участі в інтелектуальних конкурсах з англійської мови.
План:
-
Проектне навчання на уроках англійської мови як спосіб творчого розвитку учнів.
-
Підготовка і участь учнів у Всеукраїнській учнівській олімпіаді з іноземної мови а також в інтелектуальних конкурсах з англійської мови («Лінгва», Дебати, «Я і світ моїх захоплень» (4-5 класи), МАН, міжнародний екзамен Pearson Test of English General (PTE))
-
Використання засобів емоційного впливу на учнів (художньої прози, поезії, пісень, музики, живопису, художньої фотографії) в навчанні іноземних мов (здоров’язберігаючі технології)
-
Майстер-клас «Я роблю це так» ( обмін досвідом вчителів, які атестуються протягом року).
Засідання 3.
(дата*)
Тема: «Міцні знання – гарантія успіху в отриманні освіти. Треба навчати якісно та професійно»
Мета:
-
підвищення науково-методичного рівня професійної компетентності педагогів;
-
залучення вчителів до вивчення та аналізу сучасних педагогічних методик;
-
добирання форм і методів організації навчальної діяльності, які оптимально відповідають поставленій меті розвитку особистості.
План:
-
Робота з інтернет ресурсами ( участь в онлайн курсах тощо) як засіб підвищення самоосвіти вчителя англійської мови.
-
Забезпечення міжпредметних зв’язків як умова успішного оволодіння іноземною мовою.
-
Ігрові технології як головний фактор успішності в навчанні іноземної мови в початковій школі.
-
Майстер-клас «Я роблю це так» ( обмін досвідом вчителів, які атестуються протягом року)
Засідання 4.
(дата*)
Тема: «Підсумки роботи семінару-практикуму вчителів іноземної мови за навчальний рік»
Мета:
-
проаналізувати роботу семінару-практикуму за рік;
-
розробити перспективні завдання на наступний рік;
-
розглянути нові інформаційні технології, підходи до процесу навчання під час формування і розвитку комунікативної культури школярів, практичного опанування іноземною мовою.
План:
-
Аналіз роботи семінару-практикуму за навчальний рік та вироблення перспективних завдань роботи шкільного МО вчителів іноземної мови.
-
Метод портфоліо як засіб розвитку інноваційної особистості.
-
Використання відеонаочності та інтернету на уроках англійської мови.
-
Майстер-клас «Я роблю це так» ( обмін досвідом вчителів, які атестуються протягом року).
_________________________
дата* - орієнтовна дата проведення засідання семінару.