План роботи семінару-практикуму вчителів англійської мови

Про матеріал

Структура плану роботи семінару-практикуму "На допомогу учителю англійської мови" розрахована на 4 засідання протягом навчального року. До кожного засідання підготовлена презентація та брошура для вчителя, в якій зазначається план та тематика засідання, теми виступів та майстер-класів учителів а також рекомендації згідно з тематикою засідання.

Перегляд файлу

 

 

План роботи

семінару-практикуму вчителів англійської мови

 

«На допомогу вчителю англійської мови»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Семінар-практикум  «На допомогу вчителю англійської мови»

 

Для успішної роботи  семінару-практикуму вчителів англійської мови, рекомендуємо:

  • застосовувати інноваційні процеси в організації вивчення іноземних мов;
  • добирати форми і методи організації навчальної діяльності, які оптимально відповідають поставленій меті розвитку особистості;
  • ширше використовувати нові інформаційні технології, підходи до процесу навчання під час формування і розвитку комунікативної культури школярів, практичного опанування іноземною мовою;
  • забезпечувати індивідуалізацію й диференціацію навчання, застосовуючи сучасні педагогічні технології: навчання у співпраці, проектну методику, нові інформаційні технології, Інтернет-ресурси з метою реалізації особистісно-орієнтованого підходу в навчанні;
  • практикувати роботу з комп’ютерними навчальними програмами на уроках іноземної мови;
  • використовувати можливості Інтернет-ресурсів як для навчальної діяльності, так і для міжнародних Інтернет-проектів, із метою налагодження й підтримки ділових зв’язків і контактів зі своїми однолітками в англомовних країнах;
  • вважати пріоритетним напрямком навчання іноземної мови створення реальних, справжніх життєвих ситуацій, тобто принцип автентичності;
  • сприяти розвитку активного, самостійного мислення учнів, розвивати творчість, пізнавальну діяльність, використовуючи метод проектів;
  • залучати випускників загальноосвітніх навчальних закладів міста до участі у проведенні міжнародного екзамену Pearson Test of English General (PTE) з метою отримання міжнародних сертифікатів, що підтверджують рівень володіння англійською мовою як іноземною;
  • залучати учнів і вчителів до створення мовного портфоліо.

 

 

 

 

План проведення засідань семінару:

Засідання 1.

(дата*)

Тема: «Планування роботи практичного семінару вчителів іноземної мови на  навчальний рік. Шляхи підвищення сучасного уроку англійської мови.»

Мета:

  • провести аналіз роботи практичного семінару за минулий рік;
  • розглянути перспективи подальшої професійної діяльності вчителів;
  • визначити шляхи подальшого підвищення професійної компетентності педагогів

План:

  1. Ознайомлення з планом роботи семінару - практикуму вчителів іноземної мови на рік.
  2. Використання цифрових ресурсів на уроках англійської мови як засіб ефективного засвоєння матеріалу.
  3. Оформлення власних наробок для друку в періодичних виданнях та на інтернет сайта.
  4. Майстер-клас «Я роблю це так» ( обмін досвідом вчителів, які атестуються протягом року).

 

 

Засідання 2.

(дата*)

Тема: «Шляхи формування та удосконалення професійної компетенції вчителя»

Мета:

  • визначення оптимальних засобів, методів і форм взаємодії вчителя та учня, наведених на формування компетентного учня;
  • забезпечення індивідуалізації й диференціації навчання, застосовуючи сучасні педагогічні технології: навчання у співпраці, проектну методику, нові інформаційні технології, Інтернет-ресурси з метою реалізації особистісно-орієнтованого підходу в навчанні;
  • залучення учнів до участі в інтелектуальних конкурсах з англійської мови.

План:

  1. Проектне навчання на уроках англійської мови як спосіб творчого розвитку учнів.
  2. Підготовка і участь учнів у  Всеукраїнській учнівській олімпіаді з іноземної мови а також в інтелектуальних конкурсах з англійської мови («Лінгва», Дебати, «Я і світ моїх захоплень» (4-5 класи), МАН, міжнародний екзамен Pearson Test of  English General (PTE))
  3. Використання засобів емоційного впливу на учнів (художньої прози, поезії, пісень, музики, живопису, художньої фотографії) в навчанні іноземних мов (здоров’язберігаючі технології)
  4. Майстер-клас «Я роблю це так» ( обмін досвідом вчителів, які атестуються протягом року).

 

Засідання 3.

(дата*)

Тема: «Міцні знання – гарантія успіху в отриманні освіти. Треба навчати якісно та професійно»

Мета:

  • підвищення науково-методичного рівня професійної компетентності педагогів;
  • залучення вчителів до вивчення та аналізу сучасних педагогічних методик;
  • добирання форм і методів організації навчальної діяльності, які оптимально відповідають поставленій меті розвитку особистості.

План:

  1. Робота з інтернет ресурсами ( участь в онлайн курсах тощо) як засіб підвищення самоосвіти вчителя англійської мови.
  2. Забезпечення міжпредметних зв’язків як умова успішного оволодіння іноземною мовою.
  3. Ігрові технології як головний фактор успішності в навчанні іноземної мови в початковій школі.
  4. Майстер-клас «Я роблю це так» ( обмін досвідом вчителів, які атестуються протягом року)

 

 

 

 

 

Засідання 4.

(дата*)

Тема: «Підсумки роботи семінару-практикуму вчителів іноземної мови за  навчальний рік»

Мета:

  • проаналізувати роботу семінару-практикуму за рік;
  • розробити перспективні завдання на наступний рік;
  • розглянути нові інформаційні технології, підходи до процесу навчання під час формування і розвитку комунікативної культури школярів, практичного опанування іноземною мовою.

 

 

 

План:

  1. Аналіз роботи семінару-практикуму за навчальний рік та вироблення перспективних завдань роботи шкільного МО вчителів іноземної мови.
  2. Метод портфоліо як засіб розвитку інноваційної особистості.
  3. Використання відеонаочності та інтернету на уроках англійської мови.
  4. Майстер-клас «Я роблю це так» ( обмін досвідом вчителів, які атестуються протягом року).

_________________________

дата* - орієнтовна дата проведення засідання семінару.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пух Олена Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Pavlysh Nataliia
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
7 січня 2019
Переглядів
3510
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку