VІ. Підбиття підсумків уроку
Інтерактивна вправа «Займи позицію».
— Ознайомившись із життєписом Панаса Мирного я зрозумів (зрозуміла), що героями не народжуються, а стають.
Так Не визначився Ні
VІІ . Домашнє завдання
Знати біографію письменника, прочитати половину (із скороченого тексту) твору «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».
План уроку
Урок №
Тема. Панас Мирний. Життєвий та творчий шлях.
Загальна характеристика творчості
Мета: ознайомити учнів із життям та творчістю письменника, викликати до них інтерес; розвивати навички сприйняття інформації на слух, виділення головного, висловлення власних суджень з приводу почутого; поглиблювати вміння працювати з додатковою літературою; виховувати почуття пошани до великих митців, любов до художньої літератури.
Обладнання: портрет письменника, ілюстрації до його біографії, книжкова виставка.
Теорія літератури: соціально-психологічний роман.
Перебіг уроку
I. Мотивація навчальної діяльності учнів
Вступне слово викладача
ІІ . Оголошення теми й мети уроку
ІІІ . Актуалізація опорних знань учнів
1. Заслуховування усних творів.
(Учні розповідають складені вдома твори про українську ментальність та народну етику у повісті І. Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я».)
2. Взаєморецензування творів.
IV. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
Міні-лекція викладача з показом ілюстрацій та елементами бесіди.
V. Закріплення знань, умінь та навичок
Проблемне запитання до учнів.
— Біографія Панаса Мирного дуже індивідуальна, неповторна чи, може, є в ній те, що можна наслідувати?
VІ. Підбиття підсумків уроку
Інтерактивна вправа «Займи позицію».
— Ознайомившись із життєписом Панаса Мирного я зрозумів (зрозуміла), що героями не народжуються, а стають.
Так |
Не визначився |
Ні |
VІІ . Домашнє завдання
Знати біографію письменника, прочитати половину (із скороченого тексту) твору «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».