23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

План уроку Тема. Панас Мирний. Життєвий та творчий шлях. Загальна характеристика творчості

Про матеріал

VІ. Підбиття підсумків уроку

Інтерактивна вправа «Займи позицію».

— Ознайомившись із життєписом Панаса Мирного я зрозумів (зрозуміла), що героями не народжуються, а стають.

Так Не визначився Ні

VІІ . Домашнє завдання

Знати біографію письменника, прочитати половину (із скороченого тексту) твору «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».

Перегляд файлу

План уроку

Урок №

Тема. Панас Мирний. Життєвий та творчий шлях.

Загальна характеристика творчості

Мета: ознайомити учнів із життям та творчістю письменника, викликати до них інтерес; розвивати навички сприйняття інформації на слух, виділення головного, висловлення власних суджень з приводу почутого; поглиблювати вміння працювати з додатковою літературою; виховувати почуття пошани до великих митців, любов до художньої літератури.

Обладнання: портрет письменника, ілюстрації до його біографії, книжкова виставка.

Теорія літератури: соціально-психологічний роман.

Перебіг уроку

I. Мотивація навчальної діяльності учнів

Вступне слово викладача

ІІ . Оголошення теми й мети уроку

ІІІ . Актуалізація опорних знань учнів

1. Заслуховування усних творів. 

(Учні розповідають складені вдома твори про українську ментальність та народну етику у повісті І. Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я».)

2. Взаєморецензування творів.

 

IV. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу

Міні-лекція викладача з показом ілюстрацій та елементами бесіди.

V. Закріплення знань, умінь та навичок

Проблемне запитання до учнів.

— Біографія Панаса Мирного дуже індивідуальна, неповторна чи, може, є в ній те, що можна наслідувати?

 

VІ. Підбиття підсумків уроку

Інтерактивна вправа «Займи позицію».

— Ознайомившись із життєписом Панаса Мирного я зрозумів (зрозуміла), що героями не народжуються, а стають.

Так

Не визначився

Ні

 

VІІ . Домашнє завдання

Знати біографію письменника, прочитати половину (із скороченого тексту) твору «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 червня 2018
Переглядів
511
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку