План виховної роботи з учнями 5 класу на ІІ семестр 2021-2022н.р.

Про матеріал
Планування виховної роботи з класом. Передбачено для організації роботи у ІІ семестрі за тематичними тижнями.
Перегляд файлу

Тиждень зимових канікул

«Калейдоскоп зимових свят»

Напрямки роботи

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

І. Духовно-моральне, патріотичне, національне виховання

1

2.

3.

 

4.

 

Екскурсія у природу «Зимові фантазії»

Розваги біля міської ялинки.

Розучування колядок і щедрівок.

Участь у загальношкільному конкурсі народних прикмет «Січень снігом січе, а мороз вогнем пече»

03.01-07.01.2022

Кл.кер

ІІ. Фізичний розвиток школярів, захист та збереження здоров’я.

1.

 

2.

3.

Ігри та забави на свіжому повітрі.

Інструктаж з БЖД при користуванні петардами .

Запис учнів у спортивні секції

 

 

ІІІ. Індивідуальна робота з учнями.

1.

 

 2.

Бесіда з питання небезпеки тривалого перебування в інтернеті.

Бесіда з К.Б. «Сам вдома»

 

 

ІУ,Поперед -ження девіантної поведінки

1.

Бесіда щодо впливу паління на дитячий організм.

 

 

У. Робота з батьками

1.

 

2.

Інструктаж з БЖД під час різдвяних свят та зимових канікул.

Онлайн – бесіда «Безпека на залізниці»

 

 

 

 

 

                    

                                  

 

  Тиждень фінансової грамотності та економіки

«Школа майбутнього бізнесмена»

Напрямки роботи

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

І. Духовно-моральне, патріотичне, національне виховання

1.

 

2.

 

3.

4.

 

 

Виховна година – настанова «Як правильно управляти своїми коштами»

Перегляд відеоролика «Реклама- двигун прогресу»

Випуск стіннівки «Цікаві економічні факти»

Участь у загальношкільних заходах:

-конкурс малюнків «Промені в житті людини»

10.01.-14.01

Кл. кер.

ІІ. Фізичний розвиток школярів, захист та збереження здоров’я.

1.

 

 

2.

 

Інструктаж  з БЖД щодо заборони  користування у школі і громадських місцях газовими балончиками та отруйними речовинами.                                  Організація дозвілля на свіжому повітрі.

 

 

ІІІ. Індивідуальна робота з учнями.

1.

 

2.

Бесіда з хлопчиками  «Моя поведінка на перервах»  

Онлайн  бесіда з М. Л. «Мої успіхи у І семестрі»

 

 

ІУ, Поперед- ження девіантної поведінки

1.

Бесіда з Б О. з попередження делінквентної поведінки (хуліганство, лайка в громадських місцях)

 

 

У. Робота з батьками

1.

 

2.

Інструктаж  з БЖД щодо заборони  дітям користування у школі і громадських місцях газовими балончиками .

Аналіз пропусків уроків учнями за І семестр.

 

 

                                     

 

   Тиждень Соборності України

«Лунає пісня солов’їна і вітер степовий, моя соборна Україна знов зустрічає день новий»»

Напрямки роботи

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

І. Духовно-моральне, патріотичне, національне виховання

1.

 

2.

 

3.

 

 

Тематична година історії «Єднання заради незалежності»

Конкурс малюнків «Україна – моя Україна»

Участь у загальношкільних заходах:

-мітинг – реквієм «Україна – соборна держава»

- Флеш – моб  «Схід і захід разом»

17.01.- 21.01

Кл.кер

ІІ.Фізичний розвиток школярів, захист та збереження здоров’я.

1.

 

2.

 

Бесіда з учнями. «Наше самообслуговування у класі».

Інструктаж з БДЖ « Увага! Слизька дорога»

 

 

ІІІ. Індивідуальна робота з учнями.

1.

 

2.

Бесіда з Ч. Г. про необхідність гарячого харчування.

Бесіда з учнями, які мають середній рівень навчання.

 

 

ІУ, Поперед- ження девіантної поведінки

1.

Інструктаж з дітьми з адиктивної поведінки (залежність від  ліків)

 

 

У. Робота з батьками

1.

 

 

2.

Індивідуальна робота з батьками щодо покращення рівня знань учнів у ІІ семестрі.

Залучення батьківського активу до проведення Флеш – мобу   «Схід і захід разом»

 

 

 

 

                                             

  Тиждень протипожежної безпеки

«Іскру гаси ще до пожежі, бо вогонь не знає межі»

Напрямки роботи

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

І. Духовно-моральне, патріотичне, національне виховання

1.

 

2

 

3.

 

4.

Година спілкування – застереження «Вогонь – друг, вогонь – ворог»

Створення лепбуку «Хай вогонь в душі палає, а                  пожеж хай не буває»

Зустріч з Скальською І. (випускницею нашої  школи)      «Моя професія – рятівник»

Участь у загальношкільних заходах:- конкурс малюнків та буклетів «Вогонь – не іграшка»

24.01-28.01

Кл.кер

ІІ. Фізичний розвиток школярів, захист та збереження здоров’я.

1.

 

2.

Тренування « Дії під час пожежі»

Колективний відпочинок у парку.

 

 

ІІІ. Індивідуальна робота з учнями.

1.

 

 

 

« Як подружитись з математикою». Бесіда з учнями, які мають проблеми з засвоєнням математики (4 дитини)

 

 

ІУ, Поперед- ження девіантної поведінки

1.

Інструктаж з дітьми з адиктивної поведінки (порушення харчової поведінки  (переїдання, голодування)

 

 

У. Робота з батьками

1.

 

 

2.

Онлайн – консультація « Як уберегти дітей від ураження вогнем» .

Інструктаж про правила складання дітьми речей у портфель.

 

 

 

                             

Тиждень біології, хімії  та основ здоров’я

«У світі цікавих природничих наук»

Напрямки роботи

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

І. Духовно-моральне, патріотичне, національне виховання

1.

 

 

2.

3.

 

4.

Класна година – тренінг «У світі цікавого природознавства»

Десант « Нагодуй птахів»

Випуск стіннівки « У світі цікавого про планету Земля»

Взяти участь у загальношкільних заходах:

-виставка стіннівок «Цікаві факти з хімії та біології»

-конкурсі презентацій «рекорди рослинного та тваринного світу»

31.01.- 04.02

Кл. кер.

ІІ. Фізичний розвиток школярів, захист та збереження здоров’я.

1.

 

2.

 

Бесіда з учнями. «Корегуємо свій режим дня»».

Інструктаж з БДЖ « Правила

поведінки під час снігопадів та хуртовини»

 

 

ІІІ. Індивідуальна робота з учнями.

1.

 

Бесіда з П В. «Як долати труднощі під час  індивідуального навчання»

 

 

ІУ, Попередження девіантної поведінки

1.

Інструктаж з дітьми «Як подолати агресію і роздратованість»

 

 

У. Робота з батьками

1.

 

 

 

2.

Батьківський лекторій «Розвиток  у дітей любові до природи та навколишнього середовища »

Індивідуальна консультація батькам, діти яких навчаються за індивідуальною формою навчання «Ми потребуємо допомоги»

 

 

 

Тиждень інтелектуального розвитку та безпечного інтернету

«Онляндія – безпечна веб- країна»

Напрямки роботи

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

І. Духовно-моральне, патріотичне, національне виховання

1.

 

 

2.

 

3.

Година спілкування. Дискусія. «Комп’ютер  друг чи ворог?»

Перегляд відеороліка «Розвивальні програми для учнів в мережі Інтернет «

Взяти участь у загальношкільних заходах:

-Інтелектуальна гра «Всезнайко»

07.02-11.02

Кл. кер.

ІІ. Фізичний розвиток школярів, захист та збереження здоров’я.

1.

 

2.

 

Інструктаж з дітьми «Як захистити себе від булінгу та мобінгу  в Інтернеті»

Розучування нового комплексу ранкової зарядки .для школярів.

 

 

ІІІ. Індивідуальна робота з учнями.

1.

 

Бесіда з Л В. щодо недопущення пропусків уроків без поважних причин.

 

 

ІУ, Поперед- ження девіантної поведінки

1.

 

Інструктаж з дітьми «Як подолати пристрасть до комп’ютерних ігор»

 

 

У. Робота з батьками

1.

 

 

 

Онлайн – диспут. «Введення обмеження «Батьківський контроль». «За» і « Проти»»

 

 

                               

 

 

 

 

 

 

 

                                        Тиждень пам’яті героїв Небесної сотні

«Їх подвиг збережемо у віках»

Напрямки роботи

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

І. Духовно-моральне, патріотичне, національне виховання

1.

 

2.

 

3.

Урок – роздум «Подвиги не стирають віки»

Конкурс на кращу листівку до Дня святого Валентина»

Взяти участь у загальношкільних заходах:

-Лінійка – реквієм «Пливе кача»

-поштова скринька «Святкові Валентинки»

14.02-18.02

Кл.кер

ІІ. Фізичний розвиток школярів, захист та збереження здоров’я.

1.

 

2.

 

 

Бесіда «Аромотерапія покра- щує  здоров’я»

Інструктаж з БДЖ « Правила безпечної поведінки під час масових акцій»

 

 

ІІІ. Індивідуальна робота з учнями.

1.

 

2.

Бесіда шкільної медичної сестри  з дівчатками « Я стаю підлітком»

Бесіда з П А. «Як я розумію «геройство « і « жорстокість»?»

 

 

ІУ, Поперед -ження девіантної поведінки

1.

Індивідуальна робота з К Б. «Моя проблема – гіперактивність»

 

 

 

У. Робота з батьками

1.

 

 

2.

Індивідуальна робота з батьками учнів, які порушують правила поведінки у школі.

Привітання батькам до дня Святого Валентина.

 

 

 

Тиждень точних наук «Від королівства цікавої математики стежиною захоплюючої фізики до непередбачуваної інформатики »

Напрямки роботи

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

І. Духовно-моральне, патріотичне, національне виховання

1.

 

2.

 

3.

Математичний КВК «Найрозумніший»

Випуск буклету « У світі цікавої математики»

Взяти участь у загальношкільних заходах:

-фізичні фокуси від вчителя «Факіром може бути кожний»

 

21.02-25.02

Кл.кер

ІІ. Фізичний розвиток школярів, захист та збереження здоров’я.

1.

 

2.

 

 

Бесіда « Як захистити себе від перевантажень»

Інструктаж з БДЖ « Правила переходу через залізничну колію»

 

 

ІІІ. Індивідуальна робота з учнями.

1.

 

 

2.

Бесіда з БО. «Що необхідно для того, щоб полюбити урок інформатики?»

Бесіда з Б М. «Чи заважає поведінка на уроці вивченню математики?»

 

 

ІУ, Поперед -ження девіантної поведінки

1.

Індивідуальна робота з КЯ.(інклюз. навч.) «Коли моя поведінка викликає занепокоєння?»

 

 

 

У. Робота з батьками

1.

Індивідуальна консультація батькам « Як розвивати математичні здібності у дітей»

 

 

 

 

                                 Тиждень іноземної мови та національного виховання

«Крокуємо від Києва до Лондона через Подільськ»

Напрямки роботи

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

І. Духовно-моральне, патріотичне, національне виховання

1.

 

2.

 

3.

Година спілкування. Подорожуємо по Україні « Ми – українці»

Виготовлення лепбуку «Національні страви українців»

Взяти участь у загальношкільних заходах:

-Квест – гра «Крокуємо від Києва до Лондона через Подільськ»

-урок – презентація «Англійські свята та традиції»

28.02-04.03

Кл.кер

ІІ. Фізичний розвиток школярів, захист та збереження здоров’я.

1.

 

2.

 

Розучування українських та англійських дитячих рухливих ігор.

Інструктаж з БДЖ « Правила спілкування дітей з незнайомими людьми»

 

 

ІІІ. Індивідуальна робота з учнями.

1.

2.

Бесіда з хлопчиками « Як виховати козацьку кмітливість» Бесіда з дівчатками «Як зберегти дівочу красу»

 

 

ІУ, Поперед- ження девіантної поведінки

1.

Інструктаж з дітьми «Як не допустити крадіжки »

Бесіда з Б.О. « Взяти чуже без дозволу - значить вкрасти»

 

 

У. Робота з батьками

1.

2.

Батьківський лекторій «Національно – патріотичне виховання дітей у родині»»    Онлайн – консультація вчителя англійської мови «Опановуємо англійську разом»

 

 

 

 

 

Вч. англ. мови

    Тиждень краси, жіночності та любовної лірики Т.Шевченка

«Невесело на світі жить, коли нема кого любить»

Напрямки роботи

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

І. Духовно-моральне, патріотичне, національне виховання

1.

 

2

 

3.

4.

Виховна година – літературна вітальня «Гортаючи сторінки  «Кобзаря»

Конкурс на кращого читця поезії Т. Шевченка

Виготовлення вітальних листівок мамам.

Взяти участь у загальношкільних заходах:

-конкурс газет вітань «Зі святом вас, дівчата»

07.03-11.03

Кл.кер

ІІ.Фізичний розвиток школярів, захист та збереження здоров’я.

1.

 

2.

 

Бесіда з гігієни читання та збереження зору учнів.

Інструктаж з БДЖ « Правила користування газом»

 

 

ІІІ. Індивідуальна робота з учнями.

1.

 

2.

Рейд- перевірка на краще збереження підручників.

Бесіда з учнями достатнього рівня знань щодо покращення навчальних успіхів.

 

 

ІУ, Поперед -ження девіантної поведінки

1.

 

 

Інструктаж з попередження домашнього та сексуального насильства в родині.

 

 

 

У. Робота з батьками

1.

 

 

2.

Обмін досвідом батьків  з залучення дітей до читання художньої літератури.

Відеовітання мамам «Най -ріднішим у світі»

 

 

Бат. актив

 

Тиждень мистецтвознавства, краси та гармонії

«Кожен учень має знати, де свої таланти показати»

Напрямки роботи

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

І. Духовно-моральне, патріотичне, національне виховання

1.

 

2.

 

3.

Конкурсна програма   «Чарівний світ талантів »

Фоторепортаж «Наші таланти»

Взяти участь у загальношкільних заходах:

-конкурс «Малюю казку»

-конкурсна програма «Ало , ми шукаємо таланти»

- виставка робіт з декоративно – ужиткового мистецтва «В кожній дитині таланту краплина»

14.03-18.03

Кл.кер

ІІ. Фізичний розвиток школярів, захист та збереження здоров’я.

1.

 

2.

Бесіда «Музикотерапія у нашому житті»

Інструктаж з БДЖ «Попередження вірусних інфекцій (ГРВІ, ковід)

 

 

ІІІ. Індивідуальна робота з учнями.

1.

 

 

2.

Бесіда з Г М. з питання контролю за своїм харчуванням у шкільній їдальні (цукровий  діабет)

Бесіда з Ч Г « Музика у моєму житті , розвиток музичних здібностей»

 

 

ІУ, Поперед- ження девіантної поведінки

1.

 

 

Бесіда з хлопчиками з питання « Азартні ігри – небезпечні ігри»

 

 

У. Робота з батьками

1.

 

2.

Відеозвіт з конкурсу «Чарівний світ талантів»

Онлайн   консультація «Виявляємо здібності й розвиваємо їх»

 

 

                     Тиждень громадянського та превентивногго виховання

«Я , родина, Україна»

Напрямки роботи

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

І. Духовно-моральне, патріотичне, національне виховання

1.

 

2.

3.

4.

Виховна година « Я відповідальний за свої вчинки»

Перегляд відео «Корисні справи. Кругообіг добра у світі»

Ессе «Мої добрі справи»

Взяти участь у загальношкільних заходах:

-виставка малюнків «Дарую тобі, Україно»

21.03-25.03

Кл.кер

ІІ. Фізичний розвиток школярів, захист та збереження здоров’я.

1.

 

2.

 

 

Екскурсія у весняний парк «Вдихаємо еліксир здоров’я»

Інструктаж з БДЖ «Попередження небезпечних випадків та травматизму під час весняних канікул»

 

 

ІІІ. Індивідуальна робота з учнями.

1.

 

2.

Етична бесіда з Б С. «Чи вміємо ми культурно поводитись?»

Бесіда з  Л М. «Чи потрібно вітатися з усіма?»

 

 

ІУ, Поперед- ження девіантної поведінки

1.

Бесіда- застереження « Чим шкодять учням запізнення на урок»

 

 

У. Робота з батьками

1.

2.

 

 

 

3.

Рольова гра «Умій відчувати поруч себе людину»

Інструктаж з БДЖ «Попередження небезпечних випадків та травматизму з дітьми під час весняних канікул»

Бесіда «Як організувати веселі й змістовні канікули»

 

 

                                                    Тиждень позитиву

«Жменька сміху всім на втіху»

Напрямки роботи

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

І. Духовно-моральне, патріотичне, національне виховання

1.

 

2.

Зустріч «Ярмарок смішинок»

Взяти участь у загальношкільних заходах:

-Сміх – тайм «Ніхто не вміє краще нас сміятись»

-Свято сатири та гумору «Усміхаймось разом»

 

28.03-01.04

Кл. керівник

ІІ. Фізичний розвиток школярів, захист та збереження здоров’я.

1.

2.

 

Веселі розваги у природі «Всім класом веселіше грати»

Бесіда «Вдягаємось по погоді»

 

 

ІІІ. Індивідуальна робота з учнями.

1.

 

2.

«Книжкова майстерня» для учнів, які погано зберегли підручники.

Оформлення графіка перевірки підручників

 

 

 

 

староста

ІУ, Поперед ження девіантної поведінки

1.

Акваріум « Чим шкідлива токсикоманія»

 

Кл. керівник

У. Робота з батьками

1.

 

2.

 Організація спільного з дітьми дозвілля під час канікул.

Планування роботи з оздоровлення учнів.

 

 

 

 

 

 

Батьківський актив

                  

                              Тиждень здоров’я, здорового способу життя та гігієни

«Гігієна – запорука здорового способу життя»

Напрямки роботи

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

І. Духовно-моральне, патріотичне, національне виховання

1.

 

2.

 

3.

Година спілкування - змагання «Все про гігієну»

Лист до себе самого «Що мені необхідно змінити, щоб завжди бути здоровим»

Взяти участь у загальношкільних заходах:

-конкурс малюнків «Здоровий спосіб життя – майбутнє нації»

-спортивне свято «Здоров’я – це життя»

04.04-08.04

Кл. кер

ІІ. Фізичний розвиток школярів, захист та збереження здоров’я.

1.

 

 

2.

Бесіда «Дотримання гігієни рук-захист від кишкових інфекцій»

Інструктаж з БДЖ «Попередження небезпечних випадків під час ігор у кар’єрах, на будівельних майданчиках, зруйнованих будівлях»

 

 

ІІІ. Індивідуальна робота з учнями.

1.

 

2.

Бесіда з Б О. щодо гігієни одягу.

Бесіда з Л М. «Гігієна харчування»

 

 

ІУ, Поперед -ження девіантної поведінки

1.

Бесіда «Гігієна спілкування» (попередження вживання ненормативної лексики)

 

 

У. Робота з батьками

1.

Батьківський лекторій «Як виховати у дітей охайність і акуратність»

 

 

 

       

       

 

                   Тиждень екології, охорони довкілля та цивільного захисту 

«Земля – наш спільний дім»

Напрямки роботи

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

І. Духовно-моральне, патріотичне, національне виховання

1.

 

2.

3.

4.

Виховна година «Себе я бачу в дзеркалі природи»

Акція «Шпаківня»

День цивільного захисту

Взяти участь у загальношкільних заходах:

-Операція «посади дерево»

11.04-15.04

Кл. кер.

ІІ. Фізичний розвиток школярів, захист та збереження здоров’я.

1.

 

2.

 

3.

Тренування з евакуації зі школи у разі НС.

Бесіда «Підбираємо засоби індивідуального захисту»

Інструктаж з БДЖ «Попередження отруєння при вживанні грибів та дикорослих рослин»

 

 

ІІІ. Індивідуальна робота з учнями.

1.

 

2.

Консультація Л В. «Як уберегтися від ГРВІ»

Уточнення маршрутного листа С Є. «Мій шлях додому»

 

Медсестра

 

Кл. кер.

ІУ, Поперед ження девіантної поведінки

1.

Бесіда – попередження «Ми проти жорстокого ставлення до тварин»

 

 

 

 

У. Робота з батьками

1.

Допомога у проведенні класних заходів до дня цивільного захисту (батьки – військовослужбовці Ч, П)

 

 

 

Бат. актив

Тиждень профілактики правопорушень та роботи  з безпеки життєдіяльності «Закони, за якими ми живемо»

Напрямки роботи

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

І. Духовно-моральне, патріотичне, національне виховання

1.

 

 

2.

 

3.

Година спілкування Гра –експрес «Конфлікти та їх розв’язання»

Обговорення відеофільма «Закон і ми»

Взяти участь у загальношкільних заходах:

-Брейн- ринг «Права людини: знання, захист»

-виставка літератури «Знай свої права»

18.04-22.04

Кл. кер.

ІІ. Фізичний розвиток школярів, захист та збереження здоров’я.

1.

 

2.

 

 

Гра – квест «Права дитини»

 

Інструктаж з БДЖ «Попередження правопорушень у класному колективі»

 

 

ІІІ. Індивідуальна робота з учнями.

1.

 

2.

Бесіда з КБ «Толерантне ставлення до дітей з інвалідністю»

Рейд . «Мій портфелик розповів  про мене»

 

 

ІУ,Поперед ження девіантної поведінки

1.

Міні – лекція. Кримінальна та адміністративна відповідальність за вживання, розповсюдження та зберігання наркотичних засобів

 

 

У. Робота з батьками

1.

Проведення батьківського семінару на тему: „Проблемна дитина. Яка вона?!” Зустріч з представниками ювенальної поліції

 

 

 

                                          Тиждень пам’яті Чорнобильської трагедії

«Чорнобиль нагадує, Чорнобиль попереджає»

Напрямки роботи

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

І. Духовно-моральне, патріотичне, національне виховання

1.

 

2.

 

3.

Година спілкування . Зустріч з місцевими поетами «Строки про Чорнобиль»

Перегляд відеофільму «Чорнобильська трагедія – біль України»

Взяти участь у загальношкільних заходах:

-Тематичний відео лекторій «Вони бачили смерть в обличчя»

- конкурс малюнків «Чорнобиль очима дітей»

26.04-29.04

Кл. кер.

ІІ. Фізичний розвиток школярів, захист та збереження здоров’я.

1.

 

2.

 

Бесіда «Як діяти, якщо розбився ртутний термометр»

Інструктаж з БДЖ «Заборона використання у громадських місцях радіоактивних і сильнодіючих хімічних речовин»

 

 

ІІІ. Індивідуальна робота з учнями.

1.

 

2.

Бесіда з З В., ДА., Г М. « Увага. Скоро фініш ІІ семестру»

Онлайн – спілкування учнів  з М Л. «Ми на відстані, але ми разом»

 

 

ІУ, Попередження девіантної поведінки

1.

Обмін досвідом «Моя поведінка у громадському транспорті»

 

 

 

У. Робота з батьками

1.

Сімейний кінозал. Перегляд і обговорення відеофільму «Чорнобильська трагедія – біль України»

 

 

 

Тиждень пам’яті та примирення

«Зі сплаву мертвих і живих писалось ім’я Перемоги»

Напрямки роботи

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

І. Духовно-моральне, патріотичне, національне виховання

1.

 

 

2.

 

3.

 

4.

Виховна година .Урок мужності «Герої живуть , поки про них пам’ятають»

Привітання ветеранів мікрорайону з Днем Перемоги і Примирення .

Виготовлення вітальної листівки.                                              Взяти участь у загальношкільних заходах:

-майстер – клас « Маки пам’яті»

- привітання ветеранів

03.05- 06.05

Кл. кер.

ІІ.Фізичний розвиток школярів, захист та збереження здоров’я.

1.

 

2.

 

Бесіда « Сонце, повітря і вода – наші друзі»

Інструктаж з БДЖ «Дії під час знаходження вибухових і небезпечних  предметів.»

 

 

 

ІІІ. Індивідуальна робота з учнями.

1.

 

 

2.

Бесіда з хлопчиками «Як відноситись до людей похилого віку»

Бесіда з дівчатками «Я – старша сестра»

 

 

ІУ, Поперед ження девіантної поведінки

1.

Обговорення правил поведінки у місцях бойової слави (алеї, парки, сквери) та захороненнях (кладовищах)

 

 

 

У. Робота з батьками

1.

Батьківський лекторій «Трудове виховання та профорієнтація у родині.»

 

 

 

Тиждень європейського культурного надбання

«Пізнаємо Європу разом»

Напрямки роботи

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

І. Духовно-моральне, патріотичне, національне виховання

1.

 

 

2.

 

3.

Година спілкування . Віртуальна подорож « В Європу з Україною у серці»

Фото колаж і малюнки «Візитні картки країн Європи»

Взяти участь у загальношкільних заходах:

-Конкурс малюнків «Моя європейська мрія»

10.05- 13.05

Кл. кер.

ІІ. Фізичний розвиток школярів, захист та збереження здоров’я.

1.

 

2.

Похід у природу «Подільська низовина – це Європа»

Інструктаж з БДЖ «Правила поведінки під час екскурсії або походу»

 

 

ІІІ. Індивідуальна робота з учнями.

1.

 

2.

Бесіда  з  З В. « Я і моє «Я»»

Поради щодо правильного розподілу часу учнями.

 

 

ІУ, Попередження девіантної поведінки

1

 

Бесіда з П А. «Культура  спілкування мобільннм телефоном»

 

 

 

У. Робота з батьками

1.

Обмін досвідом . « Що б я запровадив з європейських шкіл у нашу школу»

 

 

 

 

 

 

 

Тиждень безпеки дорожнього руху

«Безпека на дорозі – запорука життя»

Напрямки роботи

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

І. Духовно-моральне, патріотичне, національне виховання

1.

 

2.

 

3.

Урок безпеки . «На дорозі небезпечно. Тож обачним буть доречно»

Гра « Завдання від світлофора Моргайка»

Взяти участь у загальношкільних заходах:

 -вікторина «Азбука доріг»

-конкурс – виставка малюнків «Подільські школярі за безпеку дорожнього руху»

16.05- 20.05

Кл. кер.

ІІ. Фізичний розвиток школярів, захист та збереження здоров’я.

1.

 

2.

 

 

Бесіда  «Правила поведінки на воді»

Інструктаж  «Правила надання першої долікарської  допомоги при ДТП»

 

 

 

медсестра

ІІІ. Індивідуальна робота з учнями.

1.

 

2.

Бесіда про економне відношення до енергоресурсів.  

Бесіда про користування колючими і ріжучими предметами.

 

 

ІУ, Попередження девіантної поведінки

1.

Експрес бесіда « «НІ» шкідливим звичкам у дитячому середовищі »

 

 

У. Робота з батьками

1.

 

2.

Батьківські збори. Підсумки роботи класу за рік.

Контроль за підготовкою підручників до повернення у шкільну бібліотеку.

 

 

 

Батьк. актив

 

 

 

Тиждень досягнень

«Від успіхів у школі до успіхів у житті»

Напрямки роботи

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

І. Духовно-моральне, патріотичне, національне виховання

1.

 

 

2.

 

 

3.

Година спілкування . Творчий звіт «Чому ми навчились за рік».

Анкетування. «Що б я змінив у класі у наступному році?»

Взяти участь у загальношкільних заходах:

-Свято останнього дзвоника.

 

 

23.05- 31.05

Кл. кер.

ІІ. Фізичний розвиток школярів, захист та збереження здоров’я.

1.

 

 

2.

Інструктаж з БЖД «Твоя безпека під час літніх канікул.»

Складання карти оздоровлення на літній період.

 

 

ІІІ. Індивідуальна робота з учнями.

1.

 

 

2.

Бесіда з учнями, які погано читають , з питання покращення техніки читання.

Бесіда з учнями про розвиток своїх обдарувань влітку « Канікули і моє  хобі»

 

 

ІУ, Попередження девіантної поведінки

1.

Індивідуальна робота з учнями , схильними до правопорушень та девіантної поведінки.

 

 

У. Робота з батьками

1.

 

2.

Інструктаж з БЖД «Безпека дітей під час літніх канікул.»

Поради фахівця.  «Шляхи оздоровлення дитини влітку» (спеціаліст УСДтаЗ Ш Н.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 січня 2022
Переглядів
6120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку