Плани роботи під час засідань у ШПА

Про матеріал

Пропоновані плани 5-ти засідань - роботи з учасниками Школи Педагогічної Адаптації. Кожен план містить розширений зміст методичної та практичної роботи на засіданні, а також рекомендоване завдання для опрацювання в період між засіданнями. Кожен пункт має епіграф чи цитату великих математиків, що відображає емоційний зміст роботи з даного питання.

Перегляд файлу

                                             Школа молодого вчителя

 

 

                                      Засідання  1                                        Якщо оркестр гра врізнобій,

диригент смішний.

Коли оркестр зіграний,

диригент здається чарівником.

Те ж саме і в школі.

Якщо клас зіграний, то урок – як музика

 

План роботи

 

1.  Професійна спрямованість особистості педагога (психолог Сокальського

   округу Бурчин Л.Б.)

 

2 Прийоми педагогічної техніки   (вч.математики Зджанська Г.О.)

Не існує педагогічної панацеї. Немає одного, «найголовнішого» прийому. Веселка з одного кольору – не веселка. Тільки підтримуючи один одного, прийоми дають ефект «веселки». Багатокольорову картину не малюють одним помахом. Терпіння і поступовість! Найкращий засіб загубити педтехніку – хапатися за все одразу.

   Прийоми педтехніки – щоденний інструмент учителя. Інструмент без діла ржавіє… А в роботі – удосконалюється.

 

3. Опрацювання «Методичного банку ігрових форм роботи» :

    обговорення екологічних проблем на уроках математики – фізики

    (вч. математики Зджанська Г.О.):

     а)проходження тесту «Скільки ресурсів в перерахунку на гектари споживаєш ти?

     б) презентація «Галереї мертвих міст світу».

За дослідженням відповідних служб ЮНЕСКО у 2070 році в Україні при бездіяльності і впливів на покращення стану здоров’я  українця, нас залишиться 20млн, тобто у 2 рази менше в порівнянні з 2005 роком!

 

4.Критерії оцінки навчальних досягнень учнів. Опрацювання Методичного листа МОН «Орієнтовні вимоги до виконання письмових робіт і перевірки зошитів…»

Словничок: Відмінно працювали разом! Чудова відповідь (робота)! Ти сьогодні дуже уважна! (активний)! Дуже точна відповідь! Тебе було приємно слухати!

 

 

Зла людина схожа на вугілля:

 якщо не обпікає, то вимазує тебе…

Анахарсіс

 

 

 

 

 

Жвирківська зш І-ІІІст.  

 

 

 

 

 

 

 

Засідання №2

 

«Розум, розтягнутий новою ідеєю,

ніколи не набуває попередніх розмірів»

Олівер Венцелл Галмс, американський письменник

  1. Майстер – клас вчителя вищої категорії Великомостівського НВК «ЗШ І-ІІІ ст.-ліцей»  Пасічної  О.І. з теми «Розвиток пізнавальної активності в учнів на уроках математики».

«Мандруючи в світ іншої людини,

 добре було б наперед погодитись з тим,

що у неї  все по-іншому, не так як у тебе»

Інна Колом бет, психолог

  1. Виховна робота школи. Її основні напрямки. Впровадження компетентнісного підходу виховання випускника школи. Місце класного керівника в системі виховання.   Документація класного керівника.

 

«Дозвольте дітям приймати свої рішення

 і нести за них відповідальність»

Олександр Макєєв, психолог

  1. Батьківська громадськість і вчительська педагогічна майстерність

    (поради вчителю).

 

«Якщо ви мрієте про щось – значить,

 ви можете це здійснити.»

Волт Дісней, кінорежисер.

  1. Практичне заняття за комп’ютером.
  2. «Якщо в житті ви налаштовані тільки на те, що найліпше, дуже часто ви цього досягаєте.»

Сомерсет Моем, англійський письменник

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Школа молодого вчителя

 

 

                                                   Заняття 4

Понад 2400р тому Конфуцій сказав:

Те, що я чую, я забуваю.

Те, що я бачу й чую, я трохи пам’ятаю.

Те, що я чую, бачу й обговорюю, починаю розуміти.

Коли я чую, бачу, обговорюю і роблю, я набуваю знань і навичок.

Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром.      

 

План роботи.

 

1.Відвідування уроків математики у Тартаківській ЗШ І-ІІІ ст..

 

2. Розбір аналізу уроку, самоаналізу уроку.

  1. Заповнення аркушу спостереження;
  2.    Аналіз примірної пам’ятки самоаналізу уроку вчителя;
  3. Складення відгуку про відвідані уроки у Тартаківській школі за зразком

3. Складання конспекту уроку .

  1. Розбір пропонованих видів конспектів
  2. Аналіз таблиці критеріїв знань за Блумуа.
  1. Сутність інтерактивної освіти:
    1. Розбір науково-теоретичних засад інтерактивного навчання та виховання учнів
    2. Практичні вправи на використання інтерактивних технологій навчання  на уроках «Ажурна пилка», «Ротаційні трійки».
  2. Організація домашнього завдання з предмету. Дискусія, аналіз матеріалів.
  3. Проходження тесту «Чи вмієте Ви виконувати вказівки?»

(мета : акцентувати увагу педагога на тому, що перш, ніж виконувати завдання,треба ретельно підготувати інформацію або ретельно вивчити її)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Школа молодого вчителя

 

 

                                                   Заняття 5

План роботи.

 

 

  1. Обговорення теми «Форми контролю навченості»:

а) опрацювання критеріїв оцінювання знань учнів;

б) використання різних форм контролю при оцінюванні знань.

      2.  Практична робота «П’ять підструктур логічного мислення»

          ( ціль: навчити вчителів розрізняти  тип учнівського логічного мислення;

            розглянути практичний завдання; показати способи розв’язання

            завдань з погляду кожного із видів логічного мислення.

      3.  Майстер клас «Я роблю це так»:

  •     Метод розв’язування ірраціональних рівнянь виду…
  •     Метод множення з минулого.
  •     Добування коренів квадратних.

      4.  З циклу «Зацікавленість учнів точними науками»: робота   над проектами:

  •          Структура проектної діяльності школярів, класифікація.
  •          Створення додатку до проекту «Магія мого народження» (із 

                    позакласної роботи вчителя)

  •     Перегляд учнівського проекту «Магія мого народження»

 

     5. Психологічна служба на допомогу вчителю:

  •    Вправа НДНОА. ( мета: побачити зв'язок між неприємністю і  

      наслідками – це перший крок навчитись оптимізму).

  •    Вправа «Завершіть думку» (мета: не стільки вгадати

      завершальне слово, скільки включитись в інтелектуально-

      пізнавальну діяльність, щоб удосконалити оцінно-прогностичні

      здібності).

.

 

 

Чим більше активність,самоорганізація учнів, тим вище ідеальність навчальної або керуючої дії. Якщо узгодимо зміст та форми навчання з захопленнями школярів, то САМІ ШКОЛЯРІ будуть прагнути взнати: а що ж там далі?Узгодимо темп, ритм, складність навчання з можливостями учнів – і тоді вони відчують свою успішність і САМІ захочуть її закріпити.

 

 

 

 

Жвирківська ЗШ І-ІІІст.

 

 

 

 

 Всілякі є обдарування, що прикрашають розум людський,

 але жоден з них не оздоблює і не прикрашає його

такою великою мірою,

 як обдарування математичне.
                                                                        Г. Біллінгслі.
 

 

 

 

Засідання №6

 

План.

  1. Відвідання і аналіз відкритих уроків, проведених  вчителями  математики та фізики Сокальської гімназії  ім..Олега Романіва.

 

  1. Майстер-клас вчителя математики вище згаданої школи

      Капусти Н.Д. Тема «Особистісний підхід у вивченні

     математики»

 

  1. Методичний діалог «Обдарована дитина –дарунок  природи  чи « продукт» наполегливої праці?

 

  1. Перегляд  та захист домашніх завдань з підготовки фрагментів уроків, пов’язаних з особистісно-орієнтованим навчанням.

 

 

  1. Проведення тестування учасників школи з питань методики викладання предметів з метою перевірки обізнаності  молодих вчителів в методичних основах навчального процесу в школі.




                       

 

 

Необхідно, щоб школа розвивала в дітей

уміння спостерігати явища життя крізь

 “математичні окуляри”

                                                Н.Крупська

 

 

 

 

doc
Додано
1 липня 2018
Переглядів
620
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку