Плант роботи асистента вчителя під час карантину.

Про матеріал
План роботи асистента вчителя під час карантину. В цьому плані безліч силок для перегляду та участі у вебінарах та семінарах з інклюзивної освіти.
Перегляд файлу

 

 

 

                     Індивідуальний план роботи

                                           асистента вчителя

                                Миколо-Комишуватського НВК

                                     Кнот Вікторії Вікторівни

                                   у режимі дистанційної роботи

                               на час проведення карантинних заходів

                                  у період з 13.03.2020 по 03.04.2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

День тижня

дата

Зміст організаційно-методичної роботи

Час виконання

 

1

 Четвер

12.03.2020

1. Ознайомлення з новими нормативними документами (постанова «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zapobigannya-poshim110320rennyu-na-teritoriyi-ukrayini-koronavirusu-covid-19)

2. Робота зі шкільною документацією (індивідуальний журнал учня 6 класу).

3. Упорядкування портфоліо учня та асистента вчителя.

4. Перегляд вебінару «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради». https://vseosvita.ua/webinar/pidtrimka-ditej-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-prakticni-poradi-155.html

 

 

8.00 – 16.00

2

П’ятниця,

13.03.2020

1. Участь у вебінарі на каналі Youtube  (https://www.youtube.com/watch?v=Nti89q_Y5XI)

«Корекційні методики роботи з дітьми з розладами мовлення та порушеннями опорно-рухового апарату»  

2. Робота зі шкільною документацією (індивідуальним журналом учня 6 класу)

3.Опрацювання літератури: « Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі».

8.00 – 16.00

3

Понеділок

16.03.2020

1.Робота зі шкільною документацією (індивідуальний журнал учня 6 класу)

2. Підготовка матеріалів для учня 6 класу з математики та української мови.

3. Допомога вчителям у розробці завдань для дітей.

4. Перегляд курсу на сайті EdEra «Домедична допомога». ( https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EdEra-SmartOsvita+Med+1/about)

 

8.00 – 16.00

4

Вівторок

17.03.2020

1. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

2. Робота зі шкільною документацією (індивідуальний журнал учня 6 класу)

3.Участь у вебінарі на каналі YouTube  (https://www.youtube.com/watch?v=ZvnG30exrC0)

 щодо організацій та проведення дистанційного навчання за допомогою сервісу Google Zoom

4. Допомога вчителям у розробці завдань для дітей.

 

8.00 – 16.00

5

Середа

18.03.2020

1.Дослідження досвіду передових вчителів і науковців.

2. Робота зі шкільною документацією.

3.Перегляд вебінару «Використання арт-терапії у школі: теорія і практика» (https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-art-terapi-u-shkoli-teoriya-i-praktika)

4. Виготовлення дидактичних матеріалів для корекційно-методичних занять з учнем 6 класу.

 

8.00 – 16.00

6

Четвер

19.03.2020

1.Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

2.Робота зі шкільною документацією.

3.Допомога вчителям у розробці завдань для дітей.

4. Перегляд вебінару «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять»

( https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-servisu-zoom-dlya-provedennya-distanciynih-zanyat)

 

 

8.00 – 16.00

7

П’ятниця

20.03.20

 

 

 

 

1.Робота зі шкільною документацією.

2.Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

3. Реєстрація на дистанційну пед-конференцію «Критичне мислення»  на сайті naurok.com.ua

4. Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури.

8.00 – 16.00

8

Понеділок

23.03.2020

1.Перехід на дистанційну форму роботу не виходя-чи з дому.

2. Участь у вебінарі на каналі Youtube  

( https://www.youtube.com/watch?v=RtHdsLyGp3Y)

"Інклюзія у ЗВО: як зробити освітній простір комфортним для усіх?"

3. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

4. Перегляд вебінару «Інтерактивний урок: ресурси для створення дидактичних онлайн-ігор та роздаткового матеріалу» (https://naurok.com.ua/webinar/interaktivniy-urok-resursi-dlya-stvorennya-didaktichnih-onlayn-igor-ta-rozdatkovogo-materialu)

 

8.00 – 16.00

9

Вівторок

24.03.2020

1. Участь у вебінарі «Використання можливостей «На урок» для дистанційного навчання»  (https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-mozhlivostey-na-urok-dlya-distanciynogo-navchannya?reg=true)

2.Перегляд  курсу на сайті EdEra «Бери і роби».

(https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EdEra_Osvitoria_Lenovo+BR101+2019/about)

3. Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури.

 

8.00 – 16.00

10

 Середа

25.03.2020

 

1.Участь у вебінарі на каналі  Youtube    (https://www.youtube.com/watch?v=tnuHWZc9cN4)

«Проектний метод навчання»

2. Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури.

3. Добірка та виготовлення дидактичних матеріалів для корекційно-методичних занять з учнем.

 

8.00 – 16.00

11

Четвер

26.03.2020

1.Робота з шкільною документацію.

2.Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

3. Участь у вебінарі на сайті naurok.com.ua

( https://naurok.com.ua/webinar/lepbuk-u-roboti-vihovateliv-ta-vchiteliv-pochatkovo-shkoli)

 «Лепбук у роботі вихователів та вчителів початкової школи»

 

4. Виготовлення дидактичних матеріалів для учня 6 класу.

8.00 – 16.00

12

П’ятниця

27.03.20

1.Участь у вебінарі на каналі Youtube   (https://www.youtube.com/watch?v=NQQqPv_z7Sc)

 « Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів»

2. Виготовлення дидактичних матеріалів для учня 6 класу.

3. Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури.

 

8.00 – 16.00

13

Понеділок

30.03.2020

1.Перегляд вебінару  на сайті Youtube (https://www.youtube.com/watch?v=rr7o2TyE1js)

 «Мислення логічне, креативне, критичне.»

2. Добірка та виготовлення методичного матеріалу для подальшої роботи.

3. Упорядкування портфоліо асистента вчителя.

4. Перевірка виконаних завдань учнем з математики.

8.00 – 16.00

14

Вівторок

31.03.2020

1. Участь у вебінарі на сайті naurok.com.ua

«Інтерактивні технології в освіті: залучаємо учнів у процес навчання за допомогою інтернет – сервісів» (https://naurok.com.ua/webinar/interaktivni-tehnologi-v-osviti-zaluchaemo-uchniv-u-proces-navchannya-za-dopomogoyu-internet-servisiv?reg=true)

2. Упорядкування портфоліо учня.

3.Перегляд інтернет-конференції на сайті Youtube

(https://www.youtube.com/watch?v=XlQan6UhIK4)

«Інтернет-ресурси у навчальному процесі»

 

8.00 – 16.00

15

Середа

01.04.2020

1.Продовження  перегляду інтернет-конференції на сайті Youtube

(https://www.youtube.com/watch?v=XlQan6UhIK4)

«Інтернет-ресурси у навчальному процесі»

2.Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

3. Робота зі шкільною документацією.

8.00 – 16.00

16

Четвер

02.03.2020

1. Участь у вебінарі на сайті naurok.com.ua

(https://naurok.com.ua/webinar/korekciyni-metodiki-roboti-z-ditmi-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami?reg=true)

«Корекційні методики роботи з дітьми з особливими освітніми потребами»

2.Робота зі шкільною документацією.

3. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

4. Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнем.

8.00 – 16.00

 

 

docx
Додано
1 квітня 2020
Переглядів
736
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку