Календарне планування з російської мови складено на українській мові. Це такі вимоги в нашій школі, хоча урок повинен проводитись на російській мові
Російська мова Підручник І.М Лапшина, Н.Н.Зорька
(І семестр 2 рік - 32 рік., ІІ семестр 2 рік - 38 рік., Всього - 70 рік)
Таблиця перевірочних робіт з російської мови 3 клас
|
Календарне планування уроків російської мови.
Підручник І.М Лапшина, Н.Н.Зорька
(І семестр 2 рік - 32 рік., ІІ семестр 2 рік - 38 рік., Всього - 70 рік)
№ |
Тема урока |
Дата |
1 |
Знайомство з підручником. Державний Гімн України. Читаємо вголос виразно. Розповідаємо про канікули. |
|
2 |
Читаємо мовчки, обговорюємо тему і основну думку прочитаного. Кажемо: складаємо висловлювання |
|
3 |
Слухаємо, вчимося визначати тему і основну думку твору. Пишемо про прочитане |
|
4 |
Аналізуємо побудова тексту. Кажемо: складаємо висловлювання по зачину і висновком |
|
5 |
Аналізуємо побудова тексту. Кажемо: переказуємо казку, доповнюємо її по малюнку |
|
6 |
Використовуємо засоби зв'язку речень у тексті. Читаємо, переказуємо текст |
|
7 |
Пишемо переказ. Читаємо, обговорюємо написане |
|
8 |
Складаємо питання до тексту. Вчимося розповідати про прочитане. Перевірочна робота. Аудіювання |
|
9 |
Вчимося читати мовчки. Складаємо усне висловлювання про зміст, сенс завдання. |
|
10 |
Знаходимо в тексті слова автора і персонажів. Читаємо в особах |
|
11 |
Читаємо в особах. Визначаємо тему і основну думку тексту. Обговорюємо особливості діалогу |
|
12 |
Перевіряємо себе: виконуємо завдання за текстом. Перевірочна робота. Мовна тема |
|
13 |
Пишемо твір. Слухаємо, обговорюємо написане |
|
14 |
Вживаємо розповідні, питальні, спонукальні пропозиції. Читаємо, складаємо питання до тексту |
|
15 |
Знаходимо в тексті, вживаємо оклику пропозиції. Читаємо виразно |
|
16 |
Слухаємо, визначаємо в тексті речення, різні за метою висловлювання та інтонації. Знаходимо слова автора і персонажів. Читаємо в особах |
|
17 |
Складаємо діалог по малюнку. Знаходимо в тексті, вживаємо знаки пунктуації в кінці речення |
|
18 |
Повторюємо пройдене про пропозицію і тексті |
|
19 |
Пишемо твір про канікули. Читаємо, обговорюємо написане |
|
20 |
Знаходимо в тексті, вживаємо позитивні і негативні пропозиції. Читаємо виразно |
|
21 |
Читаємо виразно. Знаходимо в реченні слова, пов'язані між собою |
|
22 |
Знаходимо в тексті, вживаємо звернення. Складаємо діалог. Перевірочна робота. Діалог |
|
23 |
Вчимося слухати, співвідносити зміст тексту з його планом. Ставимо запитання |
|
24 |
Ділимо слова на склади, на частини для переносу. Складаємо діалог по малюнку |
|
25 |
Ділимо слово на звуки, визначаємо наголос. Складаємо висловлювання на мовну тему |
|
26 |
Правильно вимовляємо ненаголошені голосні в слові, зіставляємо вимову і написання слова. Знаходимо в прослуханий нове і відоме |
|
27 |
Перевіряємо себе: списуємо текст. Перевірочна робота. Списування |
|
28 |
Вчимося читати мовчки. Читаємо в особах. Пишемо про враження від прочитаного |
|
29 |
Перевіряємо себе: виконуємо тестові завдання |
|
30 |
Читаємо, обговорюємо. Перевірочна робота. Усний переказ |
|
31 |
Слухаємо текст з діалогом. Обговорюємо різні думки |
|
32 |
Повторюємо пройдене про пропозицію, зверненні, наголос, розподілі на склади |
|
33 |
Слухаємо казку, співвідносимо малюнки і текст |
|
34 |
Знаходимо позиції, в яких можна (не можна) позначати приголосні звуки на письмі по слуху. Складаємо міркування про мовні явища |
|
35 |
Розрізняємо і правильно вимовляємо дзвінкі і глухі приголосні. Порівнюємо вимову і написання слів |
|
36 |
Вчимося вести діалог, висловлювати свою точку зору, зважати на інших думкою |
|
37 |
Дзвінкі і глухі приголосні. Зіставлення вимови і написання слів із дзвінкими і глухими приголосними |
|
38 |
Сопоставляем произношение и обозначение на письме согласных звуков. Чтение молча. Составление вопросов к тексту |
|
39 |
Зіставляємо вимова і позначення на листі приголосних звуків. Читання мовчки. Складання питань до тексту |
|
40 |
Читаємо виразно. Прислухаємося до звучання художнього слова |
|
41 |
Розрізняємо, правильно вимовляємо тверді і м'які приголосні. Порівнюємо вимову і написання слів |
|
42 |
Читаємо мовчки, відповідаємо на питання до тексту |
|
43 |
Правильно вимовляємо і пишемо слова з приголосними, позначеними літерами ж, ш, ц, ч, щ. |
|
44 |
Усний переказ прочитаної казки |
|
45 |
Правильно вимовляємо і пишемо слова з приголосними, позначеними літерами ж, ш, ц, ч, щ. |
|
46 |
Складаємо усний твір з опорою на піраміду. |
|
47 |
Перевірочна робота. Мовна тема «Звуки і букви» |
|
48 |
Правильно вимовляємо, пишемо слова з м'яким знаком між буквами, що позначають приголосними. |
|
49 |
Пишемо твір на основі життєвого досвіду. Читаємо, обговорюємо написане. |
|
50 |
Правильно вимовляємо і пишемо слова з поєднаннями приголосних. Читаємо виразно |
|
51 |
Вчимося користуватися алфавітом. Читаємо виразно. |
|
52 |
Перевірочна робота. Диктант |
|
53 |
Слухаємо, обговорюємо прослуханий. Складаємо висловлювання по прислів'ям |
|
54 |
Обговорюємо значення і походження слів. Складаємо розповідь за малюнком. |
|
55 |
Вживаємо синоніми. Знаходимо в тексті відоме і нове |
|
56 |
Читаємо і обговорюємо написане. |
|
57 |
Знаходимо в тексті, використовуємо антоніми. Читаємо виразно. |
|
58 |
Знаходимо в тексті, складаємо тематичні групи слів. |
|
59 |
Обговорюємо особливості діалогу. |
|
60 |
Розглядаємо значення стійких словосполучень |
|
61 |
Перевірочна робота. Аудіювання |
|
62 |
Читаємо, обговорюємо побудова тексту. Перевірочна робота. Робота з літературним текстом. |
|
63 |
Вчимося працювати зі словником |
|
64 |
Вчимося працювати зі словником. |
|
65 |
Підсумковий урок по темі про значення слова |
|
66 |
Складаємо усний твір з опорою на піраміду |
|
67 |
Перевірочна робота. Читання вголос |
|
68 |
Пишемо про враження від уроків російської мови. |
|
69 |
Повторюємо пройдене. |
|
70 |
Підсумковий урок за рік |
|