Планування "Календарне планування з російської мови в 3 класі"

Про матеріал

Календарне планування з російської мови складено на українській мові. Це такі вимоги в нашій школі, хоча урок повинен проводитись на російській мові

Перегляд файлу

Російська мова

Підручник І.М Лапшина, Н.Н.Зорька

 

 (І семестр 2 рік - 32 рік., ІІ семестр 2 рік - 38 рік., Всього - 70 рік)

 

Таблиця перевірочних робіт з російської мови 3 клас

 

Перевірочна робота

І сем.

ІІ сем.

Аудіювання

1

1

Діалог

1

-

Усний переказ

1

-

Списування

1

-

Диктант

-

1

Читання вголос

-

1

Перевірка мовних знань

1

1

Робота з літературним текстом

-

1

 

 

 

 

 

Календарне планування уроків російської мови. 

Підручник І.М Лапшина, Н.Н.Зорька

(І семестр 2 рік - 32 рік., ІІ семестр 2 рік - 38 рік., Всього - 70 рік)

Тема урока

Дата

1

Знайомство з підручником.  Державний Гімн України.  Читаємо вголос виразно.  Розповідаємо про канікули. 

 

2

  Читаємо мовчки, обговорюємо тему і основну думку прочитаного.  Кажемо: складаємо висловлювання

 

3

Слухаємо, вчимося визначати тему і основну думку твору.  Пишемо про прочитане

 

4

Аналізуємо побудова тексту.  Кажемо: складаємо висловлювання по зачину і висновком

 

5

Аналізуємо побудова тексту.  Кажемо: переказуємо казку, доповнюємо її по малюнку

 

6

Використовуємо засоби зв'язку речень у тексті.  Читаємо, переказуємо текст 

 

7

Пишемо переказ.  Читаємо, обговорюємо написане

 

8

Складаємо питання до тексту.  Вчимося розповідати про прочитане.  Перевірочна робота.  Аудіювання

 

9

Вчимося читати мовчки.  Складаємо усне висловлювання про зміст, сенс завдання. 

 

10

Знаходимо в тексті слова автора і персонажів.  Читаємо в особах

 

11

Читаємо в особах.  Визначаємо тему і основну думку тексту.  Обговорюємо особливості діалогу

 

12

Перевіряємо себе: виконуємо завдання за текстом.  Перевірочна робота.  Мовна тема

 

13

  Пишемо твір.  Слухаємо, обговорюємо написане

 

14

  Вживаємо розповідні, питальні, спонукальні пропозиції.  Читаємо, складаємо питання до тексту

 

15

Знаходимо в тексті, вживаємо оклику пропозиції.  Читаємо виразно

 

16

Слухаємо, визначаємо в тексті речення, різні за метою висловлювання та інтонації.  Знаходимо слова автора і персонажів.  Читаємо в особах

 

17

  Складаємо діалог по малюнку.  Знаходимо в тексті, вживаємо знаки пунктуації в кінці речення

 

18

Повторюємо пройдене про пропозицію і тексті

 

19

Пишемо твір про канікули.  Читаємо, обговорюємо написане

 

20

Знаходимо в тексті, вживаємо позитивні і негативні пропозиції.  Читаємо виразно

 

21

Читаємо виразно.  Знаходимо в реченні слова, пов'язані між собою

 

22

Знаходимо в тексті, вживаємо звернення.  Складаємо діалог.  Перевірочна робота.  Діалог

 

23

Вчимося слухати, співвідносити зміст тексту з його планом.  Ставимо запитання

 

24

Ділимо слова на склади, на частини для переносу.  Складаємо діалог по малюнку

 

25

Ділимо слово на звуки, визначаємо наголос.  Складаємо висловлювання на мовну тему

 

26

Правильно вимовляємо ненаголошені голосні в слові, зіставляємо вимову і написання слова.  Знаходимо в прослуханий нове і відоме

 

27

Перевіряємо себе: списуємо текст.  Перевірочна робота.  Списування

 

28

Вчимося читати мовчки.  Читаємо в особах.  Пишемо про враження від прочитаного

 

29

Перевіряємо себе: виконуємо тестові завдання

 

30

Читаємо, обговорюємо.  Перевірочна робота.  Усний переказ

 

31

Слухаємо текст з діалогом.  Обговорюємо різні думки

 

32

Повторюємо пройдене про пропозицію, зверненні, наголос, розподілі на склади

 

33

Слухаємо казку, співвідносимо малюнки і текст

 

34

Знаходимо позиції, в яких можна (не можна) позначати приголосні звуки на письмі по слуху.  Складаємо міркування про мовні явища

 

35

Розрізняємо і правильно вимовляємо дзвінкі і глухі приголосні.  Порівнюємо вимову і написання слів

 

36

Вчимося вести діалог, висловлювати свою точку зору, зважати на інших думкою

 

37

Дзвінкі і глухі приголосні.  Зіставлення вимови і написання слів із дзвінкими і глухими приголосними

 

38

Сопоставляем произношение и обозначение на письме согласных звуков. Чтение молча. Составление вопросов к тексту

 

39

Зіставляємо вимова і позначення на листі приголосних звуків.  Читання мовчки.  Складання питань до тексту

 

40

Читаємо виразно.  Прислухаємося до звучання художнього слова

 

41

Розрізняємо, правильно вимовляємо тверді і м'які приголосні.  Порівнюємо вимову і написання слів

 

42

Читаємо мовчки, відповідаємо на питання до тексту

 

43

Правильно вимовляємо і пишемо слова з приголосними, позначеними літерами ж, ш, ц, ч, щ. 

 

44

Усний переказ прочитаної казки

 

45

Правильно вимовляємо і пишемо слова з приголосними, позначеними літерами ж, ш, ц, ч, щ. 

 

46

Складаємо усний твір з опорою на піраміду. 

 

47

Перевірочна робота.  Мовна тема «Звуки і букви»

 

48

Правильно вимовляємо, пишемо слова з м'яким знаком між буквами, що позначають приголосними. 

 

49

Пишемо твір на основі життєвого досвіду.  Читаємо, обговорюємо написане. 

 

50

Правильно вимовляємо і пишемо слова з поєднаннями приголосних.  Читаємо виразно

 

51

Вчимося користуватися алфавітом.  Читаємо виразно. 

 

52

Перевірочна робота.  Диктант

 

53

Слухаємо, обговорюємо прослуханий.  Складаємо висловлювання по прислів'ям

 

54

Обговорюємо значення і походження слів.  Складаємо розповідь за малюнком. 

 

55

Вживаємо синоніми.  Знаходимо в тексті відоме і нове

 

56

Читаємо і обговорюємо написане. 

 

57

Знаходимо в тексті, використовуємо антоніми.  Читаємо виразно. 

 

58

Знаходимо в тексті, складаємо тематичні групи слів. 

 

59

Обговорюємо особливості діалогу. 

 

60

Розглядаємо значення стійких словосполучень

 

61

Перевірочна робота.  Аудіювання

 

62

Читаємо, обговорюємо побудова тексту.  Перевірочна робота.  Робота з літературним текстом. 

 

63

Вчимося працювати зі словником

 

64

Вчимося працювати зі словником. 

 

65

Підсумковий урок по темі про значення слова

 

66

Складаємо усний твір з опорою на піраміду

 

67

Перевірочна робота.  Читання вголос

 

68

Пишемо про враження від уроків російської мови. 

 

69

Повторюємо пройдене. 

 

70

Підсумковий урок за рік

 


 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Іванюта Тетяна Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 серпня 2018
Переглядів
5071
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку