Планування уроків з основ здоров'я для 9 класу (за підручником Н.М.Поліщук) на 2018-2019 навчальний рік. Планування складено відповідно до нової програми з основ здоров'я.
Планування уроків основ здоров’я 9 клас
(за підручником Н.М.Поліщук)
№ п/п |
Клас, номери уроків |
Розділи, теми |
Кількість годин |
Дата |
|
||||
9клас |
||||
Розділ 1. Здоров’я людини |
||||
|
1 |
Життя як феномен. Здоров’я як атрибут людського життя. Рівні здоров’я. Дотримання здорового способу життя. |
1 |
|
|
2 |
Сучасне уявлення про здоров’я. Взаємозв’язок фізичної, психічної, соціальної та духовної складових здоров’я. |
1 |
|
|
3 |
Сфери життя людини. Планування життя. Життєве кредо. |
1 |
|
Розділ 2. Фізична складова здоров’я
|
||||
|
4 |
Взаємозв’язок принципів особистої гігієни, адекватного харчування, рухової активності, повноцінного відпочинку. Види рухової активності. |
1 |
|
|
5 |
Складові особистої гігієни. Гігієнічні процедури. |
1 |
|
|
6 |
Біологічні ритми та здоров’я. Значення сну в юнацькому віці. |
1 |
|
|
7 |
Харчування для здоров’я. Характеристика поживних речовин. Контроль за масою тіла. |
1 |
|
|
8 |
Види моніторингу фізичної складової здоров’я. показники фізичного здоров’я. |
1 |
|
|
9 |
Тематичне оцінювання з розділу Фізична складова здоров’я
|
1 |
|
Розділ 3. Психічна й духовна складові здоров’я
|
||||
|
10 |
Самореалізація в підлітковому та юнацькому віці. |
1 |
|
|
11 |
Складові самореалізації. Самопізнання та формування особистості. Формування самооцінки. |
1 |
|
|
12 |
Поняття життєвого самовизначення. Складові життєвого самовизначення. |
1 |
|
|
13 |
Критерії та мотиви для вибору професії. Профорієнтація. |
1 |
|
|
14 |
Природа та види емоцій. Поняття емоційної зрілості. Саморегуляція. Методи самоконтролю. |
1 |
|
|
15 |
Умови ефективного навчання. Індивідуальні особливості сприйняття та навчання. |
1 |
|
|
16 |
Активне й пасивне навчання. Способи ефективного навчання. |
1 |
|
|
17 |
Чинники від яких залежить характер людини. |
1 |
|
|
18 |
Риси характеру. |
1 |
|
|
19 |
Роль життєвих цінностей у формуванні характеру. Цінності та якість життя. |
1 |
|
|
20 |
Тематичне оцінювання з розділу Психічна і духовна складові здоров’я
|
1 |
|
Розділ 4. Соціальна складова здоров’я
|
||||
|
21 |
Стосунки й рівні спілкування. Навички ефективного спілкування. |
1 |
|
|
22 |
Принципи формування міжособистісних стосунків. Стосунки з дорослими й однолітками. |
1 |
|
|
23 |
Цінність родини. Чинники міцної родини. Готовність до сімейного життя. |
1 |
|
|
24 |
Стан репродуктивного здоров’я молоді в Україні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків. |
1 |
|
|
25 |
Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров’я. Профілактика вроджених вад. |
1 |
|
|
26 |
Епідемія ВІЛ-інфекції/СНІДу: загроза людині. Умови та шляхи інфікування ВІЛ. |
1 |
|
|
27 |
Законодавство України у сфері протидії епідемії ВІЛ/СНІДу |
1 |
|
|
28 |
Значення моральних якостей для профілактики ВІЛ-інфікування. |
1 |
|
|
29 |
Безпека як потреба людини. Види та рівні загроз. Стратегія національної безпеки України. |
1 |
|
|
30 |
Глобальні загрози, породжені діяльністю людини. |
1 |
|
|
31 |
Розвиток екологічно доцільного мислення та поведінки. |
1 |
|
|
32 |
Міжнародне екологічне право. Екологічне законодавство України. |
1 |
|
|
33 |
Поняття інформаційного суспільства та сталого розвитку. |
1 |
|
|
34 |
Тематичне оцінювання з розділу Соціальна складові здоров’я
|
1 |
|
|
35 |
Підсумкове заняття. |
1 |
|