Початок тематичного тижня у 1 класі "Народний фольклор"

Про матеріал

У роботі описано одну із форм організації навчально-виховного процесу - інтегровані уроки. Пізнаємо світ разом з учнями такими, яким він є, - цілісним, різнобарвним, багатогранним, несподіваним.

Перегляд файлу

23. Тема тижня. Ігровий фольклор.

Тема дня. Грайтеся й навчайтеся так, щоб усім було весело. Народна гра «Перстень».

Закріплення вивчення букви «я». Письмо елементів великої букви «Я» під лічбу. Додавання і віднімання виду: 10 + 4, 14 – 4, 14 – 10.Задачі на знаходження суми й остачі.

Інтегруються предмети: навчання грамоти, математика.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета тематичного дня:

  • створити сприятливе психодидактичне, гігієнічне середовище уроку й мотиваційне забезпечення навчального процесу протягом усього тематичного дня;
  • формувати в учнів готовність до діалогу, спілкування з однолітками в навчальних ситуаціях, набуття ними досвіду навчальної взаємодії;
  • створити мовне середовище для закріплення вивченої букви «я», її звукових значень, вчити складоподілу слів з «я» й використанню прийомів звукового аналізу; формувати   у дітей фонетичний слух, розвивати практичні навички учнів з письма;
  • формувати в учнів уміння самостійного пошуку й аналізу інформації, фінансової грамотності та підприємницьких навичок; розвивати зорову та слухову увагу, пам’ять, мислення, уяву; уміння аналізувати, робити висновки; уміння працювати самостійно (організація пізнавальної діяльності);
  •  повторити назви компонентів дії віднімання, додавання; формувати навички додавання і віднімання на основі знання десяткового складу чисел у межах 20; вправляти в розв’язанні задач на знаходження суми й остачі, на зменшування на кілька одиниць;
  •  формувати  пізнавальний інтерес до ігрового фольклору; розвивати пам'ять, інтерес до мовних явищ; стимулювати учнів до запам’ятовування і відтворення ігрового матеріалу;
  •  виховувати культуру міжособистісного спілкування у грі;
  • розвивати спостережливість, допитливість, логічне та креативне мислення;
  • виховувати інтерес до читання, письма, математики, пізнання нового.

Очікувані результати

Після проведення тематичного дня першокласники:

  • зроблять крок у пізнанні, здобудуть нові знання, усвідомлять свій успіх й «маленькі досягнення»;
  •  запам’ятають, закріплять й будуть використовувати програмовий  матеріал в певних життєвих ситуаціях;
  • навчаться грати у народну гру «Перстень», застосовуючи мовні та математичні правила;
  • розвинуть уміння розв’язувати сюжетні задачі, логічно міркувати, виконувати дії за алгоритмом; користуватися математичної термінологією, знаковою та графічною інформацією; здатність застосовувати обчислювальні навички;
  • навчаться створювати візуальні, кольорові нотатки, оцінюючи власний настрій, емоційний стан, результати своєї діяльності, застосовуючи одночасно зір, слух, фіксуючи на папері важливі думки, головну інформацію

Для вчителя:

  • організувати діяльність школярів так, щоб вимоги вчителя стали внутрішніми спонуками дітей;
  • в організації самостійної пізнавальної діяльності – вчитель організатор, координатор, консультант;
  • урок має бути результативним, дієвим, враховуючи інтереси дітей;
  • організувати освітню підготовку дітей шляхом формування предметних та ключових компетентностей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обладнання: «Кубик Блума», набір букв, картини Ф. Сичкова, фотоапарат,

серія карток з друкованими складами, «Чарівне віконечко», серія карток із зображеннями тварин, серія карток у вигляді риб з прикладами на додавання ті віднімання, таблиці з математики для 1 класу, таблиці з навчання грамоти, таблиця кольорів, «Буквар» ( автор: М.Д.Захарійчук, В.О.Науменко), підручник з математики ( автор: М.В.Богданович, Г.П.Лишенко), зошит з навчання грамоти та розвитку мовлення ІІ частина ( автор: М.Д.Захарійчук),зошит з математики ІІ частина ( автор: М.В.Богданович, Г.П.Лишенко), тренажер правопису О.Ю. Прищепи, різнокольорові букви (З, И, М, А), картки з задачами на конструювання геометричних фігур, кольорові картки для словесного малювання, конверт блакитного кольору, зображення красуні Зими ( фото, картинка), смішні картинки, рум’яні яблука.

Зміст занять протягом дня:

емоційне, мотиваційне поле (привітання – усмішка, психогімнастика( аутотренінг), бесіда – діалог про дитячі ігри ( кубик «Блума»), народна гра «Перстень»));

поле цілепокладання (повідомлення теми, мети, завдань уроку);

змістове, технологічне  поле ( 1 заняття: повторення вивченого матеріалу ( пісня «Алфавіт»), гра «Збери слово», вправа «Фотоапарат», звуко - буквенний аналіз слова, народна гра «Перстень», вправа «Сорока, черепаха», спів складів, гра «Чарівне віконечко»,бесіда-гра з математики, завдання від тітоньки Сови «Пригадай», робота у зошиті з математики, вправа «Заряд бадьорості», підготовча робота до сприймання вірша, гра – пісня, читання, слухання розуміння вірша В.Крищенка «Сонячне яблуко»;

2 заняття: робота над змістом вірша, робота з ілюстраціями підручниками, робота в різнорівневих групах, гра – діалог «Журналіст»,народна гра «Перстень», завдання від красуні Зими, повторення вивченого матеріалу з читання, тренінгові вправа «Хто більше?», письмо у повітрі букви «Я», коментоване письмо на дошці, гра «Чарівне повітря»;

3 заняття: письмо у зошитах, гра-релаксація «Математичний песик», читання вірша, робота у підручнику з математики, ( виконання завдань), гра «Перстень», виконання логічних завдань, задачі на конструювання геометричних фігур, розвиток невербального логічного мислення, словесне малювання у групах, сміхотерапія.

рефлексивне поле (самооцінювання своєї діяльності, створення  кольорової  візуальної нотатки (скетчноутинг), підсумкова гра, вправа-етюд «Веселка»).

 

 

 

 

 

 

Хід занять протягом дня

І. Етап орієнтації та мотивації

 1.Створення сприятливої атмосфери (1 хв.)

День добрий, дівчата!

День добрий, хлоп’ята!

В навчанні швидко лине час,

Я рада бачить знову вас!

Люблю, коли усмішки скрізь майорять.

Ей, хто зажурився? До кола жвавіше,

Щоб з нами веселу гру розпочать!

- Подивіться одне на одного, усміхніться. Створімо гарний настрій на весь день.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аутотренінг
-  Щоб нам разом працювати, треба разом повторяти:
- Я уважний і серйозний, хоч іще малого зросту.
- Зараз з силами зберусь, я нічого не боюсь.
- Впевнений, кмітливий я і отримую знання.

2. Мотивація ( застосування «Кубика Блума») ( 3 хв.)

Бесіда – діалог про дитячі ігри

( Навіщо? Поясни? Назви? Запропонуй? Вигадай? Поділись?)

Орієнтовні питання для дітей

  • Назвіть найулюбленіші ігри?
  • Поясніть правила будь - якої гри?
  • Навіщо діти граються?
  • Вигадайте свою гру?
  • Запропонуйте у цій грі цікаві правила?
  • Поділіться своїми враженнями?
  • Висновок (робить вчитель): кожна гра має свої правила. У нашій грі ми будемо користуватися правилами рідної мови. Завдання, які ви виконуватимете, будуть пов’язані зі знаннями букв, звуків, поділу слів на склади, наголосу. Давно відомо, що гуртом працювати досить цікаво й упоратися із завданнями можна набагато швидше.

3. Гра «Перстень» ( 3 хв.)

      Діти стають у коло, руки тримають витягнутими вперед, долоні вкупі. В центрі кола два ведучих. Підходять по черзі до кожного гравця і перший непомітно для другого і всіх учасників комусь у руки кладе вирізані з картону вивчені букви. Обійшовши усіх, другий ведучий повинен відгадати у кого букви. Якщо відгадав, то той, хто клав букву стає на місце граючого, а другий учень виходить у коло і гра починається знову.

Після повторення букв, діти пригадують, яку букву вивчали на попередньому уроці.

ІІ. Етап цілепокладання

Повідомлення теми, мети, завдань уроку( 2 хв.)

- Діти, подивіться на дошку, кого ви бачите? Чому діти усміхаються?

- Ми з вами сьогодні завітаємо на гостину до…… уявного ігрового майданчика ( наш клас).

http://www.about-ukraine.com/userfiles/image/%D0%98%D0%B3%D1%80%D1%8B/%D0%A4_%D0%A1%D1%8B%D1%87%D0%BA%D0%BE%D0%B2%20%D0%94%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F%20%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%83%D1%81%D0%B5%D0%BB%D1%8C.jpg          http://www.about-ukraine.com/userfiles/image/%D0%98%D0%B3%D1%80%D1%8B/%D0%A4_%D0%A1%D1%8B%D1%87%D0%BA%D0%BE%D0%B2%20%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5%20%D1%81%20%D0%B3%D0%BE%D1%80%D1%8B.jpg

Ф.Сичков “Сільська карусель”

                                                             Ф. Сичков “Катання з гір

  • Велика радість – навчатися, гратися, співати, мріяти у колі друзів….

ІІІ. Етап ціле реалізації

1 заняття

1. Повторення вивченого матеріалу (2 хв.)

- Заспівати  улюблену пісеньку «Алфавіт» . Слова Бориса Федчука.

Букви – алфавіт для нас –

вивчити напамять час.

                                      А, Бе, Ве, Ге, Де, Е

                                                     перших літер сім іде.

Є, Же, Зе, И, І, Ї, іЙ –

це порядок їх такий.

Ка, еЛ, еМ, еН, О, Пе, еР –

знаємо ми їх тепер.

еС,Те,У,еФ ,Ха, Це,Че –

жодна буква не втече.

                                               Ша, ЩА, ь ( знак мякий), Ю, Я

                                                     це все азбучна сімя.

  1. Гра «Збери слово» ( 2 хв.)

лілі линка рлик

ліні  к кір

ма сен ма

 

 

 

 

  1. Виконати вправу «Фотоапарат» ( 2 хв.) Похожее изображение

 ( утворені слова записати на дошці,«сфотографувати», проговорити)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Звуко-буквенний аналіз слова «ясен» (усно) ( 3 хв.)

- Вимовте слово.

- Поділіть слово на склади.

- Вимовте звуки.

- Назвіть букви.

5. Народна гра «Перстень» ( 2 хв.)

      Діти стають у коло, руки тримають витягнутими вперед, долоні вкупі. В центрі кола ведучий. Підходить по черзі до  гравців і  комусь у руки кладе надруковані склади. Обійшовши усіх, діти виходять у центр кола, об’єднуються у кого однакові склади й читають  склади.

6. Вправа «Черепаха, сорока»( 3 хв.)

- Прочитати спочатку повільно, як повзе черепаха, а потім швидко, як скрекоче сорока.

Ла,ла,ла. 

Ля, ля, ля. Похожее изображениеКартинки по запросу картинка черепахи для дітей

Им, им,им.

Ім,ім,ім.

Юл,юл,юл.

Ул,ул,ул.

Ем,ем,ем.

7. Проспівати склади на мелодію «Пісеньки про коника-стрибунця»( 2 хв.)

Похожее изображение

Співаємо один раз

Ла,ла,ла, ла,ла,ла,ла.

Ля, ля, ля, ля, ля, ля,ля.

Им,им,им,им,им,им,им.

Ім,ім,ім,ім,ім,ім,ім.

Співаємо 2 рази

Юл,юл,юл,юл,юл.

Ул,ул,ул,ул,ул.

Ем,ем,ем,ем,ем,ем,ем.

ІІ частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Гра «Чарівне віконечко»( 2 хв.)

- Діти описують яблука у «чарівному віконечку»

Картинки по запросу картинки яблука

 

9. Математична бесіда – гра ( 2 хв.)

- Використовуючи яблука, повторити випадки додавання й віднімання – завдання у підручнику№ 1- 3 (усно) на с. 95 підручника.

- Словесні обґрунтування учнів:

  • 10 + 3: до 1 десятка додати 3 одиниці, всього 13;
  • 14 – 4: у числі 14 є 1 десяток і 4 одиниці. Якщо відняти 4 одиниці, то залишиться 1 десяток, або 10;
  • 15 – 10: у числі 15 є 1 десяток і 5 одиниць. Якщо відняти 1 десяток, то залишиться 5 одиниць.

- Повторити поняття: зменшуване, від’ємник, різниця( таблиця).

10. Завдання від тітоньки Сови «Пригадай» ( діти пригадують все, що пам’ятають про задачу) ( 1 хв.)

Картинки по запросу картинки фотоаппарата мультяшные

 

 

 

 

 

 

 

 

11. Діти працюють у зошиті, розв’язують задачу з коментуванням ( № 3 стор. підручника 95) ( 5 хв.)

Вчителю змінити умову – про яблука.

12. Вправа «Заряд  бадьорості» ( 1 хв).

Самомасаж вух покращує кровообіг мозку, що сприяє поліпшенню пам'яті, розвиває слух та інтелект дитини.

І варіант виконання вправи

  • Нумо, друзі, усміхнемось і за вуха всі візьмемось.
    Вниз потягнемо свої вуха, щоби добре могли слухать.
    Тепер вгору потягнемо – аж до неба доростемо!
    Вуха в сторони потягнемо – ніби Чебурашки станемо.
    Вперед вуха закрутили і назад їх відхилили,
    Розітремо, усміхнемось, до роботи повернемось.

ІІ варіант виконання вправи

    Сядьте зручно, великими, вказівними пальцями помасажуйте вуха, промовляючи: «Вушка, вушка чують все».

 

Картинки по запросу картинки вух

 

13.Підготовча робота до сприймання вірша В.Крищенка «Сонячне яблуко» ( 3 хв.) https://image.slidesharecdn.com/1k-bukv-zaxar-naum-12-160705122833/95/1k-bukvzaxarnaum12-146-1024.jpg?cb=1467722341

Спостереження за звуковими значеннями букви «я» в словах «яблуко», «гілля», «малята», «солом’янім». Зіставлення кількості звуків та букв ( слова написані на дошці).

14.Читання вірша вчителем В.Крищенка «Сонячне яблуко» Слухання-розуміння ( 3 хв.)

  • Коли достигають яблука? Які яблука ви найбільше любите? З чим порівнюють солодкі яблука? Послухайте відповідь у вірші.

2 заняття

15. Повторне читання вірша. Робота над змістом, мовою твору( 3 хв.)

  • Прочитайте першу строфу вірша вголос.
  • Про що ви дізналися з перших двох рядків вірша?
  • Кому дарує літо яблука?
  • Яке воно?
  • Яким би ви його намалювали?
  • Прочитайте рядки у яких, у яких описане літо. https://image.slidesharecdn.com/1k-bukv-zaxar-naum-12-160705122833/95/1k-bukvzaxarnaum12-146-1024.jpg?cb=1467722341
  •  Хто роздає яблука?
  • Таким і є літо!

16. Розглянути малюнки підручника (на стор. 146, 147) ( 2 хв.)

Орієнтовні питання

  • Що таке ілюстрація?
  • В  якій кольоровій гамі намальовані ілюстрації?

- Що намальовано на передньому плані, середньому, задньому?

17. Робота в різнорівневих групах( 5 хв.)

Обєднатися у 2 групи (хлопчики й дівчатка), виконати завдання

А ( дівчаткам)

  • Прочитайте слова літа один одному. Запам’ятайте.
  • Промовте слова літа.
  • Намалюйте в уяві літній пейзаж.

Б ( хлопчикам)

  • Прочитайте текст про незвичайне мишеня, якого звалКартинки по запросу картинки фотоаппарата мультяшныеи Міккі
  • Підготуйтеся прочитати його вголос.
  • Намалюйте в уяві казкове мишеня, дайте імя .

18. Ігри для роботи в парі «Щоб на уроці було цікаво»

Гра - діалог «Журналіст» ( 5 хв.)

 

 

 

Орієнтовні питання

  • Назвіть звуки в слові «яблуко».
  • Яке воно у вірші насправді?
  • Назвіть першу букву слова.
  • Пригадайте прочитані твори про літо.
  • Хто ходить в солом’яному брилі?
  • Яке імя мишеняти? Яким є мишеня в мультфільмах?
  • Яке на вдачу казкове мишеня?
  • Хто автор мультфільмів про Міккі Мауса?
  • Хто з вас знає, що означає в перекладі з англійської мови Маус?
  • Розкажіть, чим знамените мишеня. У яких мультфільмах ви його бачили? Чим подобається вам Міккі Маус?
  • Чи схожі ви на Міккі Мауса?
  • Назвіть звуки в слові «мишеня», останню букву

 

https://image.slidesharecdn.com/1k-bukv-zaxar-naum-12-160705122833/95/1k-bukvzaxarnaum12-147-1024.jpg?cb=1467722341

 

19. Гра - руханка «Перстень»( 5 хв.)

Діти стають у коло, руки тримають витягнутими вперед, долоні вкупі. В центрі кола ведучий. Підходить по черзі до  гравців і  комусь у руки кладе малюнки тварин. Обійшовши усіх, діти виходять у центр кола із зображеннями тварин. Слова: сон,коса,їжа,колосок прикріплені до магнітної дошки. Дітям потрібно додати чи змінити букву в слові. Записати новоутворені слова на дошці.

Завдання з «Тренажеру правопису 1 клас»  О.Ю.Прищепа (стор. 56)

Відповіді: слон, їжак, колобок, коза.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20. Завдання від красуні Зими ( 5 хв.)                             Картинки по запросу картинка красуні зими для малят

- Діти відкрийте конверт блакитного кольору й прочитайте завдання.    

Наш зимовий щоденник спостережень

 

 

 

 

 

 

 

Орієнтовні відповіді

 Кольоропис слова за уявою

  • «З» - малюємо червоним кольором, тому що узимку червоне сонце на сході і заході, червоні щічки у діток, животики - у снігурів, ягоди – у калини і горобини, дід Мороз приходить на свято у червоному кожушку.
  • «И» - зеленим. Узимку – зелені сосни, туї, ялинки. Під снігом можна побачити зелені рослини: барвінок, верес, брусницю.
  • «М» - синім. Синє небо, сині тіні, синій лід.
  • «А» - коричневим. Коричневі дерева, кущі. З-під снігу проглядає пожовкла суха трава.
  • Діти малюють за уявою  зимові пейзажі або портрети-пейзажі зими ( абстракція), описуючи свої враження.
  • Якого кольору лютий? Білий? Так, але білизна снігу набуває нових відтінків: блакитного, сіруватого, вершкового….

21. Повторення вивченого матеріалу ( 3 хв.) 

 «Відповідай на букву Я, що означає кожне слово». Завдання на дошці.

яблуня

ялина

якір

Ялта

Яна

Яків

Ярина

Японія

яструб

ящірка

ягуар

 

22. Тренінгова вправа для розвитку уяви і мовлення.

Гра «Хто більше?»( 2 хв)

 

 

 

 

 

 

23. «Письмо» у повітрі великої букви «Я» ( 1 хв.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24. Коментоване письмо букви «Я» на дошці вчителем ( 3 хв.)

 Велика буква Я складається з двох елементів: перший елемент починається з нижнього заокруглення, що переходить у пряму лінію і далі в овал, і прямої довгої лінії, заокругленої внизу праворуч)

Алгоритм написання великої букви «Я»

  • Починаємо писати трішки вище нижньої рядкової лінії
  •  Заокруглюємо вниз праворуч, торкаючись нижньої рядкової ліні
  •  Ведемо вгору довгу пряму лінію
  • Не доводячи до верхньої міжрядкової лінії, заокруглюємо ліворуч
  • Торкаючись верхньої міжрядкової лінії, заокруглюємо вниз
  • Не доводячи до верхньої рядкової лінії, заокруглюємо праворуч, торкаючись її
  •  Ведемо вгору по писаному до того місця, де довга пряма переходила в овал
  • Пишемо коротку пряму лінію вгору до верхньої міжрядкової лінії
  • Повертаючись по писаному, ведемо довгу пряму лінію вниз на себе, яку біля нижньої рядкової заокруглюємо праворуч
  • Закінчуємо писати близько середини робочого рядка
  • Пишемо під диктовку: і-раз-і, два-і.

25. Граємо для позитивного завершення письма

Гра «Чарівне повітря» ( 2 хв.)

Інструкція. Діти стають у коло. Розмовляти не можна. Ведучий починає розминати в руках уявний пластилін. Він «вимішує» і «розтягує» його. Після цього надає «пластиліну» форму ( наприклад, квітки, цукерки тощо) та за допомогою пантоміми передає цей уявний предмет сусіду праворуч. Сусід мовчки за допомогою міміки та жестів дякує та починає ліпити з отриманого «подарунка» щось інше – фантазія не обмежується. Коли подарунок готовий, передає наступному сусіду ( Для економії часу діти можуть «ліпити» подарунки одночасно).

3 заняття

25. Письмо  у зошитах з навчання грамоти та розвитку мовлення ( частина ІІ) М.Д. Захарійчук стор. 28-29  ( 5 хв.)

 

26. Гра – релаксація «Математичний песик» ( 5 хв.)

Складіть і намалюйте із цифр песика на дошці.

Алгоритм виконання малюнка

  • Спочатку склади двійки, які утворять ніс.
  • Додай шестірки – очі.
  • Потім додай трійку – лоба.
  • Шестірки – щічки.
  • Фантазуй і малюй далі.
  • Це наш песик Пірат!

27. Читання віршика на дошці ( 1 хв.)

Є собачка симпатичний,

цифровий, математичний.

Той собачка – не ледачий,

він складає нам задачі.

28. Виконання завдання 4 на с. 95 підручника з математики ( 2 хв.)

  • Вчитель читає віршовану задачу

Пес Пірат сидить в човні,
З поплавка очей не зводить,
А десь там, на глибині,
Риба табунами ходить!
Хто вгада, з рибин яка
Зараз вхопить черв’яка?
Цю загадку розгадать
Допоможе цифра 5.

  • Які рибини впіймає песик? Діти розглядають сюжетний малюнок у підручнику. 119
грошові
банкноти
100 к. = 1 грн
63. Склади задачі про вартість покупки за
малюнками.
4 грн 2 грн 8 грн 3 грн 10 грн
Що...

29. Гра - руханка «Перстень» ( 3 хв.)

Діти стають у коло, руки тримають витягнутими вперед, долоні вкупі. В центрі кола ведучий ( Пес Пірат). Підходить по черзі до  гравців і  у руки кладе малюнки різнокольорових риб з прикладами. Обійшовши усіх, діти виходять у центр кола із рибами-прикладами. Обчислюючи приклади, шукають приклади з відповіддю 5.

 (10 – 3 – 2 = 5; 15 – 5 – 5 = 5; 12 – 10 + 3 = 5)

30. Виконання логічного завдання  № 5,6 на с. 95 підручника ( усно) ( 3 хв.)

31.Задачі на конструювання геометричних фігури ( 5 хв.)

І рівень

ІІ рівень

ІІІ рівень

Накресли прямокутник зі сторонами 4 і 3 см. Обчисли його периметр.

Накресли квадрат, периметр якого 20 см.

Накресли прямокутник, збільшивши кожну сторону прямокутника із сторонами 1 і 4 см на 2 см. Знайди його периметр.

32. Розвиток невербального логічного мислення. Логіка малюнків ( 3 хв.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орієнтовні завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

33. Робота у групах. Словесне малювання ( за уявою) ( 5 хв.)

Вчитель заздалегідь на кольорових картках ( блакитній, салатовій, рожевій) готує завдання. Діти об’єднуються у групи відповідно, кому який колір подобається.

І група

 

ІІ група

ІІІ група

Намалюю сніжок веселковий,

Чистий, ніжний і казковий,

Яскравий, привітний і кольоровий,

Радісний, грайливий і  зимовий.

Намалюю сніг осінній, сірий,

крижаний, холодний, сильний,

дрібний, густий, кришталевий,

й невеселий, і сумний, і чистий.

Намалюю незвичайний сніг – кольоровий:

синій, жовтий і бузковий,

а також живий –

пташиний, павуковий, жаб’ячий,зміїний, креветковий.

34. Сміхотерапія ( 1 хв.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орієнтовні фото

ІV. Етап  рефлексійно-оцінюючий

Діти оцінюють свою діяльність протягом дня ( 1 хв.)

  • Працював хто погано, хто гарно, оцініть себе діти вправно.
  • Хто задоволений своєю роботою покажіть «зайчика», хто не задоволений – «вовка».
  • Усі ви плідно працювали, знання міцні здобували. І скажу наприкінці,що усі ви молодці!
  • З яким кольором у вас асоціюються сьогоднішні уроки, сьогоднішній тематичний день?

 

Похожее изображение

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумкова гра «Кольоровий перстень» ( 3 хв.)

    Діти витягують уперед руки із складеними долоньками. Вчитель вкладає у долоньки сімох гравців різнокольорові кружечки – кольори веселки уроку. Коли вчитель обходить усіх дітей, він говорить: «Жовтий, синій, голубий. Вийди, колір, будь який!»  При цьому діти, у яких є різнокольорові кружечки, повинні вибігти і вишикуватися у відповідному порядку. Перший із кольорів - червоний – просить усіх дітей назвати, що є на Землі червоного кольору: вогонь, маки, троянди, грона калини, грудки у снігурів, вишні, яблука, захід сонця взимку… вчитель рахує правильні відповіді. Потім аналогічне завдання виконують інші діти, що імітують веселку. Із кольорових кружечків складається візуальна нотатка тематичного дня. На кольорових кружечках  записати найголовніші слова дня, які запам’яталися ( логічний ланцюжок).

 

Похожее изображение

 

Закінчується день психогімнастичною вправою – етюдом «Веселка» ( 3 хв.)

    Діти сідають у зручну позу, заплющують очі і протягом 1-2 хвилин уявляють собі веселку, чудову гру її кольорів. І себе – у спокійному, приємному стані, розслабленими,на відпочинку. Після закінчення вправи можна обговорити з дітьми, які у них виникали почуття, хто «бачив» щось незвичайне.

    Вправа закінчується тим, що діти встають, прогинаються і рухами рук над головою зображують дугу веселки.

  • Вчитель робить спільне фото дітей, які зображують дугу веселки. Діти роблять селфі на фоні візуальної нотатки.

Картинки по запросу спів дітей картинки

 

 

 

 

 

 

 

Вчать у школі

Музика Володимира Шаїнського

Слова Михайла Пляцковського

Переклад  Любові Яковенко

І куплет

Буквам різним дати лад

та писати їх у ряд

вчать у школі, вчать у школі,

вчать у школі.

Додавати два і два,

вчити віршиків слова

вчать у школі, вчать у школі,

вчать у школі.

ІІ куплет

По дві крапки і тире

і співати «до» і «ре»

вчать у школі, вчать у школі,

вчать у школі.

Ще й про південь, і про схід,

про товстий північний лід

вчать у школі, вчать у школі,

вчать у школі.

ІІІ куплет

Знати корінь і квадрат,

будувати формул ряд

вчать у школі, вчать у школі,

вчать у школі.

Бути чемними завжди,

знати що, де і куди

вчать у школі, вчать у школі,

вчать у школі.

 

Використані джерела  

  • Богданович М.В. Математика : підруч. Для 1 кл. загальноосв. навч. закл. / М.В.Богданович, Г.П.Лишенко. – К. : Генеза, 2012. – 160 с. : іл.
  • Богданович М.В. зошит з математики: навч. посіб. для 1 кл. загальноосв. навч. закладів: У 2 ч. Ч. 2./ М.В.Богданович, Г.П.Лишенко. – 6-те вид. – Київ : Генеза, 2015. – 48 с.
  • Большакова І. Інтегровані уроки в початковій школі / І. Большакова; упорядн. О.Семібаламут. – Київ: «Видавничий дім «Перше вересня», 2016. – 176 с. - ( Бібліотека «Шкільного світу»).
  • Большакова І. Квести в початковій школі / І.Большакова, М. Пристінська, В.Ареф’єва - Київ: «Вид. дім «Перше вересня», 2016. – 136 с. – ( Бібліотека «Шкільного світу»).
  • Варзацька Л.О., Янчук О.С. Гортаємо сторінки рідної природи. -  Тернопіль: Мальва-ОСО-2008. – 92 с.
  • Гавриш І.В., Семихат Н.В. Читання : Зошит на друкованій основі для 1 класу. Частина 2. – Х. : ТОВ ВБ «Інтелект України», 2014. – 56 с.
  • Гавриш І.В., Доценко С.О. Математика: Зошит на друкованій основі для 1 класу. Частина 2. – Х. : ТОВ ВБ «Інтелект України», 2014. – 72 с.
  • Гісь О.М. Планета Міркувань: метод. посіб. для вчителів / О.М.Гісь, І. В. Філяк. -  К.: «Інститут сучасного підручника»,2009. – 192 с.
  • Завучу початкової школи / упоряд. Кравчук Л.,Івашньова С., Барбазюк О. – Київ:«Видавничий дім «Перше вересня», 2017. – 128 с. – ( Бібліотека «Шкільного світу»).
  • Захарійчук М.Д. зошит з навчання грамоти та розвитку мовлення: У двох частинах: 1 клас: Частина друга. – К. : Грамота, 2015. – 56 с. : іл.
  • Захарійчук М.Д., Науменко В.О. Книжка для вчителя: Методика роботи за «Букварем» ( методичний посібник). – К.: Грамота, 2013. – 240 с.
  • Максименко А.О. Дивосвіт літер від А до Я. Матеріали до уроків навчання грамоти ( читання)./ худ. О.О.Бер. – Х. : Видавнича група «Основа», 2011. – 120, (1) с. : іл.
  • Поліщук Наталія. Дорога в Дивосвіт. Методичний посібник. - Тернопіль: Мальва-ОСО, 2007. - 180 с.
  • Полякова О. Задачі з математики. 1-4 класи / О.Полякова, О.Полонець; упоряди. І. Большакова. – Київ: «Вид. дім «Перше вересня», 2017. – 96 с. ( Бібліотека «Шкільного світу»).
  • Прищепа О.Ю. Тренажер правопису. Формування графічних та орфографічних навичок. 1 клас / О.Ю.Прищепа. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2017. – 72 с.
  • Тименко В.П. Художня праця. Підручник для 1 класу початкової школи. Художнє оформлення ТОВ «Спалах», 2001.- 93 с.

 

docx
Додано
21 лютого 2018
Переглядів
1846
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку