Подорож Скруджа в різдвяну ніч як шлях до переосмислення і зміни власного життя. Переродження Скруджа.Урок 6 клас НУШ

Про матеріал
Презентація на тему Подорож Скруджа в різдвяну ніч як шлях до переосмислення і зміни власного життя. Переродження Скруджа.Урок 6 клас НУШ
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Подорож Скруджа в різдвяну ніч як шлях до переосмислення і зміни власного життя. Переродження Скруджа. Урок 6 клас НУШВиконала: вчитель зарубіжної літератури. Підлиманської гімназії-– філії ОЗ «Борівського ліцею» БСРКальченко-Вищанська О. М.

Номер слайду 2

Мета: (формувати компетентності): предметні (розуміння значення ролі подорожі Скруджа для розвитку характеру головного героя та ролі образу Різдва; уміння характеризувати героїв, простежувати динаміку образу Скруджа, висловлювати власне ставлення до Скруджа (до зміни героя і після його внутрішньої зміни); розширення словниковий запас; розвинені зв'язне мовлення та критичне мислення; навички креативної інтерпретації сюжетних елементів; наполегливість; прагнення самовдосконалення); ключові (уміння вчитися: активну пізнавальну діяльність; критичне й аналітичне мислення; уміння систематизувати й узагальнювати; навички аналізу художніх творів; комунікативні: навички спілкування в колективі; уміння толерантно висловлювати свою думку й оцінні твердження; толерантне ставлення до думок і почуттів оточуючих; інформаційні: вміння виокремлювати головне та художні деталі; загальнокультурні: естетичний смак; вишукані читацькі вподобання; світогляд).

Номер слайду 3

Очікувані результати: розуміє і відтворює зміст фрагментів повісті «Різдвяна пісня у прозі»; характеризує головного та другорядних персонажів; вибірково переказує зміст повісті; вичерпно відповідає на запитання за змістом опрацьованих розділів; формулює запитання, щоб уточнити розуміння почутого та/або прочитаного художнього тексту/медіатексту; формулює висновки відповідно до поставленого завдання на основі аналізу опрацьованого тексту; розкриває актуальність прочитаних текстів/ медіатекстів у контексті викликів сучасності та власних життєвих потреб; представляє текстову інформацію (художнього тексту/ медіатексту), використовуючи різні способи і засоби візуалізації змісту; складає та оформлює власне висловлення (щодо персонажів і подій) згідно з усталеними нормами; добирає доречні засоби мовної виразності для оформлення власного висловлення. Обладнання: мультимедійна презентація. Тип уроку: Урок засвоєння нових знань, умінь, навичок. Міжпредметні зв’язки: англійська мова, математика

Номер слайду 4

Епіграф до уроку. Добре ім'я — найкраще багатство.

Номер слайду 5

Організаційний момент. Психологічна настанова на початку уроку«Я в тебе вірю»Учні, звертаючись один до одного на ім’я кажучи слова «Я в тебе вірю», або «Я впевнений(а), що на сьогоднішньому уроці ти …(отримаєш гарну оцінку і т.д.)».

Номер слайду 6

Мотивація навчальної діяльності. Слово вчителя. На сьогоднішньому уроці нас чекає незвичайнаподорож. Вона станеться у святвечір – тієїнайдивовижнішої ночі, єдиної на рік, колиздійснюються всі мрії й бажання, стають реальниминайфантастичніші речі. Ви знаєте, що Різдво – цевелике свято, торжество світла і добра, деньочищення душі від усякого зла. І ми з вамиспробуємо зрозуміти протягом нашого уроку, навіщоголовному героєві Скруджу була потрібнадивовижна мандрівка у просторі і часі, описана. Чарльзом Діккенсом у повісті «Різдвяна пісня впрозі, або…

Номер слайду 7

Актуалізація опорних знань. Літературна гра «пазли сюжету»відтворити послідовність подій у творі за його фрагментами 12 3 456

Номер слайду 8

До багача Скруджа навідується племінник. Поява привида померлого товариша. Перший дух: повернення в минуле. Другий дух: Скрудж навідується до сім’ї свого писаря та дізнається про страшну хворобу його сина. Третій дух: майбутнє. Скрудж дізнається, як про нього будуть говорити після його ж смерті, якщо він не зміниться. Зміни в житті Скруджа Хронологія подій

Номер слайду 9

Робота над темою уроку. Характеристика образу Скруджа Композиція твору Експозиція — життя Скруджа на початку твору, ставлення до Різдва Зав'язка — поява привида Марлі Розвиток дії — подорожі Скруджа з Духами минулого, теперішнього та майбутнього Різдва Кульмінація — присутність Скруджа на власних похоронах і біля своєї могили Розв'язка — переродження Скруджа Яким ми побачили Скруджа на початку твору?

Номер слайду 10

Робота над темою уроку. У кожному літературному творі є головний герой, у нашому випадку це …. Діти, яку національну літературу представляє Діккенс? А чи знаєте ви, як перекладається з англійської прізвище головного героя – Скрудж? «Скриня Скруджа»«Займи позицію» Засуджую чи співчуваю Скруджу? Чому?

Номер слайду 11

Бесіда. Хто розповів Скруджу про можливість цієї дивовижної мандрівки? Якщо вирушати у дорогу утакому стані, чи буде вонаприємною? Чи можна якосьзмінити психологічний стан?Що ми про нього знаємо? Проте Скрудж дуже здивувася, коли дізнався про муки свого компаньйона, давайте знайдемо цьому підтвердження . Яким ми бачимо Скруджа на початку його пригоди? Хто супроводжував Скруджа під час мандрівки?

Номер слайду 12

Як виглядав перший гість – Дух минулого Різдва?Чи хотів Скрудж йти за першим духом і де він опинився? Як Скрудж реагував на те, що показував йому Дух Минулих Свят? Коли сталися перші негативні зміни із Скруджем?Яким був Скрудж у дитинстві, в юності? Що його турбувало на той час?

Номер слайду 13

Навіщо Діккенс описує безліч розкішних страв, гарячий великий вогонь у каміні Скруджа? Адже насправді у будинку головного героя цього ніколи не було? Що показав Скруджеві цей дух? Чи багаті ті люди, яких побачив Скрудж? Що ж тоді робить їх веселими і щасливими? Як виглядав третій дух? Про що дізнався герой під час цієї мандрівки? Назвіть момент кульмінації повісті. Момент, коли Скрудж зрозумів – необхідно змінюватися. Яким став Скрудж після третьої мандрівки? Дух теперішнього Різдва. Дух майбутнього Різдва. ДУХИ ТЕПЕРІШНЬОГО ТА МАЙБУТНЬОГО РІЗДВА

Номер слайду 14

Kind, angry, happy, sad, money, family. Перекладач Перекласти з англійської мови слова і віднести до якого Скруджа («до» чи «після пригоди») вони відноситься.

Номер слайду 15

Закріплення вивченого матеріалу

Номер слайду 16

Підбиття підсумків уроку. Рефлексія. Робота з епіграфом Людяною називають людину, яка… Продовжити речення Для щастя людині потрібні… Яке значення длянашого виховання маєповість Ч. Діккенса„Різдвяна пісня упрозі”. Які істини миможемо взяти у своємайбутнє?

Номер слайду 17

Домашнє завдання1. скласти характеристику головного героя (письмово)https://dovidka.biz.ua/rysy-harakteru-skrudzha-rizdvyana-pisnya-v-prozi-opys/ 2. виконати завдання «літературний калькулятор»Пані Кретчитова нафарширувала гусака загальною вагою 4,5 фунтів. Скільки грамів гусака з ’їв кожен із великої родини Кретчитів?

pptx
Додано
3 лютого
Переглядів
169
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку