План-конспект уроку
з англійської мови
для 6 класу
Урок № 85
Тема: Мої однокласники.
Мета: повторити й активізувати ЛО теми. Продовжувати формувати навички усного мовлення. Удосконалювати вміння читання. Практикувати учнів у письмі. Розвивати комунікативні вміння учнів. Виховувати культуру стосунків у колективі.
Обладнання: Підручник, робочий зошит.
ХІД УРОКУ
І.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1. Привітання.
Т: How are you today?
Ps: We are fine, thank you!
2.Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Today we’ll talk about school again and discuss the characters of your classmates.
3.Перевірка домашнього завдання.
Учні називають запитання, якими вони доповнили діалог, потім відтворюють його в парах перед класом.
Warmingup4. Уведення в іншомовну атмосферу.
Гра «Tell Me About Yourself».
Ведучий (учитель або один із учнів) звертається до учнів о повідомленнями про свої звички та риси характеру. Якщо учень може сказати про себе то само, пін повторюэ речення, додаючи слово too. Якщо ж речення не стосується учня, він повинен промовчати.
|
|
Le Leader: |
I am active. |
R -P1 |
1 I am active, too. |
LeLeader: |
I like to keep things tidy. |
pr—P2 |
... (мовчить). |
LeLeader: |
I am polite. |
P3 |
I am polite, too. |
Leader: |
I don't make much noise. |
p4- |
I don't make much noise, too. |
Leader: |
I have no homework to do. |
P5 |
.„ (мовчить). |
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Reading1. Подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 144).
1)Етап підготовки до читання. Бесіда в р жимі Т-Р
Т: Look at the picture on page 144 and tell who you can see there.
What does the boy look like?
What is his character like?
Would you like to make friends with him?
2)Етап читання.
T: Let'єread the text now.
Учні ланцюжком читають текст.
3)Етап перевірки розуміння змісту тексту. Впр. 2 (с. 144).
Учні в парах обговорюють запитання за змістом тексту, подані у вправі.
2.Активізація мовленнєвих зразків та розвиток умінь мовлення.
1)Впр, 3 (с. 144).
Учні працюють у парах: розглядають малюнки на с. 144 і, використовуючи подані слова та словосполучення, висувають припущення про риси характеру дітей, зображених на малюнках.
3)Гра «QuessWho?».
Ведучий (учитель або один із учнів) загадує когось із учнів класу. Інші учні намагаються відгадати, кого загадав ведучий, ставлячи спеціальні запитання про звички та риси характеру цієї людини.
P.: ls he always in time for classes?
Leader: Yes, he is.
P2: ls he very hard-working?
Leader: No, he is not.
P3: ls he friendly?
Writing 3. Розвиток умінь письма.
1)Бесіда в учнями.
Бесіда в режимі T-P-P-P,.
Т: Read the information in the Writing Lab on page 145 of your textbook and find out how to write a thank-you letter.
Учні читають Інформацію, подану в підручнику, потім відповідають на запитання вчителя.
Т: Sо, what rules should you follow?
What should you include?
How should you end your letter?
What should you prepare?
What should you write correctly?
What should you stamp?
2)Bnp. 4 (с. 145).
Діти працюють у групах по трос-четверо: складають список ситуацій, котрі можуть вимагати написання листа подяки, та обговорюють можливий зміст листа.
3) Впр. 5 (c. 145).
Учні читають зразок листа подяки та визначають, за що Кари дякує Тоні.
4) Впр. 6 (с. 145).
Учні, використовуючи зразок впр. 5 (с. 143), письмово складають тексти листа подяки. Наприкінці уроку вчитель збирає зошити та перевіряє правильність ви конання завдання.
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
письмово.
2. Підведення підсумків уроку.
Бесіда в режимі Т-Р^Р^Р
Т: What topic did we discuss at the lesson today?
What did we practice to do?
Whatdid you thank your classmate for in the letter?
Учні noчерзі дають відповіді на запитання учителя.