Половина, третина, чверть. Дії з іменованими числами. Складання задач за схемами.

Про матеріал
Розробка уроку з математики для 2 класу. Мета: Ознайомити учнів з поділом на рівні частини; дати уявлення про половину, третину, чверть числа; вправляти у виконанні дій з іменованими числами; формувати уміння складати задачі на дві дії за схемою виразу
Перегляд файлу

                                      Математика

 Тема: Половина, третина, чверть. Дії з іменованими числами. Складання

 задач за схемами виразів.

 

 Мета: Ознайомити учнів з поділом на рівні частини; дати уявлення про 

 половину, третину, чверть числа; вправляти у виконанні дій з

 іменованими числами; формувати уміння складати задачі на дві дії

 за схемою виразу.

 

 Обладнання: Таблиці усних обчислень, перфокартки, смужки різної 

 довжини , геометричні фігури, сигнальні картки,

 математичні віяла.

                                                 

 

                                                       Зміст уроку

 

І Організація класу.

 

ІІ Контроль, корекція і закріплення знань.

 1.  Усний рахунок:

  1) Повторення таблиці множення і ділення на 4 (ланцюжком).

  2) Робота з перфокартами.

  3) Індивідуальні картки (двоє учнів біля дошки):

 36- 32:4 45-3*6

 24:3+57 31+4*7

 

4) Гра «Футбол»

 40

 45

 43 - фут. м’яч = 38

 47

 44

 

2. Хвилинка каліграфії

Скільки лапок у шести качечок?

10л молока розлили у глечики по 2л в кожен. Скільки глечиків наповнили молоком?

Периметр прямокутника 16см. Знайти довжину однієї сторони?

Периметр трикутника 9см. Знайти довжину однієї з сторін.?

Скільки ніжок у шести поросяток?

Три коробки печива коштують 18грн. Яка ціна однієї коробки.?

На кожній з двох клумб посадили по 5 кущів троянд. Скільки кущів троянд посадили на двох клумбах?

Скільки крил у 4 гусей?, 6 гусей?, 8 гусей?

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ Вивчення нового матеріалу.

    1.Підготовча робота

    Задача. 8 зошитів роздали двом учням порівну. Скільки зошитів отримав кожен учень?

- Що означає порівну?

- Про що запитується в задачі?

- То скільки зошитів одержав кожен учень?

- Можна сказати, що учень отримав половину усіх зошитів?

- Чому?

   

   2.Пояснення нового матеріалу.

Всі ви бачили половину хліба, кавуна чи дині. Візьміть яблуко і поділіть на дві рівні частини .Це - половина яблука. Половина – це одна з двох рівних частин.

Робота з таблицею 83. Поділ на рівні частини.

Робота з підручником ст..139

Робота з математичними віялами.

 

ІV Фізкультфилинка.

 

V Розвиток математичних знань

1.Дії з іменованими числами №848

2. Складання задач за схемою виразів.

    12+(12-3) 9+7:2 ?*?+?

3. Робота в парах (числові вирази).

4. Робота в групах (задачі)

 

VІ Підсумок уроку

1. Гра» Комп’ютер»

 

2. Лабіринт.

 

VІІ Домашнє завдання №851, 852 ст.140

doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 листопада 2023
Переглядів
204
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку