«Попередження насильства та булінгу/цькування в школі» Виконала: Соціальний педагог КЗ “Прудянський ліцей”Олена Щербакова2019
Номер слайду 2
Булінг(від англ. bully— хуліган, залякувати) – форма психічного насильства у вигляді травлі, бойкоту, насмішок, дезінформації, псування особистих речей, фізичної розправи тощо.
Номер слайду 3
Булінг включає чотири головні компоненти: це агресивна і негативна поведінка; здійснюється регулярно; відбувається у відносинах, учасники яких мають неоднакову владу; ця поведінка є навмисною.
Номер слайду 4
ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ УЧАСНИКІВ БУЛІНГУ В ШКОЛІ Приймають активну участь в булінгу завжди три групи дітей:
Номер слайду 5
Низь-кий рівень вихо-вання. Гіпер-опіка. Байду-жість з боку батьків. Що впливає на агресивну поведінку дітей?Культ насиль-ства в суспіль-ствіНегатив-ний вплив ЗМІКом-п`ютерні ігри
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Розлади психіки. Труднощі у взаєминах. Хвороби. НАСЛІДКИ ДЛЯ ЖЕРТВИ БУЛІНГУ В ШКОЛІ Навіть один випадок булінгу залишає глибокий емоційний шрам, що вимагає спеціальної роботи психолога У більшості випадків залишаються самотніми на все життя. Більше спілкуються в соціальних мережах, ніж в реальному світі Близьким результатом булінгу дуже часто бувають фізичні нездужання. Можливі розлади сну і переростання травми в психосоматику.
Номер слайду 8
Класний керівник. Соціальний педагог. Практичний психолог. Батьки ДрузіДоросла людина, якій довіряєш. До кого можна звернутися за допомогою