Популяризувати математичні знання. Формувати багатоманітний світ математики. Розвивати: логічне мислення, кмітливість, уяву, творчі здібності. Виховати уважність.

Про матеріал
Популяризувати математичні знання. Формувати багатоманітний світ математики. Розвивати: логічне мислення, кмітливість, уяву, творчі здібності. Виховати уважність.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сірникова математика. Пінтіліє Людмила Юріївна

Номер слайду 2

МЕТА: Популяризувати математичні знання. Формувати багатоманітний світ математики. Розвивати: логічне мислення, кмітливість, уяву, творчі здібності. Виховати уважність. Обладнання: Коробки сірників (1 коробка – 1 учень). Фішки – різного кольору.

Номер слайду 3

Правила: На кожного учня – 1 пачка сірників. Перший учень, який дав правильну відповідь отримає фішку зеленого кольору, другий – помаранчеву, третій – жовту;На розв'язання завдання не більше 30 – 45 секунд.

Номер слайду 4

1. Як зробити з двох сірників 10 не ламаючи їх?Відповідь: Скласти римське число

Номер слайду 5

2. Чи можна з трьох сірників зробити шість не ламаючи їх?Відповідь: Так, необхідно скласти римське число

Номер слайду 6

3. У даній неправильній рівності необхідно перекласти один сірник, щоб рівність стала правильною: VI + IV = XII ?Відповідь: VII + V = XII

Номер слайду 7

4. Чи можна з чотирьох сірників зробити сім, не ламаючи їх?Відповідь: Так, необхідно скласти римське число

Номер слайду 8

5. Як з 8 сірників зробити три?Відповідь: Скласти з них слово «ТРИ».

Номер слайду 9

6. Візьміть 12 сірників і викладіть з них таку «рівність»: VI + IV = IXРівність, як бачимо, не правильна, бо 6-4 не дорівнює 9. Перекладіть один сірник так, щоб утворилась правильна рівність.?Відповідь: V + IV = IX VI + IV = X

Номер слайду 10

7. Як з 13 цілих сірників, кожний з яких має довжину 5 см, покладених один біля одного, скласти метр?Відповідь: Скласти слово «МЕТР»

Номер слайду 11

8. У даній неправільній рівності необхідно перекласти один сірник, щоб рівність стала правильною: X – IX = VI?Відповідь: XI – IX = II

Номер слайду 12

9. Додати до чотирьох сірників п'ять так, щоб утворилось сто. Спробуйте знайти 2 розв'язки. Відповідь: Скласти із сірників слово «СТО». Скласти число 100.

Номер слайду 13

10. У даній неправильній рівності необхідно перекласти один сірник, щоб рівність стала правильною: VII + IV = XVII?Відповідь: VIII + IX = XVII

Номер слайду 14

11. З 9 сірників скласти 6 квадратів (можна накладати один сірник впоперек іншого?Відповідь:

Номер слайду 15

12. З 12 сірників викладено 4 однакових квадратів, як на малюнку, при цьому утворився ще один додатковий квадрат (великий). Необхідно придбати 2 сірники (решту не займати), щоб утворилось два нерівних квадрати?

Номер слайду 16

Було. Відповідь

Номер слайду 17

13. З 10 сірників викласти 3 квадрати. Відповідь:

Номер слайду 18

14. У даній неправильній рівності необхідно перекласти один сірник, щоб рівність стала правильною: X + X = IВідповідь: XI – X = I

Номер слайду 19

МОЛОДЦІP. S. Найкмітливіші визначаються кількістю фішок та їх кольорами.

pptx
Додано
28 серпня 2020
Переглядів
1092
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку