Порадник для молоді, яка вчиться думати критично

Про матеріал

Сьогодні неможливо бути ізольованим від сучасного медіапростору. Безперечно, мав рацію німецький соціолог Ніклас Луман, коли говорив: «Те, що ми знаємо про наше суспільство і навіть про світ, в якому ми живемо, ми знаємо із засобів масової інформації». У цьому потоці інформації часом губляться навіть дорослі. Що ж говорити про дітей та підлітків? Чи вміємо ми фільтрувати інформацію, що отримується з різних ЗМІ, чи здатні не тільки бачити і чути, але й аналізувати, критично оцінювати отриману інформацію?

У потоці інформації та новин можна побачити маніпуляції, пропаганду і неправдиву інформацію (фейки), які часом досить важко розпізнати без основних навиків і знань з медіаграмотності.У Резолюції Європарламенту «настійно рекомендується включити медіаграмотність як дев'яту базову компетенцію в європейську програму освіти протягом всього життя». ЮНЕСКО рекомендує медіосвіту до впровадження в національні навчальні плани всіх держав, у систему додаткової, неформальної та освіти впродовж життя.

Зміст архіву
 + 2 Σá½∞µá - 1
 + 2 Σá½∞µá 2
zip
Додано
14 січня 2018
Переглядів
805
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку