Портфолио содержит работу учителя. В нем указано какой вуз закончила, как организую работу с учащимися, мои достижения, внеклассная работа, о моих выпускниках.
Професійний автопортрет Посада - учитель математики, фізики та інформатики Освіта - вища ВНЗ - Азейбарджанський педінститут ім. В.І. Леніна 1979 рік Фах - Математик. Викладач. Педагогічний стаж 38 роки Стаж роботи в даній школі - 25 років Кваліфікаційна категорія -“спеціаліст вищої категорії” Методичне звання - старший учитель
Характеристика з атестаційного листа Шебітько Ірина Іванівна має високу науково –теоретичну підготовку, добре володіє комп’ютерними технологіями, уроки проводить на рівні сучасних вимог. Вдало поєднує навчання і виховання. Викладання математики здійснює у тісному зв’язку з життям. Велику увагу приділяє розкриттю значення математики у різних галузях науки, практичній діяльності людини, застосуванню здобутих учнями теоретичних знань для розв’язання задач прикладного характеру. Вчитель творчо використовує різноманітні методи та методичні прийоми, видозмінює і використовує їх в залежності від рівня знань та загального розвитку учнів. Раціонально і ефективно використовує кожен етап уроку, що дає їй можливість працювати з повною віддачею. Вчитель розвиває самостійність, вчить логічно мислити, аналізувати, виділяти головне, суттєве. Формує культуру математичних записів, геометричних малюнків. Ірина Іванівна використовує можливості комп’ютерних програм для використання інтерактивних методів навчання «акваріум», «карусель», робота в парах та групах. Вчитель дав відкритий бінарний урок «Стежки навчання козаків», провела математичне шоу «Морський бій». Позакласну роботу з математики спрямовує на роботу із здібними дітьми, готує їх до олімпіад та конкурсу «Кенгуру» Підготувала і провела заходи до дня народження Остроградського. Ірина Іванівна доброзичлива, користується авторитетом серед колег та учнів.
ПЕДАГОГІЧНІ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПЕДАГОГІЧНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ Методи навчання: словесні, наочні, практичні; індуктивні, дедуктивні; репродуктивні, проблемні, дослідницькі Методи активізації уваги учнів: * метод мотивації учіння; * метод збудження інтересу; * метод проблемних ситуацій; * метод стимулювання учнів Методи викладання нового м а т е р і а л у: * метод доцільності задач; * метод асоціативного куща (схем);
ПЕДАГОГІЧНІ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТИПИ УРОКІВ: урок перевірки результатів шляхом зіставлення з даними; урок самостійної роботи, що вимагає творчого підходу; урок, на якому повертаємось до раніше вивченого матеріалу, розглядаємо під новим кутом зору; практичні роботи з геометричного матеріалу урок у формі змагань і ігор: конкурс, турнір, естафета, дуель, ділова чи рольова гра, кросворд, вікторина тощо; урок з використанням фантазії: урок-казка, урок-сюрприз, урок-подорож у Країну...; перенесення в рамки уроку традиційних форм позакласної роботи: КВК, „Слідство ведуть знавці”, „Що? Де? Коли?”, клуб ерудитів, диспут, клуб знавців математики, час веселої математики тощо; проведення предметних тижнів.
ЯК КЛАСНИЙ КЕРІВНИК ставлю перед собою орієнтовні виховні задачі: 1. Вивчення індивідуальних особливостей, інтересів та потреб учнів. Сприяння створенню згуртованого та працездатного колективу. 2. Допомога учням (на онові результатів анкетування та діагностики) у пізнанні власного характеру, у подоланні негативних та вихованні позитивних рис характеру. 3. Розвиток навчально-пізнавальних здібностей і потреб учнів; залучення до скарбів української та світової культури. 4. Виховування позитивних рис характеру: доброта, скромність, правдивість, старанність, повага до старших, дбайливість, взаємодопомога тощо та додержання загальнолюдських етичних норм. 5. Виховування демократичної культури поведінки, поваги до інших, толерантності, здатності відстоювати власну думку, не піддаватися чужому впливу. 6. Сприяння вихованню здорового способу життя; запобіганню шкідливих звичок. 7. Надання кожному учневі можливості брати участь у суспільно-корисних справах, класних та шкільних заходах. 8. Сприяння становленню учнівського самоврядування; розвитку організаційних вмінь та навичок.
РОБОТА З БАТЬКАМИ Основними напрямками в роботі з батьками я вважаю наступні: ☼ ознайомлення з умовами життя сім’ї, з’ясування її психологічного клімату, особливостей поведінки дитини в сім’ї; ☼ визначення рівня педагогічної культури батьків; ☼ виявлення труднощів, які відчувають батьки та позитивного досвіду сімейного виховання; ☼ здійснення колективного та індивідуального педагогічного впливу на батьків на основі ретельного аналізу; ☼ залучення батьків до організації позашкільної виховної роботи; ☼ проведення ділових ігор, „круглих столів”, „батьківських рингів”, семінарів з питань сімейного виховання.