Портфоліо учителя математики та інформатики

Про матеріал
Матеріал на атестацію педагогічних працівників з теми "Розвиток інформаційної компетентності учнів засобами ІКТ"
Перегляд файлу

Слайд 1.

Доброго ранку, шановні колеги!  Сьогодні я  зроблю самоаналіз своєї педагогічної діяльності за між атестаційний період.. За цей час змінилося багато учнів, змінилися вимоги до сучасного світу.

Слайд 2.

Проте Я – учитель, я вчити мушу. Я  вчитель  і  це навіть не професія , це спосіб життя .

Слайд 3.

Тому моє  педагогічне кредо:  “ Учитель – не той, хто вчить, а той, у кого вчаться ” . Я маю чітку педагогічну філософію, яка передбачає розвиток, начання, індивідуальний підхід, створення позитивного мікроклімату.

В контексті нової української школи я обрала  Проблемне питання над яким працюю: “Розвиток інформаційної компетентності учнів з використанням сучасних технологій навчання” ,

Слайд 4. яке надзвичайно актуальне в сучасному цифровому світі, коли учнів потрібно навчити орієнтуватися в потоці інформації, систематизувати та обирати потрібне.

Слайд 5. Навчальний процес   будую  на основі відповідних принципів навчання. Розв'язуючи будь яке навчальне  завдання , проводячи кожне конкретне заняття , враховую різні принципи навчання і створюю    умови для їх реалізації.

Слайд 6

Напрямки моєї роботи:

 Слайд 7 

Ставлячи перед собою завдання, я перш за все розумію що це велика відповідальність як перед , державою так і перед учнями, бо необхідно дати не лише обсяг знань і вмінь, а а розвивати вміння працювати з інформацією та медіа засобами, вміння порівнювати, аналізувати та систематизувати.

 Слайд 8

Вирішення всіх цих завдань, я бачу в розвитку і формуванні в учнів інформаційної компетенції з використанням інноваційних технологій навчання.

Слайд 9.

Як і кожен вчитель, я маю правила педагогічної майстерності.  Народне прислів’я «Добре слово мало коштує, та дорого цінується» для мене є аксіомою в роботі.

Слайд 10

В сучасному технологічному суспільстві застосування інноваційних технологій допомагає учням поступово перейти від ролі «споживача» до ролі «творця», а також розвинути настільки важливе сьогодні алгоритмічне мислення.

 

Слайд 11

Для забезпечення широкого спектру умінь, навичок застосовую  нестандартні уроки. Такі уроки викликають живий інтерес в учнів, а інтерес, як відомо, є стимулом пізнання, мотивує процес навчання.

Слайд 12

 Як і інші педагоги, я теж активно використовую інтерактивні форми та методи навчання.

Слайд 13.

Використання інтерактивних вправ(Вилучи зайве;Так –Ні; Знайди пару)  дозволяє навчити кожну дитину приймати унікальні зважені рішення,

Слайд 14.

 бути незалежною та рішучою у світі, де технології повсюдні, допомагає дітям краще відчути специфіку та суть самого цифрового світу,

Слайд 15. в якому ми живемо, і, у певному сенсі, краще підготуватися до нього.

  Слайд 16.

Одним із способів формування інформаційної компетенції є організація діяльності учнів в групах.

Слайд 17.

Під час роботи в групах, в учнів дуже сильно зростає мотивація. Завдяки досягненню потреби „безпеки” (за теоріями Маслова), учні звільнені від страху, спроможні прагнути успіху – а то й найкращого виконання роботи.

Слайд 18.

Також у своїй діяльності застосовую інтерактивні вправи,  які спряють формуванню громадянської відповідальності.

Слайд 19

На уроках інформатики широко застосовую проектну діяльність. використовую дослідницькі, творчі, ігрові, інформаційні, практико-орієнтовані проекти.

Слайд 20.

Проекти учні починають виконувати з 5 класу. 

.Слайд 21.

Використання сучасних сервісів для навчання є одним із засобів формування інформаційної компетентності учнів. Тому мій арсенал цих сервісів має такий вигляд:

Слайд 22.

Використання комп′ютера на уроці математики – це не дань моді, не засіб перекласти на комп′ютер багатогранну творчу працю вчителя, а лише один із засобів, що дозволяє інтенсифікувати процес навчання, створити умови для підвищення ефективності уроку математики.

Слайд 23.

Тому я на своїх уроках застосовую Зручні та ефективні засоби у навчання як хмарні технології: веб-додатки, що надають необмежені можливості для самостійної та спільної діяльності учнів та вчителя сприяють успішної підготовки до здачі ДПА та ЗНО з математики.

Слайд 24.

Позакласна робота це перш за все участь у конкурсах, предметних тижнях, інноваційна діяльність.

 

Слайд 25.

 Важливою ділянкою в моїй педагогічній діяльності є самоосвіта. Я беру участь у роботі шкільного методичного обєднання вчителів природничо-математичного циклу, обєднання класних керівників, в педагогічних радах, конференціях.

Слайд 26.

Учитель – вічний учень, і  результатом цього навчання є свідоцтва підвищення кваліфікації в 2019 та 2020 роках.

Слайд 27.

За між атестаційний період я прийняла участь у

Слайд 28

Слайд 29

Слайд 30.

Результатом моєї педагогічної діяльності  є нагороди моїх учнів, результативність учнів у конкурсах: Міжнародний конкурс з інформатики Бобер дипломи І-ІІІ ст, міжнародний конкурс Олімпіс дипломи І-ІІІ ст,

Слайд 31.

всеукраїнський конкурс «Наука-це цікаво дипломи ІІ-ІІІ ст, дистанційний конкурс «математика для всіх» на базі Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка. Ляхова М ІІІ місце, обласний конкурс інформаційних технологій на базі Малої академії наук «Інфотеч» Демянов В. ІІІ місце.

Результативність досвіду звичайна річ є моєю працею, але без підтримки та допомоги адміністрації школи та моїх колег, цього зробити було набагато важче. Тому щиро дякую всім вам.

 

Слайд 32

Учитись важко,

А учить ще важче,

Але не мусиш зупинятись ти.

Як людям віддаси

Усе найкраще,

То й сам сягнеш нової висоти.

Я не тільки вчитель, я – вихователь, я класний керівник 7 класу.  тому результати моєї виховної діяльності я хочу вам представити у вигляді коротенького відеофайлу, який розкаже вам про моїх вихованців.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Додано
29 жовтня 2020
Переглядів
448
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку