Слайд 1.
Доброго ранку, шановні колеги! Сьогодні я зроблю самоаналіз своєї педагогічної діяльності за між атестаційний період.. За цей час змінилося багато учнів, змінилися вимоги до сучасного світу.
Слайд 2.
Проте Я – учитель, я вчити мушу. Я вчитель і це навіть не професія , це спосіб життя .
Слайд 3.
Тому моє педагогічне кредо: “ Учитель – не той, хто вчить, а той, у кого вчаться ” . Я маю чітку педагогічну філософію, яка передбачає розвиток, начання, індивідуальний підхід, створення позитивного мікроклімату.
В контексті нової української школи я обрала Проблемне питання над яким працюю: “Розвиток інформаційної компетентності учнів з використанням сучасних технологій навчання” ,
Слайд 4. яке надзвичайно актуальне в сучасному цифровому світі, коли учнів потрібно навчити орієнтуватися в потоці інформації, систематизувати та обирати потрібне.
Слайд 5. Навчальний процес будую на основі відповідних принципів навчання. Розв'язуючи будь яке навчальне завдання , проводячи кожне конкретне заняття , враховую різні принципи навчання і створюю умови для їх реалізації.
Слайд 6
Напрямки моєї роботи:
Слайд 7
Ставлячи перед собою завдання, я перш за все розумію що це велика відповідальність як перед , державою так і перед учнями, бо необхідно дати не лише обсяг знань і вмінь, а а розвивати вміння працювати з інформацією та медіа засобами, вміння порівнювати, аналізувати та систематизувати.
Слайд 8
Вирішення всіх цих завдань, я бачу в розвитку і формуванні в учнів інформаційної компетенції з використанням інноваційних технологій навчання.
Слайд 9.
Як і кожен вчитель, я маю правила педагогічної майстерності. Народне прислів’я «Добре слово мало коштує, та дорого цінується» для мене є аксіомою в роботі.
Слайд 10
В сучасному технологічному суспільстві застосування інноваційних технологій допомагає учням поступово перейти від ролі «споживача» до ролі «творця», а також розвинути настільки важливе сьогодні алгоритмічне мислення.
Слайд 11
Для забезпечення широкого спектру умінь, навичок застосовую нестандартні уроки. Такі уроки викликають живий інтерес в учнів, а інтерес, як відомо, є стимулом пізнання, мотивує процес навчання.
Слайд 12
Як і інші педагоги, я теж активно використовую інтерактивні форми та методи навчання.
Слайд 13.
Використання інтерактивних вправ(Вилучи зайве;Так –Ні; Знайди пару) дозволяє навчити кожну дитину приймати унікальні зважені рішення,
Слайд 14.
бути незалежною та рішучою у світі, де технології повсюдні, допомагає дітям краще відчути специфіку та суть самого цифрового світу,
Слайд 15. в якому ми живемо, і, у певному сенсі, краще підготуватися до нього.
Слайд 16.
Одним із способів формування інформаційної компетенції є організація діяльності учнів в групах.
Слайд 17.
Під час роботи в групах, в учнів дуже сильно зростає мотивація. Завдяки досягненню потреби „безпеки” (за теоріями Маслова), учні звільнені від страху, спроможні прагнути успіху – а то й найкращого виконання роботи.
Слайд 18.
Також у своїй діяльності застосовую інтерактивні вправи, які спряють формуванню громадянської відповідальності.
Слайд 19
На уроках інформатики широко застосовую проектну діяльність. використовую дослідницькі, творчі, ігрові, інформаційні, практико-орієнтовані проекти.
Слайд 20.
Проекти учні починають виконувати з 5 класу.
.Слайд 21.
Використання сучасних сервісів для навчання є одним із засобів формування інформаційної компетентності учнів. Тому мій арсенал цих сервісів має такий вигляд:
Слайд 22.
Використання комп′ютера на уроці математики – це не дань моді, не засіб перекласти на комп′ютер багатогранну творчу працю вчителя, а лише один із засобів, що дозволяє інтенсифікувати процес навчання, створити умови для підвищення ефективності уроку математики.
Слайд 23.
Тому я на своїх уроках застосовую Зручні та ефективні засоби у навчання як хмарні технології: веб-додатки, що надають необмежені можливості для самостійної та спільної діяльності учнів та вчителя сприяють успішної підготовки до здачі ДПА та ЗНО з математики.
Слайд 24.
Позакласна робота це перш за все участь у конкурсах, предметних тижнях, інноваційна діяльність.
Слайд 25.
Важливою ділянкою в моїй педагогічній діяльності є самоосвіта. Я беру участь у роботі шкільного методичного обєднання вчителів природничо-математичного циклу, обєднання класних керівників, в педагогічних радах, конференціях.
Слайд 26.
Учитель – вічний учень, і результатом цього навчання є свідоцтва підвищення кваліфікації в 2019 та 2020 роках.
Слайд 27.
За між атестаційний період я прийняла участь у
Слайд 28
Слайд 29
Слайд 30.
Результатом моєї педагогічної діяльності є нагороди моїх учнів, результативність учнів у конкурсах: Міжнародний конкурс з інформатики Бобер дипломи І-ІІІ ст, міжнародний конкурс Олімпіс дипломи І-ІІІ ст,
Слайд 31.
всеукраїнський конкурс «Наука-це цікаво дипломи ІІ-ІІІ ст, дистанційний конкурс «математика для всіх» на базі Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка. Ляхова М ІІІ місце, обласний конкурс інформаційних технологій на базі Малої академії наук «Інфотеч» Демянов В. ІІІ місце.
Результативність досвіду звичайна річ є моєю працею, але без підтримки та допомоги адміністрації школи та моїх колег, цього зробити було набагато важче. Тому щиро дякую всім вам.
Слайд 32
Учитись важко,
А учить ще важче,
Але не мусиш зупинятись ти.
Як людям віддаси
Усе найкраще,
То й сам сягнеш нової висоти.
Я не тільки вчитель, я – вихователь, я класний керівник 7 класу. тому результати моєї виховної діяльності я хочу вам представити у вигляді коротенького відеофайлу, який розкаже вам про моїх вихованців.