5 листопада о 18:00Вебінар: Онлайн-сервіси для дистанційної роботи: Google Meet, Skype, Zoom
Пропонуємо кілька цікавих варіантів для організації дозвілля ваших учнів.

В умовах ізоляції, коли діти не мають змоги відвідувати улюблені гуртки та зустрічатися з друзями, важливо грамотно організувати їхнє дозвілля. Якщо батьки та вчителі не візьмуть на себе таку відповідальність – із цим залюбки впораються гаджети. Вони точно знають, як відволікти учня від нагальних справ. Та чи корисна для нас така «допомога»? Пропонуємо до вашої уваги 11 ідей для продуктивного відпочинку школярів, які можна з легкістю втілити вдома та підпорядкувати навчальним задачам.

День 1 – створити міні-город на підвіконні

Догляд за рослинами – вітамінний антистрес. Солодкий перець, морква, огірки, помідори, редис і купа свіжої зелені – таке городництво прикрасить оселю та допоможе дитині розвинути відповідальність. А спостереження за поведінкою флори та етапи росту – цікаве завдання з біології. І от уже ваші учні зайняті корисною та цікавою справою!

День 2 – вивчити танець

Під час ізоляції дуже важливо піклуватися про здоров'я, а жвавий рух чудово покращує емоційний та імунний стан усієї родини. Звісно, з прогулянками не все так просто, але за час карантину діти можуть навчитися танцювати, а батьки стати ще стрункішими. Покажіть учням відео з Just Dance та запропонуйте їм спробувати почати танцювати з родиною (утім, можна і самостійно). А для молодших школярів цікавими стануть руханки та зумба для дітей. Учителі фізкультури зможуть впровадити танцювальні комбінації як альтернативу звичним вправам. Дітям сподобається, от побачите!

День 3 – зробити листівку до Дня матері

Найскладнішим у цьому пункті буде втримати таємницю до 10 травня, щоб мама не побачила процес і результат роботи. Запропонуйте учням створити шедевр, залучивши братів і сестер – результат такого дозвілля буде радувати маму ще довго. Творче завдання можна виконувати на уроках праці та образотворчого мистецтва.

День 4 – створити свічки своїми руками

Створити натуральну свічку з вощини простіше, ніж здається. Для старту підійде пласт вощини та гніт. При згоранні, окрім приємного аромату, воскові свічки виділяють фітонциди, а вони чудово вбивають бактерії, грибки, віруси. Від вірусу COVID-19 свічка навряд чи захистить, але повітря в будинку стане помітно чистіше. Дітям цікаво буде отримати коментар процесів згоряння від учителя хімії та фізики.

День 5 – подбати про птахів і зробити шпаківню

У карантин саме час нести у світ більше добра. Цікавим і корисним заняттям стане збірка шпаківні. Для цього знадобиться дерево, фанера, картон, звичайна пляшка – використати можна все, що є під рукою. Під час будівництва будинку для птахів врахуйте такі умови: безпечність для його мешканців, практичність, щоб птахи могли відкладати там яйця і висиджувати потомство, обов'язковий доступ свіжого повітря, зручний розмір, щоб птахи могли там поміститися. Запропонуйте дітям найпростіший шаблон шпаківні.

День 6 – Приготувати смаколики власноруч

Кулінаром можна стати у будь-якому віці! Цей творчий процес допоможе дитині набути нових навичок: краще розуміти час, усвідомити свою значущість і навіть потренуватися в математиці. Під час приготування їжі можна рахувати кількість яєць, овочів, ложок цукру чи олії. Навіть вибагливі дітки смакують приготоване власноруч із великим задоволенням. Залучивши фантазію, цю буденну справу можна адаптувати до уроків праці, хімії та математики. Наприклад, математики можуть зашифрувати дані про необхідну кількість інгрідієнтів у рівняннях чи задачах, а вчителі хімії можуть запропнувати учням для початку розписати хімічних склад складових, а вже потім переходити до справи. Варіантів безліч!

День 7 – взяти участь у плануванні сімейного бюджету

Навички фінансової грамотності надзвичайно корисні в умовах сьогодення, і вони точно знадобляться дитині у подальшому житті. Запропонуйте учням спробувати самостійно зробити аналіз сімейного бюджету та запланувати майбутні витрати. Також буде корисно скачати кілька програм з фінансового планування на смартфон, розібратися у функціях та оптимізувати підрахунки витрат на продукти, побут, комунальні послуги, особисті дитячі витрати.

День 8 – створити фотоальбом

Перегляд фотографій – прекрасна можливість відтворити родинне дерево, провести час з користю в спокої. Вклеювання фотографій, розподіл їх за хронологією або подіями, оформлення рамок допоможе стати ближчими та краще пізнати свою родину. Творчі завдання прекрасно адаптуються під заняття з образотворчого мистецтва.

День 9 – грати в настільні ігри

На відміну від гаджетів, настільні ігри підключають до роботи не лише візуальний та слуховий канали сприйняття інформації, але й тактильний. Під час такого дозвілля у дитини розвивається дрібна моторика, зростає самооцінка, формується вміння співпереживати партнерам по грі, закладаються навички імпровізації, уміння прорахувати власні дії на декілька кроків уперед,  розробляти власні стратегії. Під час гри мозок дитини завантажений важливою інформацією: правилами, навчанням, оформленням ігрового простору. Вчитель може запропонувати такий спосіб відпочинку – прекрасного дозвілля для всієї родини.

Найважливіше побажання стосується батьків, учителів, дітей – піклуйтеся про оточуючих! Нагадайте учням, що Якщо є змога – влаштуйте відеозв'язок між родичами та друзями. Приготуйте вечерю (запропонуйте іншій стороні також підготувати смаколики) та запросіть рідних до спілкування. Навіть звичайний телефонний дзвінок зробить вас ближчими одне до одного! Будьмо здорові! 

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter