Добірка матеріалів, присвячених STEM-освіті

Інноваційний урок у форматі STEM – це гармонійне поєднання динамічної роботи та різноманітних способів подання інформації з різних предметних галузей. І не дивно, що саме такий підхід підвищує інтерес до навчання, стимулює увагу та знімає психологічне напруження школярів. Аби ви могли урізноманітнити процес навчання, ми підготували для вас добірку корисних матеріалів із нашої Бібліотеки, присвячених STEM, STEAM та STREAM.


Тема: Структура та особливості STEM-уроку

Автор: Хромчихіна Олена Олексіївна

Про матеріал: Для планування успішної роботи зі STEM-технологіями вчитель має володіти інформацією щодо її навчально-методичного супроводу. У цьому матеріалі ви знайдете узагальнені рекомендації та поради щодо підготовки змістовного уроку STEM на конкретному прикладі. Також у розробці розглянуто структурні елементи уроку та способи організації роботи школярів.


Тема: Stem-технологія – один із шляхів впровадження концепції «Нової української школи» в освітній процес у початкових класах

Автор: Терещенко Ніна Андріївна

Про матеріал: У посібнику описані основні ідеї, принципи та переваги STEM-освіти в початковій школі. Представлено реалізацію компетентнісного підходу, наведено приклади бінарних уроків, використання методу проєктів та впровадження елементів STEM-освіти в позакласній роботі.


Тема: Впровадження елементів STEM-освіти у навчання природничо-математичних дисциплін

Автор: Ночевчук Марія Володимирівна

Про матеріал: У цій розробці систематизовано та узагальнено теоретичну інформацію щодо використання STEM-освіти в середній школі. Представлена практична реалізація елементів STEM стане у пригоді вчителям математики, фізики, природознавства, хімії, географії та біології під час викладання навчального матеріалу та в позакласній роботі. 


Тема: Методичний посібник розробок STEM-проєктів

Автор: Іваніна Олена Вікторівна

Про матеріал: Методично-практичний посібник містить матеріали щодо досвіду роботи вчителів стосовно впровадження STEM-освіти під час викладання фізики, біології, математики, історії, образотворчого мистецтва  та технологій.


Тема: Інтеграційний підхід до навчання фізики як елемент STEM-освіти

Автор: Тичківська Тетяна Михайлівна

Про матеріал: Збірка містить конспекти уроків із фізики та природознавства з використанням інноваційних технологій як одного із елементів STEM-освіти. Рекомендовано для творчого використання вчителями фізики та природознавства, керівниками гуртків.


Тема: STEM-освіта при вивченні математики

Автор: Бондар Галина Михайлівна

Про матеріал: У презентації представлено модель використання STEM-освіти під час викладання математики та наведено конкретні приклади цікавих завдань. Розглянуті  інноваційні методи та нетрадиційні форми роботи дозволять змінити акценти освітньої діяльності з вузькопредметних на загальнодидактичні, коригувати зміст окремих тем у напрямку досліджень, оцінювати результати навчання через ключові та предметні компетентності школярів.


Тема: Позакласний захід в рамках декади STEM-освіти в школі

Автор: Мохова Ольга Петрівна

Про матеріал: Представлена розробка турніру з математики дозволить провести цікавий і корисний позакласний захід. Турнір складається з декількох етапів: «Математичний калейдоскоп», «Роботи», «Повітряна куля», «Створення просторової математичної фігури». Під час турніру школярі матимуть змогу не лише  перевірити ерудицію школярів, а й проявити креативні здібності, розвинути критичне та просторове мислення.


Тема: STEM-освіта як механізм формування успішної особистості в умовах впровадження Нової української школи

Автор: Михайленко Василь Володимирович

Про матеріал: У розробці розглянуто етапи реалізації навчальних проєктів  на прикладах задач конструкторського типу розділу «Магнітні явища» з фізики для учнів 9 класу. Під час заняття використовується апаратно-обчислювальна платформа ARDUINO, елементи радіоелектронного конструювання та заводські конструктори. Інтеграція дослідницьких методик та методу проєктів сприяє розвитку конструкторського та критичного мислення й ключових компетентностей школярів. 


Тема: Інтегрований урок «Галицько-Волинське князівство» 

Автор: Повшук Олександра Петрівна

Про матеріал: План-конспект уроку допоможе провести цікавий інтегрований урок для учнів 7 класу. Авторка розробки поєднала вивчення історії з інформатикою, математикою та географією. Під час проведення уроку учні матимуть змогу проявити себе у різних сферах, такі як робота за комп’ютером, виступ перед аудиторією та вміння висловлювати власну думку. Також передбачено перевірку засвоєння школярами попереднього матеріалу та оцінювання результатів роботи кожного учня.   


Ще більше розробок ви можете знайти в Бібліотеці за посиланням, де педагоги-практики додали понад 500 тематичних матеріалів, які допоможуть в організації уроку.

Разом із тим, пропонуємо переглянути конференцію “STEM, STEAM, STREAM і проєктне навчання”, під час якої 7 спікерів ділились практичними кейсами. Використайте новий досвід задля урізноманітнення освітнього процесу!

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter