Результати конференції, присвяченої дистанційному викладанню природничих дисциплін.

Підсумовуємо інтернет-конференцію «Природничі дисципліни: навчаємо дистанційно» та публікуємо тези лекції Юлії Батури – вчительки хімії, лауреатки Європейського фестивалю для STEM-викладачів «Science on Stage». У своєму виступі лекторка ділиться досвідом використання ряду онлайн-сервісів, що дозволяють створювати онлайн-уроки та проводити практичні роботи з хімії.

Як побудувати роботу онлайн

Принцип дистанційної роботи, що виробила лекторка, поєднує у собі як використання онлайн-сервіси (дозволяють працювати з учнями у режимі реального часу) так і офлайн-завдання (діти переглядають завдання самостійно, у будь-який час). На початку тижня клас отримує завдання, що має виконати до п’ятниці, відправивши електронні форми на пошту вчителя.

Найвдалішими платформами для онлайн-спілкування, на думку лекторки є: Zoom, Skype, Google Hangouts, OBS Studio, Free Conference Call. Найбільш зручними офлайн-сервісами: Google classroom, Google sites, Padlet, Linoit. Будьте готові, що постійно підтримувати онлайн-зв’язок із усім класом не вийде. Тому спільні зустрічі варто проводити не часто, лише для консультацій, інструктажів та запитань. При дистанційному викладанні на перший план виходить здатність учнів eчитися самостійно, читати інструкції та слідувати їм.

Які платформи використовувати?

Окрім платформ для спілкування існують додаткові сайти та сервіси, зручні для створення контрольних, завдань та викладення матеріалів. Сама лекторка найчастіше використовує наступні: Wizer.me, Liveworksheets, Google sites, як допоміжні – Padlet, Linoit, YouTube.

Перші три платформи мають різноманітний та простий функціонал, дозволяючи розмістити всі матеріали, необхідні для завдань, в одному місці. Таким чином дітям не доведеться переходити на декілька сторінок, аби побачити різні пункти контрольної. З інтерактивними сторінками кожна робота дорівнюватиме одному листу на екрані, що допоможе дітям не заплутатись.

Інтерактивний робочий аркуш

Інтерактивним робочим аркушем є сторінка, на якій можна розмістити матеріал і різного типу завдання для учнів: тести, вправи на відповідність, сортування, завдання відкритого типу. У подібні аркуші можуть бути вбудовані: відео, покликання, малюнки, текст, що допоможе зробити повноцінну практичну роботу за допомогою YouTube відео з дослідами.

Що може містити ІРА з хімії:

  1. Урок
  2. Самостійну/контрольну роботу
  3. Лабораторну/практичну роботу
  4. Тренажер для повторення складних моментів і тем
  5. Домашнє завдання
  6. Автоматичне оцінювання (програма сама підраховує кількість набраних учнями балів, тож роботу не треба довго перевіряти)
  7. Зворотний зв'язок

Більше дізнатися про види інтерактивних аркушів та принцип їхнього створення можна переглянувши виступ: 

Конференція «Природничі дисципліни: навчаємо дистанційно» відбулася 24 квітня. У цей день були запропоновані дієві рішення, практичні прийоми та поради, які допоможуть організувати навчання на вищому рівні. І ви можете особисто пересвідчитися у цьому! Перегляньте запис конференції на нашому Ютуб-каналі та отримайте безліч корисної інформації!

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter