21 жовтня 2020 року Уряд ухвалив зміни до постанов Кабміну від 23 квітня 2003 р. № 585 «Про встановлення тривалості здобуття освіти у закладах загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами» і від 12 липня 2017 р. № 545 «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр». Ці постанови надають можливість подовжити тривалість навчання дітей з особливими освітніми потребами (ООП) відповідно до індивідуальних потреб.
Учні з ООП можуть подовжити навчання у школі у разі потреби загалом на два роки:
- Вони зможуть розпочинати навчання у молодших класах з іншого віку.
- Тривалість їхнього навчання у початковій та базовій школі можна подовжити, доповнивши освітню програму корекційно-розвитковим складником.
Потребу щодо подовження навчання буде визначати команда психолого-педагогічного супроводу не пізніше ніж за пів року до завершення навчання, а підтверджує рішення інклюзивно-ресурсний центр, який в разі потреби буде проводити повторну комплексну оцінку розвитку дитини.
Після висновку інклюзивно-ресурсного центру про повторну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини та заяви батьків педагогічна рада ухвалює рішення про подовження тривалості навчання, а керівник закладу освіти вводить в дію наказ.
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.