12 квітня о 18:00Вебінар: Навчаємо дітей мистецтва розповідати історії за допомогою PowerPoint
Від STEM до педагогічного дизайну.

STEM (із фокусом на інженерію), казки на уроках, нові онлайн-сервіси, педагогічний дизайн… Цей тиждень буде насиченим! А щоб ви нічого не пропустили, ми створили для вас добірку майбутніх вебінарів від «На Урок». Ви точно знайдете виступ, який варто відвідати цього тижня! До речі, його ви зможете автоматично додати до свого ґуґл-календаря.

STEM через літеру «Е»: елементи інженерної освіти в початковій школі

Дослідження, ініційоване австралійським урядом у 2014 році, демонструє, що 75% професій, які швидко розвиваються, потребують навичок STEM. Нині ми бачимо позитивну тенденцію в українській освіті: STEM ефективно впроваджується адміністраціями шкіл та самими вчителями. Але чи можемо ми говорити про системний рівень? Поки до цього, на жаль, далеко. Як наблизитися до ідеалу? Погляньмо особливо прискіпливо на літеру Е, тобто інженерію. 

Олександр Козленко впевнений, що на STEM варто поглянути із боку літери «Е», тобто інженерії. Такий підхід може показати чудові результати! І, як наслідок, це наблизить нас до системного втілення STEMу на кожному уроці.

У чому практична користь від впровадження елементів інженерії у школі?

1. Ви розвієте упередження про інженерію як науку

Часто школярі думають, що інженерія – це нудно, бо тут нібито немає простору для творчості. Допоможіть їм пересвідчитися в протилежному! Адже інженерія – це створення нових предметів у найрізноманітніших галузях: енергетика, біомедицина, аерокосмічна промисловість… Уже цікаво, чи не так?

2. Ви розвієте міфи про професію інженера

Інженери – не тільки будівники! Вони залучені у всі процеси життєвого циклу технічних пристроїв: прикладні дослідження, планування, конструювання, випробування, управління якістю тощо. І це ще далеко не повний перелік!

3. Ви розвинете м’які навички школярів

Якщо звести інженерію до кількох слів, то це наука про створення нового та покращення того, що вже існує. І ці навички є незамінними! А також ви розвиватимете в учнів системне та креативне мислення, здатність візуалізувати та шукати ефективні рішення і таке інше.

А Олександр Козленко відкриє практичну сторону STEM-інженерії! Мерщій реєструйтеся на вебінар.

Де? Освітній проєкт «На Урок».
Коли? 1 березня о 18:00 (понеділок).

Як казка допомагає навчати образотворчого мистецтва учнів 5-7 класів

Молодші школярі часто малюють, створюють поробки та виконують художньо-творчі завдання. І це чудово, адже образотворче мистецтво допомагає розслабитися, висловити почуття та навіть знайти покликання. Утім, згодом діти можуть зіштовхнутися з упередженнями: буцімто «дорослі люди» не захоплюються творчістю. Звісно, це неправда. І вчителі можуть пояснити це, повернувши учнів у безтурботне дитинство за допомогою казок! Казки люблять і дорослі, і діти. Вони надихають людей будь-якого віку, розвивають креативне мислення й заохочують до художньої творчості.

Ось кілька творів з елементами казкотерапії для уроку образотворчого мистецтва:

  • К. Чуковський «Мийдодір», «Федорине горе», «Айболить»;
  • С. Могилевська «Про Машеньку та Королеву Зубну Щітку»
  • Михалков «Про дівчинку, яка погано їла», «Дядя Стьопа»; 
  • Л. Яхнін «Правдива історія»;
  • Е. Успенський «Жахлива історія»;
  • Б. Заходер «Петрик мріє» та інші.

А як використати казкові твори на уроці? У цьому допоможуть вправи «Перевтілення», «Машина часу», «Зачаклований олівець», «Міняймося місцями». Реєструйтеся на вебінар Лідії Солодар і дізнаєтеся!

Де? Освітній проєкт «На Урок».
Коли? 2 березня о 18:00 (вівторок).


Онлайн-сервіси для організації дистанційного та проєктного навчання: Trello, Basecamp, Asana

Дистанційне та змішане навчання – сучасна реальність, із якою українським школам варто навчитися жити. Упевнені, у вас уже є професійна скарбничка (або цілий багаж!) інтернет-сервісів для онлайн-навчання. Пропонуємо вам поповнити її новими інструментами для спільної роботи над проєктами у віддаленому режимі. Trello, Basecamp, Asana – гіганти, про яких говорить міжнародна освітянська спільнота.

Розглянемо основні функції та переваги цих ресурсів:

1. Trello

Це система для впорядкування завдань та метод контролю їх виконання. Ресурс надає можливість зберігати матеріали або посилання на них, у тому числі фото із зошитів. Функціонал дійсно вражає, все обмежується лише вашою уявою!

2. Basecamp

Розробники ресурсу спростили все, що тільки можна було спростити! І це величезна перевага для вчителів та учнів, яким потрібні лише базові функції для створення проєктів, проведення уроків, перевірки робіт тощо.

3. Asana

Колишні працівники Facebook вирішили створити ресурс для організації спільної роботи! Ним можна користуватися навіть не прив’язуючи поштову скриньку, що особливо зручно на уроках.

Реєструйтеся на вебінар, під час якого Сергій Петров та Юлія Рябець розкажуть про можливості кожного онлайн-сервісу.

Де? Освітній проєкт «На Урок».
4 березня о 18:00 (четвер).


Дизайн продуктивного уроку біології

Педагогічний дизайн – освітній інструмент, що допоможе привести до ладу педагогічні розробки та зробити процес навчання більш ефективним і результативним. Цей підхід допомагає вчителю перетворитися на педагогічного дизайнера, який розробляє найефективніші засоби і форми навчання. І чудово, що педагогічний дизайн можна використовувати на будь-якому уроці!

Можливо, ви вже втілюєте принципи педагогічного дизайну? Перевірте себе.

  1. Принцип індивідуалізації: ви враховуєте психофізіологічні потреби школярів, дієте відповідно до їхнього віку та рівня засвоєння інформації.
  2. Принцип мультимедійного представлення інформації: забезпечуєте максимальну наочність та зменшуєте кількість об’єктів, що можуть відволікати учнів.
  3. Принцип системності: втілюєте педагогічний дизайн регулярно та систематично.
  4. Принцип ергономічності: створюючи візуальні матеріали, враховуєте загальні тенденції їх сприйняття школярами (наприклад, бажано використовувати шрифти, що легко читаються на кшталт Roboto, Open Sans тощо).

Роль педагогічного дизайну неможливо переоцінити! А щоб у цьому переконатися, реєструйтеся на вебінар Олени Манжос.

Де? Освітній проєкт «На Урок».
Коли? 5 березня о 18:00 (п'ятниця).


Зберігайте статтю, аби нічого не загубити! І діліться дайджестом із колегами.

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter