Навчання впродовж життя – одна з найважливіших компетентностей сучасної людини. Упродовж декількох років в Україні було розроблено та запроваджено нову систему підвищення кваліфікації, яка передбачає серйозне розширення можливостей для самовдосконалення та розвитку педагогічної майстерності вчителів.
Відповідно до вимог чинного законодавства, педагог має свободу вибору суб'єктів, тем, видів, способів тощо підвищення кваліфікації. Зокрема, звернемо увагу на Постанову №800 КМУ від 21.08.2019 (Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників).
- Пункт 6. Педагогічні і науково-педагогічні працівники можуть підвищувати кваліфікацію за різними формами, видами.
- Пункт 7. Педагогічні та науково-педагогічні працівники самостійно обирають конкретні форми, види, напрями та суб’єктів надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації (далі - суб’єкти підвищення кваліфікації).
- Пункт 9. Суб’єктом підвищення кваліфікації може бути заклад освіти (його структурний підрозділ), наукова установа, інша юридична чи фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, що провадить освітню діяльність у сфері підвищення кваліфікації педагогічних та/або науково-педагогічних працівників.
- Пункт 13. За результатами проходження підвищення кваліфікації педагогічним та науково-педагогічним працівникам видається документ про підвищення кваліфікації, технічний опис, дизайн, спосіб виготовлення, порядок видачі та обліку якого визначається відповідним суб’єктом підвищення кваліфікації.
«На Урок» як суб'єкт підвищення кваліфікації працює відповідно до вимог чинного законодавства, надаючи послуги, спрямовані на професійне зростання педагогів за різномантіними напрямами та всебічний розвиток учасників освітнього процесу.
За понад 6 років діяльності Освітній проєкт «На Урок» організував сотні вебінарів та десятки конференцій та курсів для вчителів. Для того, аби педагогам, які викладають математику, було простіше зорієнтуватися в навчальному матеріалі, підготували перелік заходів, що можна переглянути та навчатися в межах підвищення кваліфікації.
Онлайн-курси «На Урок» для вчителів математики
Онлайн-курси для вчителів – комплекс навчальних матеріалів на актуальні для освітян теми, авторами яких є викладачі-практики та спеціалісти із різних сфер освіти, науки, культури.
Особливості участі: всі курси дистанційні, кожен, хто зареєструється, має необмежений доступ до навчальних матеріалів, спілкування в коментарях, додаткових матеріалів. За потреби учасник курсу може придбати повний доступ до курсу, що передбачає доступ до фінального іспиту та завантаження свідоцтва підвищення кваліфікації.
- Інструменти виявлення та надолуження освітніх втрат при вивченні математики
- Використання SMART-технології на уроках в освітньому просторі НУШ
- Тимбілдинг у роботі вчителя і класного керівника
- Формування та відновлення психоемоційного клімату під час реалізації освітнього процесу
- Підтримка та розвиток емоційного інтелекту в умовах навчання онлайн
- Педагогічні стратегії сучасного вчительства
- Як створювати якісний навчальний відеоконтент: поради для педагогів
- Організація ефективного навчання у Новій українській школі
- Інтерактивне навчання - активність без втоми: від мотивації до рефлексії
- Інтегроване навчання: від уроку до курсу
- Учительство нової формації: початкова та середня освіта в системі НУШ
- Системне мислення в освіті: формуємо, розвиваємо, застосовуємо
- Формування підприємницької компетентності в закладі освіти
- Розвиток критичного, логічного і креативного мислення засобами мистецтва
Інтернет-конференції «На Урок» для вчителів математики
Онлайн-конференції для вчителів – це масштабний, зручний, ефективний формат підвищення кваліфікації, коли протягом дня глядачі у прямому ефірі спілкуються із фахівцями на задану конференцією тему та діляться досвідом.
Особливості участі: конференції проходять в онлайн-форматі та доступні для перегляду в запису; відбуваються відкриті трансляції, долучитись до яких може кожен педагог. За потреби учасники можуть замовити свідоцтво про підвищення кваліфікації, яке відповідає вимогам чинного законодавства.
- Математична освітня галузь: ідеї та досвід
- Практичний інтенсив: інтерактивні технології навчання
- Можливості сервісу Canva для освіти: ідеї та практика
- Психологічна підтримка та безпека учасників освітнього процесу
- Оцінювання результатів навчання: підходи та практика
- 7 клас НУШ: організація навчального процесу
- Психологічна підтримка: поради та практика для освітян
- Освітні інструменти сучасного вчителя: інтернет-ресурси
- Компетентнісне навчання в НУШ: поради та практика
- Безпека в інтернеті: нові виклики для педагогів
- Формувальне оцінювання: практичні прийоми та поради
- Організація змішаного навчання: ідеї та практика
- Подолання освітніх втрат: теорія та практика
- Сучасні уроки математики: ідеї та практика
- Предметний інтенсив: викладання математики в сучасних умовах
- Предметний інтенсив: математика в 5 класі НУШ
- Формування математичної компетентності: поради для вчителів
- Професійний розвиток вчителів математики: ідеї та методики викладання
- Формування ключових компетентностей і навичок учнів
- Інтернет-ресурси у навчальному процесі
NEW! Запрошуємо долучитись до учасників конференцій «Атестація педагогічних працівників відповідно до оновленого Положення» та «Здійснення формувального оцінювання в НУШ».
Вебінари «На Урок» для вчителів математики
Вебінари для вчителів – це онлайн-заходи на визначену тему, які дозволяють у зручний спосіб підвищувати рівень педагогічної майстерності вчителів у дистанційному форматі. Виступи охоплюють максимально широкий перелік тем і дисциплін, які відповідають професійному запиту вчителів математики.
Особливості участі: вебінари перебувають у відкритому доступі та пропонують безкоштовне навчання. Педагоги, які мають акаунт на сайті, можуть вільно реєструватися на захід та переглядати його запис. Трансляція та запис знаходяться на Ютуб-каналі проєкту у відкритому доступі. За потреби педагоги можуть замовити свідоцтво підвищення кваліфікації, яке відповідає вимогам чинного законодавства.
- Створення презентацій в Canva: від ідеї до готового матеріалу
- Інтерактивна математика: як залучити учнів за допомогою цифрових технологій
- Штучний інтелект для освіти: сервіси для створення навчальних тестів
- Методична скарбничка вчительства: математичні та логічні вправи в умовах онлайн-навчання
- Навчальний рік 2024/2025: методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів базової та старшої школи
- 7 клас НУШ: освітня та модельні програми, типи оцінювання, оформлення документації
- Експрес-підготовка учнів до НМТ із математики: поради для вчителів
- Використання методики Numicon (Нумікон) у процесі формування математичних уявлень у дітей із ООП
- Оцінюємо навчальні досягнення здобувачів освіти в НУШ на уроках математики
- Формування функціональної грамотності на уроках природничо-математичного циклу
- Національний STEM-тиждень 2024: алгоритм підготовки та проведення
- Білінгвальні уроки математики в початковій школі: спроби, кроки, результати
- Розвиток навичок аналізу та синтезу в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку на уроках математики
- Онлайн-сервіси для навчання математики в 5 класі НУШ: практика використання
- Навчання математики у 5 класі НУШ: від модельних програм до практики втілення
- Оптимізація процесу підготовки до НМТ
- Як вчителю підготувати школярів до успішного складання блоку НМТ із математики
- Математика дистанційно: поради вчителя-практика (середня і старша школа)
- Математика в дошкіллі та початковій школі: закладаємо основу для подальшого успішного навчання
- Застосування методики Numicon у роботі з дітьми із синдромом Дауна
- Ситуативні природничі задачі: долаємо суперечності між життям і школою, залучаючи математичну грамотність PISA
- Підготовка учнів, які вивчають математику на рівні стандарту, до державної підсумкової атестації
- Граємося в математику: ідеї та поради для роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку
- Формування ключових компетентностей на уроках математики через розв’язування практико-орієнтованих завдань
- Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів
- Втілення підходу «діти навчають дітей» на уроках математики
- Математика на дотик: формати роботи та ідеї завдань для дітей із порушеннями зору
- Як зробити вивчення математики цікавим і веселим
- Використання методів ейдетики під час вивчення тригонометричних формул
- Ментальна арифметика – ефективна методика гармонійного розвитку мозку
- Скринька таємниць творчого вчителя початкової школи на уроках математики та природознавства
- Numicon (Нумікон): проста математика для всіх
- Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку
Окремо ви можете завантажити перелік заходів із посиланнями в Бібліотеці «На Урок».
Згідно зі ст. 51 Закону України «Про повну загальну середню освіту» підвищення кваліфікації педагогів у частині вдосконалення компетентностей у роботі з дітьми з ООП та надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу є обов'язковими напрямами. Кожен із них має становити не менше 10% від загальної кількості годин підвищення кваліфікації за 5 років. У цих статтях представлено перелік освітніх заходів «На Урок», які можна переглянути та навчатися:
Підвищення кваліфікації педагогів за напрямом «Робота з дітьми з особливими освітніми потребами»;
Нагадаємо, що для педагогів, які працюють та навчаються на сайті Освітнього проєкту «На Урок», працює Служба підтримки, до якої ви можете звернутися за потреби та отримати детальну консультацію щодо підвищення кваліфікації.
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.