Огляд освітніх продуктів «На Урок»

Через виклики, що виникли внаслідок світової пандемії та війни на території нашої держави, інформаційні технології стали справжніми надійними помічниками для українських педагогів. За їх допомогою вчителям вдалось організувати освітній процес і налагодити конструктивну комунікацію з учнями та їхніми батьками попри всі складні умови. А ще вони дозволили оптимізувати роботу освітян й тим самим значно зекономити час для виконання рутинних завдань, відкрити нові горизонти й навіть стати джерелом для натхнення. За 6 років роботи команда Освітнього проєкту «На Урок» провела велику кількість заходів, присвячених використанню передових технологій у сфері освіти. Проте через їхній потужний потенціал та стрімкий розвиток ця тема завжди буде актуальною та цікавою.  Тож запрошуємо вас долучитись до учасників Всеукраїнської інтернет-конференції «Освітні інструменти сучасного вчителя: інтернет-ресурси», під час якої ми розглянемо різноманітні сервіси, що допоможуть вдосконалити освітній процес у складні часи.

Але наша діяльність не обмежується лише навчанням педагогів роботі з освітніми платформами та програмами, розробленими вітчизняними та іноземними компаніями.  Ми слідкуємо за передовими інноваціями та створюємо власні продукти, спеціально адаптовані до потреб українських освітян. Так, у 2023 році ми презентували два потужних освітніх продукта – «Чат «На Урок»: спілкування із видатними постатями минулого» та Персональний помічник сучасного вчителя, створених на базі штучного інтелекта. У цьому матеріалі ми підготували огляд наших статей, які демонструють широкий спектр їхніх функцій та можливостей.

Поговоримо із видатними діячами минулого: ідеї використання чату «На Урок»

«Чат «На Урок»: спілкування із видатними постатями минулого» є першим україномовним чатом, що ґрунтується на штучному інтелекті та призначений для освітян. Він моделює спілкування з історичними фігурами, такими як письменники, державотворці, науковці, винахідники та митці, у режимі реального часу. І це чудова можливість не лише захопити учнів вивченням історичних фактів, а й розвивати ключові навички ХХІ століття. Як його використовувати? У  цій статті ми запропонували декілька варіантів для роботи з ним, які можуть здивувати не лише дітей, а й дорослих. І навіть той недолік, що штучний інтелект може помилятися й видавати неточності, можна використати з користю для перевірки знань та розвитку критичного мислення учнів. Чудові ідеї для роботи з «Чатом «На Урок»» народжуються миттєво! 


Персональний помічник сучасного вчителя: новий інноваційний інструмент на основі ШІ від «На Урок»

Персональний помічник сучасного вчителя є другим потужним освітнім продуктом «На Урок» на базі штучного інтелекту. І його функціонал справді вражає! Він складається з 21 інноваційного інструмента, які дозволить ефективно оптимізувати щоденну роботу педагогів. Тaк, робоча область кожного окремого компонента має свої налаштування, a результaт роботи Помічника може інтегруватися між різними майданчиками. До того ж він працює двома мовами (українською тa англійською), і легко впорається як із текстом, так і з зображеннями, відео чи аудіо. У цій статті ви дізнаєтесь, як Помічник може допомогти вам під час: 

  • створення завдань та вправ;
  • організації роботи;
  • створення матеріалів для уроку;
  • роботи з медіа;
  • пошуку інформації;
  • перекладу тексту.

Штучний інтелект в освіті: ідеї для використання на уроках

Персональний помічник сучасного вчителя може стати у пригоді не лише для планування та організації уроків. Завдяки йому ви зможете підготуватися до проведення позакласних заходів, розробити ефективну систему оцінювання та навіть знайти шляхи подолання викликів, пов'язаних з війною. У цій статті ми підготували декілька практичних прикладів, які демонструють ці можливості та допоможуть вам розробити власний алгоритм роботи. Наприклад, ви дізнаєтесь, як за декілька кліків розробити перелік дій щодо надолуження освітніх втрат та створити цікаві завдання, що дозволять визначити готовність школярів до засвоєння нового матеріалу й виявити наявний рівень їхніх знань. Також у цьому матеріалі ми показали, як на базі статті нашого Журналу та запису вебінару можно створити повноцінний тест або флешкартки. А ще, як застосовувати розумний пошук, систематизувати добірку корисних матеріалів за певною темою та мотивувати учнів до вивчення складної теми. 


Створення тестів за допомогою штучного інтелекту

Що може штучний інтелект? Багато чого! Але насамперед – спростити виконання рутинних завдань. Зокрема, ви можете доручити йому створення тестових завдань для перевірки знань учнів, натомість звільнивши собі час для творчості. Адже штучний інтелект здатний швидко створювати оптимально структуровані та узгоджені з навчальними цілями завдання з урахуванням рівня здібностей ваших учнів, що значно підвищує ефективність навчання. Усі інструменти на базі ШІ цікаві по-своєму, проте варто визнати, що вони все ж мають суттєвий недолік – здебільшого вони англомовні. Утім, для українських освітян є чудове рішення – Персональний помічник сучасного вчителя. У цьому матеріалі ви дізнаєтесь, як створити тести з однією правильною відповіддю наступними способами:

  • додавши текст, за яким потрібен тест;
  • обравши текстову розробку з Бібліотеки;
  • завантаживши текстовий файл;
  • за фото чи скриншотом, на якому міститься текст;
  • за посиланням на відео з Youtube.

Оживити видатного діяча минулого: як зацікавити дітей літературою та історією

В епоху гаджетів і соціальних мереж зацікавити дітей вивченням історичних подій чи великих літературних творів є складним завданням. Як зробити навчання покоління Z, яке  звикло до легкого доступу до інформації, не лише корисним, а й захопливим? Таким, що надихатиме їх на нові звершення? І тут на допомогу вам прийде Персональний помічник сучасного вчителя від «На Урок». У цій статті ви дізнаєтесь, як зробити давні події та видатних особистостей ближчими до сучасних школярів, на прикладі вивчення творчості Ольги Кобилянської.


Створення дидактичних ігор з допомогою ШІ: прості поради

Зацікавити, мотивувати учнів до навчальних здобутків, покращити запамʼятовування, закріпити знання та пожвавити атмосферу на уроці – всього цього можна досягти за допомогою дидактичних ігор.  Звісно, ви завжди можете скористатися сервісами, які містять уже готові ігри, та обрати варіант, що максимально відповідає навчальній меті.  Але розробка власної розробки з нуля – неймовірно захопливий процес, який дозволяє отримати навчальний продукт, що ідеально відповідає вашим запитам та потребам учнів. У цій статті ви дізнаєтесь, як не лише створити, а й вдосконалити чудові ігри для уроків української літератури за допомогою Персонального помічника вчителя від «На Урок». Його функціонал дозволяє не лише миттєво згенерувати цікаві завдання, а й озвучити правили гри. Тобто учні отримають детальну інструкцію, а вам не доведеться повторювати все кілька разів. 


Розробка актуального навчального проєкту за допомогою ШІ

Проєктне навчання лишається одним із найпопулярніших освітніх трендів останніх років. І це цілком заслужено. Адже з його допомогою так легко створити на уроці з будь-якого предмета захопливу атмосферу дослідження, показати дітям, як знання, які вони отримують у школі, повʼязані з реальним життям, та зацікавити навіть найскладнішою темою. Переваг безліч! Головне – розробити проєкт, який дійсно зацікавить учнів, а це буває дуже непросто! Утім, тут на допомогу вам прийде Персональний помічник сучасного вчителя від «На Урок». У цій статті ви дізнаєтесь, як підготуватись вчителю до створення навчального проєкту учнів, як сформувати перелік небанальних тем, згенерувати цікаві завдання та отримати влучні відповіді нa зaпитaння мaленьких дослідників за допомогою ШІ.


Розвиток креативного мислення школярів за допомогою ШІ

Чи можуть нові технології справді допомогти дітям стати більш творчими? Фахівці впевнені, що так, адже моделі ШІ здатні підказати, як поглянути на проблему з іншої точки зору, показати більш творчий підхід до її розвʼязання. Звісно наразі він ще не може відтворити такі навички як емоційний інтелект, емпатія та креативне мислення, проте може стати чудовим інструментом для їхнього розвитку. У цьому матеріалі ми підготували огляд деяких можливостей Персонального помічника вчителя від «На Урок», які допоможуть формувати у школярів навички гнучкого та оригінального бачення світу й вміння  реалізовувати нестандартні творчі задуми.


Робота вчителя зі штучним інтелектом: теорія та практика

Протягом 2023-2024 років в межах інтернет-конференцій та вебінарів «На Урок» ми майже 50 разів звертались до теми використання штучного інтелекту в освіті. Кожна із зустрічей була присвячена питанням практичного використання ШІ на всіх уроках та під час підготовки до них. Аби вам було простіше зорієнтуватися в навчальному матеріалі, у цій статті ми систематизували наші освітні продукти за такими напрямами:

  • Генеративний штучний інтелект: базові поняття.
  • Практика використання ШІ в роботі вчителів.
  • Створення інтерактивних завдань та візуалізація навчального контенту

Нагадаємо, що всі вебінари та виступи доступні до перегляду безстроково. Натискайте на посилання події та навчайтесь у будь-який зручний момент.  

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter