Від чого залежить ефективність освітнього процесу? Одним із головних чинників є ефективна взаємодія в системі «вчителі-учні-батьки». А головним принципом співпраці всіх учасників освітнього процесу, звісно, є принцип дитиноцентризму, тобто орієнтація на потреби учня. І тут варто розуміти, що і вчителі, і учні, і їхні батьки є рівноправними учасниками освітнього процесу. І всі зрештою відповідають за кінцевий результат.
Але як зробити цю взаємодію дійсно ефективною, які інструменти та прийоми роботи застосувати? Саме про це поговоримо 21-22 липня в межах Всеукраїнської інтернет-конференції «Психолого-педагогічні аспекти взаємодії в освіті». Своїми думками та досвідом поділяться наші зіркові спікери:
- Ірина Дядюшкіна – «Особливості роботи з обдарованими дітьми».
- Ганна Сукачова – «Педагогіка довіри як основа побудови ефективної взаємодії "вчителі-учні-батьки"».
- Олена Пархоменко – «Формування медіаційних навичок в освітньому процесі».
- Анастасія Богуславська – «"Нестерпна поведінка": які складнощі можуть виникнути під час спілкування з підлітками».
- Інна Іванова – «Взаємодія під час організації дистанційного та змішаного навчання».
- Лілія Талан – «Основи педагогіки партнерства в НУШ».
- Вікторія Преображенська – «Нейробіологія та Ненасильницьке спілкування у взаємодії з учнями».
Нумо разом розбиратися в нюансах взамодії та вчитися співпрацювати! Буде неймовірно цікаво, тож реєструйтеся просто зараз!
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.