2 лютого о 18:00Вебінар: Самооцінювання управлінських та освітніх процесів: нормативні орієнтири та особливості проведення
Новини

МОН: проблема низької якості підручників потребує комплексного розв'язання

У МОН надали роз'яснення щодо ситуації з помилками, недоречним змістом та неточностями у підручниках. Відомство зазначає, що підручник пройшов конкурсний відбір у 2017 році, під час якого його аналізували три експерти: 

  • Ганич О.В. (учитель хімії Сторожницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Ужгородської районної ради Закарпатської області, старший вчитель); 
  • Філоненко І.О. (завідувач НМЦ природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка);
  • Мілюкін М.В. (провідний науковий співробітник відділу аналітичної хімії та радіохімії Інституту колоїдної хімії та хімії води ім. А.В. Думанського НАН України, доктор хімічних наук, старший науковий співробітник).

Результати дослідження вищезгаданих експертів розглядала створена наказом МОН конкурсна комісія, яка, своєю чергою, дійшла висновку про можливість надання підручнику «Хімія» для 9-го класу закладів загальної середньої освіти (авт. Савчин М.М.) грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України». У результаті підручник був надрукований накладом 40 175 примірників.

У МОН заявили, що ІМЗО, коментуючи запити ЗМІ, оприлюднив позицію авторки підручника та експертів, які проводили експертизу.

«Надані пояснення ІМЗО не є позицією самого Інституту і, тим паче, не є виправданням сумнівного змісту підручника. Наразі ІМЗО вживає заходів щодо вилучення недоречних висловів про застосування соди у підручнику «Хімія» для 9-го класу. Про вжиті заходи буде повідомлено додатково».

Позиція Міністерства освіти і науки України щодо низької якості підручників для закладів загальної середньої освіти полягає в тому, що весь процес підготовки й відбору підручників перед їх виданням потребує кардинальних і термінових змін. Відповідні завдання вже поставлено перед ІМЗО та іншими профільними структурами. 

При цьому МОН наголошує на тому, що не звинувачувало ані видавців, ані авторів підручників. Натомість констатувало, що серед проблем, що призвели до такої ситуації, є поспіх, у якому їм довелося працювати.

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter