Ми продовжуємо підбивати підсумки Всеукраїнської інтернет-конференції «Навчальний рік 2020-2021: виклики та можливості» та публікуємо найголовніші тези з цікавого та насиченого корисними порадами виступу Наталії Пошивайло-Таулер. Лекторка – віцепрезидентка Світового Конгресу Українців по країнах Південної, Південно-Східної Азії, Африки, Нової Зеландії та Австралії, Головний виховник осередку Спілки Української Молоді (СУМ) ім. Івана Мазепи в Мельбурні, штат Вікторія, Австралія.
Спікер у своєму виступі розповіла про те, чим займається Світовий Конгрес Українців (СКУ). Отож СКУ – міжнародна координаційна надбудова українських громад у діаспорі. У 2018 році конгрес набув статусу учасника міжнародної неурядової організації в Раді Європи.
Цілі та завдання СКУ:
- Сприяти єдності та представляти інтереси українського народу у світі.
- Підтримувати та координувати міжнародну мережу своїх організацій.
- Підтримувати територіальну цілісність, національну ідентичність та економічний розвиток України.
- Зміцнювати зв'язки українських громад і українців діаспори з Україною, Урядом та громадянським суспільством.
При СКУ існує Світова Координаційна Виховно-Освітня Рада (СКВОР), метою якої є координування роботи навчально-виховного процесу в діаспорі. СКВОР згуртувала українські школи з усього світу та допомагає їм, надаючи посібниками, методичними матеріалами, підручниками).
Основні завдання СКВОР
Серед ключових цілей та завдань СКВОР варто виділити:
- підтримку українського шкільництва в різних країнах;
- залучення широкого кола вчителів, батьків та інших зацікавлених осіб до виховання здорового, свідомого і творчого нового українського покоління;
- інформування одне одного про свою працю, труднощі та успіхи.
Як Світовий Конгрес Українців планує розпочати наступний навчальний рік? Наразі розроблено план:
- Для навчання дітей у регіоні створено онлайн-групи, які складаються із вчителів-предметників.
- Серед шкіл діаспори поширюються навчальні матеріали до тем визначених як пріоритетні.
- Проводяться щомісячні технологічні вишколи, вивчаються відомі ресурси для організації у школах інтерактивних робіт, створюються власні методики викладання.
- Налагоджена співпраця з українськими школами для роботи над спільними проєктами.
Також лекторка повідомила, що під час навчання в умовах карантину у школах діаспори найчастіше використовувалися наступні сервіси:
- Google Classroom платформа;
- Google Meet;
- Jamboard;
- Zoom;
- E-mail.
Для того, щоби дізнатися більше про те, як за кордоном готуються до нового навчального року, радимо переглянути виступ лекторки.
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.